Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,789 views

Android

Posts: 3,908

#121 • • Edited Android

Individual, 2.11.2005 13:47:
Toi on aina yhtä hauskaa, kun ihmisille saa tulla heittämään päälle mitä tahansa skeidaa ja mainita nimeltä, vai mitähän se POC- viittaus tämän threadin ekassa postauksessa tarkoitti ja sitten kun joku sanoo, että eihän se nyt ihan noinkaan ole, aletaan huutamaan suvaitsevaisuutta.



Minä? Huudan suvaitsevaisuutta!? Voi lollero sentään. Minä en ole se joka edes yrittää leikkiä suvaitsevaista kuten moni täällä tekee. En ole se joka on olevinaan niin "suvaitsevainen" kuten klubbaajat yleensä (paskapuhetta! Vai mistä termi "tavis" edes on peräisin?). Jos annat vaikutelman että olet suvaitsevainen, voitaneen myös vaatia senmukaista käyttäytymistä.

Halusin nimenomaan alleviivata sitä kaksinaismoralismia ja tekopyhyyttä mitä eräiden "suvaitsevaisuudessa" on; hyväksytään kaikki paitsi ne jotka ei oikeasti ole samaa mieltä.
Individual

Posts: 10,942

#122 • • Edited Individual HYPNO!

Android, 2.11.2005 13:56:
---
Individual, 2.11.2005 13:47:
Toi on aina yhtä hauskaa, kun ihmisille saa tulla heittämään päälle mitä tahansa skeidaa ja mainita nimeltä, vai mitähän se POC- viittaus tämän threadin ekassa postauksessa tarkoitti ja sitten kun joku sanoo, että eihän se nyt ihan noinkaan ole, aletaan huutamaan suvaitsevaisuutta.

---


Minä? Huudan suvaitsevaisuutta!? Voi lollero sentään. Minä en ole se joka edes yrittää leikkiä suvaitsevaista kuten moni täällä tekee. En ole se joka on olevinaan niin "suvaitsevainen" kuten klubbaajat yleensä (paskapuhetta! Vai mistä termi "tavis" edes on peräisin?). Jos annat vaikutelman että olet suvaitsevainen, voitaneen myös vaatia senmukaista käyttäytymistä.


Edelleenkin joku heittää IMO täysin paskaa läppää ja mä olen sen kanssa eri mieltä ja mainitsen sen, niin mä en ole suvaitsevainen, niinkö? No sitten en ole, sama se mulle.
Android

Posts: 3,908

#123 • • Android

Individual, 2.11.2005 13:58:
Edelleenkin joku heittää IMO täysin paskaa läppää ja mä olen sen kanssa eri mieltä ja mainitsen sen, niin mä en ole suvaitsevainen, niinkö? No sitten en ole, sama se mulle. Kovasti sä tunnut tuota suvaitsevaisuutta tuovan esiin postauksessa jos toisessakin.



Kyllä, koska sitähän täällä klubituksessa koko ajan viljellään. Toisten vaatetus pitää ehdottomasti hyväksyä mutta erilaisten mielipiteiden hyväksyminen ei näköjään enää olekaan tärkeää suvaitsevaisuuden kannalta. Jos joku pukeutuu hassusti se on ok, mut jos joku sanoo hassusti niin se ei oo ok. Hassua.
Juhgu

Posts: 7,921

#125 • • Juhgu Virnistelijä
P.S. Tanssilattialla ei yleensä tarvitse kärsiä muiden diivailusta :)

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UzU

Posts: 2,361

#126 • • UzU [33100]
Joo mun mielestä kyllä galleria on paljon parempi. Siellä on ihan sikapaljon enemmän ihQ-daa teinityttöi joilla on kuva yläviistosta, tai ainakin bikineissä.
Juhgu

Posts: 7,921

#127 • • Juhgu Virnistelijä

Android, 2.11.2005 14:02:
---
Toisten vaatetus pitää ehdottomasti hyväksyä mutta erilaisten mielipiteiden hyväksyminen ei näköjään enää olekaan tärkeää suvaitsevaisuuden kannalta. Jos joku pukeutuu hassusti se on ok, mut jos joku sanoo hassusti niin se ei oo ok. Hassua.



