Vprobe, 2.11.2005 12:36:
Noh, sanotaan vielä kerran: mun jutun pointti oli tuoda esille että mun mielestä ylilaittautumien on anaalista.
Eli sua närästää ihan vitusti se mitä
muut tekevät ja sit kutsut itseäsi suvaitsevaiseksi ja vapaamieliseksi? "I hate them negroes! No, I'm not a racist!"
Kirjoitin sen tahallaan provosoivaan sävyyn, ja olishan ne reaktiot tietenkin pitänyt arvata kun klubbaajat on tämmöisiä pilkunnussijoita, heti ollaan ku hyeenat kimpussa jos esittää eriävän mielipiteen ja sitä rataa.
Provoilet ja yllätyt kun vastaukset ovat mitä ovat? Musta on suhteellisen kornia kuinka koitat tässä nyt vielä väittää, että sua ollaan ristiinnaulitsemassa "eriävän mielipiteen" esittämisestä ja syyllistämässä niitä henkilöitä, jotka eivät nyt ottaneetkaan suurella innolla ja aplodien kera erinomaisen erilaista ja freesiä näkemystäsi.
Et sä siksi näitä tällaisia vastauksia saa ettei eri mieltä saisi olla. Saat näitä siksi, että haluat itsellesi oikeuksia, joita et ole valmis muille myöntämään ja suorastaan hyökkäät tiettyjä tahoja kohtaan (jopa ihan yksilöitäkin).
Olen sanonut jo monta kertaa, et saa pukeutua silleen ku haluaa, mut postaukseni syvin pointti on siinä, että vois ihmiset miettiäkin vähän enemmän mitä päälleen laittaa, koska musta tuntuu et osalla heittää yli just siksi koska ei ajattele, menee vaan massan mukana ja yrittää kovasti erottua joukosta.
This one does not compute:
- Saa pukeutua silleen ku haluaa
- Ei kuitenkaan sais pukeutua siten miten haluaa
Koita nyt hyvä mies jo päättää.
Voit olla hyvin oikeassa siinä, että jotkut ihmiset varmasti tulevat esim. "polkkabileisiin", katsovat ympärilleen ja jonkin aikaa siinä katseltuaan kuvittelevat, että "no niin, näin tänne siis pitää pukeutua" ja omaksuvat jonkun geneerisen polkkastailin piikkeineen, kajaaleineen ja nahkahameineen tjsp.
Mut mitä helvettiä sitten? Jos se tuntuu niistä sillä hetkellä hyvältä, niin pitääkö Oulusta tulla jonkin reivi-inkvisition edustajan nylkemään vääräuskoisia ihan vaan siksi, että sillä itsellään on hihna kireällä syistä, joita en vieläkään ihan saletisti hahmota.