Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,865 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#81 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mä en ala, enkä voikaan alkaa, kritisoida ihmisten pukeutumista suuntaan enkä toiseen. Olenhan tähän ikään mennessä pukeutunut kaikkeen maan ja taivaan väliltä.

Kinastelun sijasta ehdotan toimintaa: jos piikkipäät ja -panssarit vituttavat, kannattaa hakeutua muihin kuin polkka- ja kiksubileisiin. Housemusiikkiklubeilla suurin osa on pukeutunut ns. tavallisiin trendivaatteisiin. Jos hakee totaalista dress down -linjaa, kandee hakeutua psýkebileisiin. Vastoin yleistä käsitystä suurin osa psykebileissä kävijöistä ei nimittäin ole rastapäitä ituhippejä vaan ovat hyvin tavallisessa opiskelija/köyhäilylookissa.

Niin ovat muuten Suomessa kaikkien muidenkin bileiden osanottajat. Nyt en myöskään ota kantaa siihen minkä bileiden musiikista pidän eniten, vaikka siellä mulla olisi vahvimmat mielipiteet. Kinastelu on ihan kivaa luettavaa, mutta ei sitä loputtomiin jaksa.
serotonot

Posts: 3,137

#82 • • serotonot Paul Easy

vaavu, 2.11.2005 12:57:
---
Android, 2.11.2005 12:51:
---
Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa.
---


Tämä topic todistaa lähinnä sen, että ei kannata tulla laukomaan huonosti muotoiltuja mielipiteitä, jos ei pysty argumentoinnissa seisomaan niiden takana muuten kuin sanomalla "en mä ole tosissaan".


Amen to that!
Jaques

Posts: 1,390

#83 • • Jaques HUGC / So Nice!

Jone, 2.11.2005 12:59:
---
Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*

---


Mä ennustelin et tää rullaa ton ekan viestin painolla 8 sivua. Tais olla paha case aliarviointia. *nauru*



Katsotaan sit huomenna mikä on 24h saldo. Täl hetkel taitaa saada myös "most followed topic"-palkinto.*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Karski

Posts: 6,049

#84 • • Karski Pomon kätyri

Android, 2.11.2005 12:51:
Kuitenkin väittäisin että klubikulttuurin tai klubbaajien kritisoiminen heidän omalla "kotikentällään" - klubituksessa - on eräänlainen tabu. Johan tämä topic jo sen todistaa. (Ja ennen kuin kysyt miksi ylipäätään hengaan täällä vastaus on a) kavereiden takia b) rakkaus musiikkiin ei missään vaiheessa ole hiipunut vaikka en bileissä enää käy).



Tää kommentti todistaa, ettet oo lukenu
klubitusta ajatuksella. Esim. tota samojen
naamojen kuvaamista on kritisoitu ihan
järkevillä argumenteilla monessakin topikissa,
tällä kertaa vaan kirjoittajan motiivit oli
niin ilmeisen typerät että kuka tahansa
joka tarkastelee kirjoitusta objektiivisesti
puuttuu niihin väistämättä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Android

Posts: 3,908

#85 • • Android

phace, 2.11.2005 12:58:
mä väittäisin et idioottimaista on tulla minkään forumeille haukkumaan nimenomaan sen käyttäjiä valtaosaiseti idiooteiksi varsinki jos oma mielipide on että ihmiset ylipäätään on idiootteja.



Miksi?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#86 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kiitos sulle Vprobe *hihu*

Tuli oikeen tippa linssiin (ilosta) kun sait mut muistamaan Diveksen *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jaques

Posts: 1,390

#87 • • Jaques HUGC / So Nice!

Miksan, 2.11.2005 12:59:
---
Dj Jaques, 2.11.2005 12:57:
Ei paha topikki!! Tunnissa 5 sivuu matskuu. Pakko olla joku enkka. VProbelle "the fastest growing topic" -palkinto.*nauru*

---

Kyl se ":D" topikki oli kans aika nopeesti kasvava*hymy*



Kyl kyl. Tarkistin ja ovat aika tasoissa.*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Verano

Posts: 4,649

#88 • • Verano Merituuli

Vprobe, 2.11.2005 12:57:
Mut sie hyeena olit naputtamassa refreshii ja heti ku näit viestin ni aloit kirjottaa...



Eihän tässä voi kuin nauraa.
serotonot

Posts: 3,137

#89 • • serotonot Paul Easy
BTW WHERE THE F*CK IS DIVES?!
phace

Posts: 213

#92 • • phace

Android, 2.11.2005 13:02:

Miksi?



se ei tuo esille mitään piilotettua olennaista tietoa minkä vois tuoda esille sanomalla vaan "ihmiset on ylipäätänsä idiootteja" vaan ainoastaan provosoi ihmisiä jokseenkin yksinkertasella ja tarpeettomalla päällekäymisellä.
Freja

Posts: 8,774

#93 • • Freja Sihteeri
Nouu!! just ku mulla alkoi oleen hauskaa niin joudun lähtemään töihin. *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Verano

Posts: 4,649

#94 • • Verano Merituuli

Vprobe, 2.11.2005 13:05:
Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä *vink*



Se taitaa lähtee poroja moikkaa tunturiin, pitkät välimatkat eikä nettiyhteyksiä napapiirin pohjoispuolella.

*vink* *vink*
Freja

Posts: 8,774

#95 • • Freja Sihteeri

Vprobe, 2.11.2005 13:05:
Jep. Jatkakaa keskusteluu keskenänne, meikä lähtee nyt reissuun. Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä *vink*



Mihis lähet, tuutko kehä kolmosen sisäpuolelle? *vink*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Hupsu

Posts: 1,005

#96 • • Hupsu
Viihdyttävin topiikki aikoihin. *nauru* *nauru*

Näin sitä käy ku sohasee ampiaispesää.

--
Päivän mietelause?

Klabi

Posts: 1,423

#97 • • Klabi HUGC

Vprobe, 2.11.2005 13:05:
Jep. Jatkakaa keskusteluu keskenänne, meikä lähtee nyt reissuun. Saa nähä montako quotee on parin viikon päästä *vink*




Mitä, joko sä lähdet...

"Älä meeeeeeeeeeeee, tai viet multa kaikeeeeeeeeen....."
Karski

Posts: 6,049

#98 • • Karski Pomon kätyri
Jaa niin, tää unohtu:

MITEN NIIN HUONOMPI VERSIO IRC-GALLERIASTA?!?!?!?!!11

Täällä on paljon enemmän ominaisuuksiakin.
Heruttelun lisäks voi perustaa esim. topikkeja.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Verano

Posts: 4,649

#100 • • Verano Merituuli

Verano, 2.11.2005 12:48:
Mun mielestä gootit tekee kyllä ihan törkeitä ylilyöntejä. Keesin maximipituus pitäs olla 10 cm.



Oho, mä alan syyttää gootteja ylilyönneistä, vaikken edes tiedä miten ne pukeutuu, hups.