Hassua että koet pukeutumisen ja mielipiteet yhtä helposti suvaittaviksi.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

flygfisk

Posts: 327

#128 • • flygfisk

mayah, 2.11.2005 14:10:
Heeeiii, sun piti lähtee jo matkoille!



Alkoi pelottaa, että joku tunnistaa hänet kadulla ja jäi kotiin.
Android

Posts: 3,908

#129 • • Android

Juhgu, 2.11.2005 14:09:
---
Android, 2.11.2005 14:02:
---
Toisten vaatetus pitää ehdottomasti hyväksyä mutta erilaisten mielipiteiden hyväksyminen ei näköjään enää olekaan tärkeää suvaitsevaisuuden kannalta. Jos joku pukeutuu hassusti se on ok, mut jos joku sanoo hassusti niin se ei oo ok. Hassua.
---


Hassua että koet pukeutumisen ja mielipiteet yhtä helposti suvaittaviksi.



Eikö olekin?

Pointtina on se että tuntuu siltä että jos mielipiteesi eroaa "muista" olet heti kapeakatseinen. Jos et hyväksy samoja juttuja kuten monet muut täällä sinussa on jotain vikaa, sinulla on itsetunoto-ongelmia, ties mitä vielä. Jos kutsuu itseään avarakatseiseksi, siihen kuuluisi kaiken järjen mukaan erilaisten mielipiteiden, vaatetusten, elämäntyylien, uskontojen tms hyväksyminen.
Siihen kuuluisi myös se että hyväksyy sen että kaikki eivät välttämättä koe asioita samalla tavalla kuin sinä itse. Hyvin monella täällä tuntuu olevan ongelmia juuri tuon asian suhteen. Omaa totuutta ja omaa suvaitsevaisuuttaan on "pakotettava" muille, ja jos joku ei purematta nielekään sitä elämänkatsomusta, hän on automaattisesti kapeakatseinen.
Individual

Posts: 10,942

#130 • • Edited Individual HYPNO!

Android, 2.11.2005 14:02:
---
Individual, 2.11.2005 13:58:
Edelleenkin joku heittää IMO täysin paskaa läppää ja mä olen sen kanssa eri mieltä ja mainitsen sen, niin mä en ole suvaitsevainen, niinkö? No sitten en ole, sama se mulle. Kovasti sä tunnut tuota suvaitsevaisuutta tuovan esiin postauksessa jos toisessakin.

---


Kyllä, koska sitähän täällä klubituksessa koko ajan viljellään. Toisten vaatetus pitää ehdottomasti hyväksyä mutta erilaisten mielipiteiden hyväksyminen ei näköjään enää olekaan tärkeää suvaitsevaisuuden kannalta. Jos joku pukeutuu hassusti se on ok, mut jos joku sanoo hassusti niin se ei oo ok. Hassua.


Edelleenkin jos joku sanoo jotain, mistä en itse ole samaa mieltä, oli se sitten mitä tahansa, niin aika usein sitä tulee kommentoitua, keskustelufoorumihan tämä on, eikö? Siinä on vaan kyse siitä, etten ole sen ihmisen kanssa samaa mieltä. Noista vaatteista mulla nyt ei vaan ole hirveästi sanottavaa, toki joskus saatan jotain sanoakin, mutta ei se johdu siitä, että täällä mielistelläkseni niistä höpötän. Mutta käsittääkseni tuo Vroben pointti oli se, että tuo pousaaminen ja diivailu ja pukeutuminen mitä mielikuvituksellisimpiin vaatteisiin, on ajanut bileissä kaiken muun edelle, siitä osoituksena etenkin klubbarin kuvat-osio, mä taas sanon, että se ei ole niin.
Dives

Posts: 536

#131 • • Dives I see the light
oli ny ihan pakko mennä vastailee tähän.

Haluan ensin mainita muutaman asian mitä tossa 9 sivun aikana on tullut esille.

