Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,779 views

Dives

Posts: 536

#141 • • Dives I see the light
Muistakaa muutama perusasia.

1. Jos et ole farkuissa ja t-paidassa bileissä pousaat

2. jos kehotat kaikkia suvaitsevaisuuteen olet hippi

3. jos valitat jostakin niin olet väärässä

4. jos oot sen verran sekopää että klubbariin meet käsittelee näitä asioita niin sinut ristiinnaultiaan.



Henk koht rehellinen mielipide:

Klubikulttuuria ei tälläiset viestit tuu hetkauttaa mihinkään, ilmaisemalla mielipiteesi tai mitä nyt topikin tekijä onkaan täällä tehnyt niin et saavuta mitään muuta kuin sen että annat muutamalle ihmiselle hyvät naurut, tässä tapauksessa minulle (been there done that).

Edelleenkin jos olette jotain negatiivista mieltä pukeutumisesta niin silloin kun minä vielä taputtelin paskaa niin nää oldskool reivaajat arvostivat panostamista.

Ettikää esimerkiksi labyrintin kuvia kalenterista :D

*piis*
Avatar
#142 • • hyperventilaatio Guest
Hmm. Taisi topikin aloituspostaus osua monella arkaan paikkaan. Ihan vaan vastausnopeudesta ja vastauksien määrästä päätellen.

Omasta mielestäni varsin monet ihmiset, niin klubbaajista kuin keravan kotiäideistäkin, näyttävät mun silmään vitun typeriltä. Lisäksi voisin vaikka lyödä vetoa että monet nyt avarakatseisuutta ja suvaitsevaisuutta peräänkuuluttavista itsekin joskus päässään miettivät jonkin henkilön pukeutumista mielessään esimerkiksi "vittukuontyperännäkönenrotsi".

Jokainen pukeutukoon niinkuin tahtoo. Pääasia että itse viihtyy, enkä ehkä itse lähtis heti ekana suuttumaan jos joku mulle kadulla vihjaa että voisit jotain muutakin päälles laittaa.

jatkakaa
peepe

Posts: 904

#144 • • peepe
Voi hyvänen aika sentään, tällaistako täällä on tänään pohdittu :D

Mut joo, pukeutuminen kuuluu bilekulttuuriin.
Android

Posts: 3,908

#145 • • Android

peepe, 2.11.2005 16:46:
Mut joo, pukeutuminen kuuluu bilekulttuuriin.



Niin no, se taitaa kuulua aika moneen kulttuuriin :D
Zapa

Posts: 1,393

#148 • • Zapa Mr Wrangler
eiköhän jokainen saa pukeutua niinkuin haluaa, vaikka jätesäkkiin. mut se on varmaan se ikäkysymys mikä saa porukan pukeutumaan johonkin Robocop -asuun tms. Sit kun ikää alkaa tulemaan se yli 26,27,28 niin eiköhän järkeä tuu siinä vaiheessa mukaan ja Robocop jää nurkkaan :)

ja vielä yksi :)
Avatar
#150 • • ALIEN Guest

Vprobe, 2.11.2005 11:55:
Hmm enpä mä usko et se on pelkästään pohjois-suomesta kiinni. Veikkaan et tota samaa ajattelee hyvin moni ihan siellä etelässäkin päin. Ja suinkaan mä en tässä yleistä mitään (ei tota mun tekstiä niin 100% tosissaan tartte ottaa ;) ), mua on vaan jo jonkin aikaa vähän ottanut aivoon kun jokaisessa kuva-albumissa samat naamat ja samat ihme pelleasusteet (enkä tarkota pelleasusteella nyt perus bilekampetta, vaan just jotain muovilelupanssareita etc.), bileet on bileet eivätkä mitkään naamiaiset. Halloween on sit ihan erikseen, niinku osa on varmaa huomannu?



Sua raivostuttaa tämä asia, mutta ei kannata ottaa tosissaan? Miksi sitten edes vaivaudut astumaan toisten varpaille? Ja vielä kerran toistamiseen jos sun mielestä bileissä ei saa olla mitään erikoista vaatetta niin SÄ ET VAAN OSAA, mut sehän on täysin ymmärretävää - nyyppä :)

Mut joo, jos luet näitä kaikkia vastauksia mitä oot saanut siellä ulkomailla niin älä ota tosissaan vaikka susta nyt ajatellaankin ties mitä naurettavia asioita. Älä anna niiden pilata sun lomaa ;)
AaKo

Posts: 637

#152 • • AaKo Tosi veivaaja
eli kaikki olis sit tyytyväisiä jos oltais alasti kokoremmi bileissä? ei pitäis tulla sanomista kenenkään pukeutumisesta enää?*pahis*eiks jea?

päivän :)
(viihdearvo:*tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*)

--
En se mää ollut!!!

Avatar
#154 • • ALIEN Guest

Ana-5000,
Ai tää vai?



grrr
837486650415a4a417ef1f.gif
Avatar
#156 • • ALIEN Guest
*lmao*
Avatar
#157 • • astaroth Guest
(...kolme päivää lomille, kolme päivää lomille, kolme...)
Takyon

Posts: 2,945

#158 • • Takyon Möwkö
Jeh, onneks kukaan ei voi pakottaa mua käymään kaikenmaailman polkka ja kiksupippaloissa niin ei tosiaan tarvii ihan jokapaikassa kattella näitä ylipukeutuneita. Ei siinä mitään, se on ihan kiva jos porukka jaksaa panostaa oikeesti erilaisiin vaatteisiin, muttakun tässä pari-kolme viimeistä vuotta on näyttäny lähinnä siltä että 90% bilettäjistä käy samasta kaupasta ostamassa samanmerkkiset kuteet ja kaikki ihme sotamaalaukset ymsyms.. Tehkää vaikka itse tai teettäkää kaverilla/äipällä/ammattilaisella, keksikää jotain omaperäistä.. Ja ei, sen ei tarvitse olla mahdollisimman monipuolinen (=miljoonia erivärisiä piikkejä tjsp) vaan paremminkin yksinkertainen on kaunista.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Juhgu

Posts: 7,921

#159 • • Juhgu Virnistelijä

AlexS, 2.11.2005 15:44:
---
Haluaisin tähän lisätä että Oulussa on myös paljon mukavia ja ihan täysijärkisiä ihmisiä*hymy*



Älä viitsi valehdella julkisilla forumeilla.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

kupo

Posts: 455

#160 • • kupo
ohhoh, on nauru irronnut useampaan kertaan. :D

--
How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?