1. Vprobe ei ole klubbarin matti nykänen, vaadin ehdottomasti itselleni tätä titteliä mielestäni olen siihen oikeutettu saakelin ryövärit.

2. En mä mihinkään oo mennyt käyn vaan aika harvoissa ja valituissa bileissä, esim armageddon jossa tiedän ennestään etta tulen melko varmasti viihtymään joitain taustatekijöitä lukuunottamatta.

3. vprobe ei tiedä mitä se tekee :D

4. Mua ei paljoa näy klubbarissa kun ei mulla ole mitään järkevääkään sanottavaa.


Tämä on varmaan ensimmäisiä järkeviä postauksiani, kattokaa 3-5 vuotta vanhaa kuvaa niin oli paljon enemmän pukuja ynms..

Klubbaajat on aina olleet tollasia "esittäjiä" ennen enemmän kuin nyt, se kuuluu hommaan se tuo elämää ja mielenkiintoa.

Jokainen ajatelkoon mitä haluaa.

Ps. inkvisitio rules!

<3 Mayah :D

ja poliisi on vielkin kiinnostunut musta OMG!

oliks tossa ny sit järkee?
Avatar
#132 • • ALIEN Guest

Vprobe, 2.11.2005 11:47:
<avautuminen>
Oikeesti tyypit, menkää jo itseenne!
</avautuminen>

<liekki>
Klubituksessa tuntuu olevan yhä enemmän vaan poC -tyyppejä: bileisiin mennään vaan näyttämään hyvältä ja poseeraamaan kameralle.



Mikäs siinä sitten haittaa sua? Sehän on klubikulttuuria et sinne mennään myös näyttäytymään jos et tiennyt. Mitä häpeämistä on näyttää hyvältä ja tulla kuvatuksi ja jopa saada ihmisiltä positiivista palautetta ulkonäöstään oli se vaikka ihan itsetunnon kohottamista varten?
Eri juttu on sit jos joku bimbo-50-cent rafla-kana väittää käyvänsä siellä pelkän musiikin takia, eikä muuten kuuntele ollenkaan kyseistä musiikkia tai edes nauti siitä.


Sit säälittää vielä tää et kuka keksii ufoimman (typerimmän) asun niin saa heti lisää "skenepisteitä". Onko se niinku jotenki coolia bailata roboasu päällä tai silppurinmaski naamalla, tai pukea yllensä nahkaliivit josta sojottaa piikkejä joka vitun suuntaan ja jotka pistelee ohimeneviin kanssaihmisiin?



ON. Jos et ole nähnyt niin sekin on kuulunut reiveihin yms tähän kulttuuriin liittyvään -SKENEEN. Silloin, kun vielä opiskelit plus-laskuja ala-asteella ni porukat tanssi batman-puvuissa teknon tahdissa. Säälittävää? Ei, vaan perinteitä kunnioittavaa :D


Oikeesti, menkää itteenne. Bileisiin mennään tanssimaan ja pitämään hauskaa, ja tottakai siihen kuuluu myös laittautuminen hyvännäköiseksi, mutta RAJANSA KAIKELLA. Vai onko klubbaajat nykyään oikeesti noin kermaperseitä kun klubitus antaa nykypäivänä ymmärtää? Oikeesti, siellä bileissä SAA näyttää ihan omalta itseltäänkin, jos on itsetunto-ongelmia niin voi mennä mun mielestä suoraan psykiatrin puheille eikä tulla bostaamaan omaa egoaan bileisiin typerällä asulla skenepisteiden toivossa.



Et sä ole kukaan sanomaan toisille, et missä raja kulkee.

Ja sit oikeesti te, joilla on tapana nuoleskella toisianne kuvissa niin oikeesti se on jo wanha juttu ja nähty moneen kertaan. Keksikää jotain uutta, ei säväytä enää ei sitten yhtään.



Ei säväytä minuakaan, mutta joitain se takuu varmasti säväyttää.


Jos oikeesti haluutte niitä typeriä kuvianne nettiin, niin laittautukaa kotona vaikkapa alieniksi ja ottakaa kameralla ylhäältäpäin tissikuva, ja pankaa irkkigalleriaan! Ei niitä bileisiin asti tartte tulla ottamaan.

Menkää itseenne. Hävetkää.
Ugh. Olen puhunut.
</fleimi>



Sä suorastaan haukut muiden kuvia ja kerrot omaa mielipidettäsi kuinka toisten tulisi toimia. Jos joku niin SÄ olet se ihiminen kenen tässä pitäisi mennä itseensä. Eihän kaikki toimi niin, kuin SÄ haluat hyvä ihminen. Ei siinä mitään kaikilla mielipiteet mutta sun tapa tuoda se esille ei aja ainakaan auta stadilaisia "kermaperseitä" ymmärtämään vaan pahimmillaan aiheuttaa vitutusta sua kohtaan kiitos ton sun tavan kirjoittaa tuo. Olisit vaikka jättänyt noi "menkää itseenne ja hävetkää" pois tosta niin ei olis munkaan tarvinnut tuhlaa kallista aikaa tällaiseen roskaan.
Apo

Posts: 1,574

#133 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
hehee niin kova keskustelu et legendatki nousee hiljaiselosta kehiin!!

kyllähän tuolta keskustelun seasta löytyy asioita joiden kanssa olen samaa mieltä, mutta ulosanti tökkii todella pahasti.

ps. haisee aika pahasti trollillta. Miksi en nähnyt Reijan asiallisiin kysymyksiin vastauksia. Niissä kuitenkin pureuduttiin alkuperäisen postitukseen erittäin hyvin. Olisko vastaaminen paljastanut trollauksen ja vienyt keskustelun jopa asialinjalle?

ps. oon tosissani
serotonot

Posts: 3,137

#134 • • Edited serotonot Paul Easy

Dives, 2.11.2005 14:35:


ja poliisi on vielkin kiinnostunut musta OMG!

oliks tossa ny sit järkee?


Miten voisin olla olematta? ja ei, en ole sillä tavalla kiinnostunut :D

sä oot piristäny mun montaa työpäivää <3
Mellu-

Posts: 4,006

#135 • • Mellu-
voi elämä *nauru*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sirppu

Posts: 685

#136 • • Sirppu
mennee ihan vituralleen tää keskustelu*nauru* *ding* öh
Sirppu

Posts: 685

#137 • • Edited Sirppu
no äh



mie ainakkii käytän samoja vaatteita pileissä ko jossaki muuallaki *ding*
musta kaikki saa olla millasia halluu.. eikö tässä ollukki mielipiteistä kysymys? Pittee antaa omat mielipiteensä eikä kiistata*nauru*
AlexS

Posts: 1,389

#138 • • AlexS kummasetä

mayah, 2.11.2005 15:35:
---
Sirppu, 2.11.2005 15:31:
mennee ihan vituralleen tää keskustelu*nauru* *ding* öh

---


Oulu ownaa huolella :D


Keskusteluun ei sinänsä ole enää mitään lisättävää...mutta!
Haluaisin tähän lisätä että Oulussa on myös paljon mukavia ja ihan täysijärkisiä ihmisiä*hymy*

PS. Ei, en ole Oulusta kotoisin*hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Nacu

Posts: 1,293

#139 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Sirppu, 2.11.2005 15:40:
Pittee antaa omat mielipiteensä eikä kiistata*nauru*



Päivän :) *nauru*

Iiiiihanasti sanottu! *sydän*

Itse myös harvemmin pukeudun yhtään mitenkään erityisesti. Ja eipä meikäläisen kuviakaan Klubbarissa paljon näy, vaikka olen linssiluteena välillä koettanutkin olla. *vink* En läpäise apinasuodatinta ilmeisesti.

Mut hei! Elämä on.

Myös ilman Klubitusta.

Vai mitä työkaverit!?!

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Mikki

Posts: 833

#140 • • Mikki

OlliS
Nyt ois hyvälle asianajajalle käyttöä :D



Miten olis Lionel Hutz?
Numero olis 555-hutz


(joo joo, meni hieman OT)

--
Names are for friends, so I dont need one.