Klubitus - huonompi versio irkkigalleriasta?

229 posts, 12 pages, 82,775 views

serotonot

Posts: 3,137

#21 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:07:
No hei, et voi kieltää etteikö joillakin ihmisillä kyseessä ole vaan pätemisen tarve. Niitäkin on. Ja että osa näistä on vähän liikaa esillä klubbarissa ja se luo klubbarin ulkopuolisille ihmisille vähän vääränlaisen kuvan kaikista meistä bilettäjistä. En todellakaan tarkota että kaikki hassut asusteet ois automaattisesti mun mielestä out, mut makuasiahan se kai sitten on :P


Täähän vaikuttaa siis siltä että sulla on huono itsetunto etkä oo sinut ittes kanssa ku ajattelet mitä muut ajattelee siitä ku kirjoittelet klubitukseen. *ding*
Karski

Posts: 6,049

#23 • • Karski Pomon kätyri

Vprobe, 2.11.2005 12:07:
No hei, et voi kieltää etteikö joillakin ihmisillä kyseessä ole vaan pätemisen tarve. Niitäkin on. Ja että osa näistä on vähän liikaa esillä klubbarissa ja se luo klubbarin ulkopuolisille ihmisille vähän vääränlaisen kuvan kaikista meistä bilettäjistä. En todellakaan tarkota että kaikki hassut asusteet ois automaattisesti mun mielestä out, mut makuasiahan se kai sitten on :P



Mikä olis sun mielestä sit OIKEENLAINEN
kuva 'meistä bilettäjistä'? Ja mikä merkitys
'klubbarin ulkopuolisten' mielipiteillä pitäis
ylipäätään olla? Vaikuttaaks se sun elämään
jotenkin konkreettisemmin kuin muiden mielipiteet
noin ylipäätään?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

phace

Posts: 213

#24 • • phace

Vprobe, 2.11.2005 11:47:

P.S Ei tätä avautumista niin tosissaan sitten tarvitse ottaa, vaikka tekstissä pieni totuuden jyvänen onkin *vink*

t. Juho



sä joko olet tota mieltä tai et.
raukkamaista toi on et ekaks laukoo mitä tahansa ja sit suojaa ittensä omilta mielipiteiltä loiskasemalla loppuun jonku kliseen "älkää ottako tosissaan".
serotonot

Posts: 3,137

#25 • • serotonot Paul Easy

Vprobe, 2.11.2005 12:13:
No ei tommoset muovilelupanssarit kenelläkää luonnostaan oo osa sitä omaa itsee. Se on vedetty jostakin muualta se tarve pukee joku ihme lelu niskaan tarkotuksenaan näyttää hyvältä. Mä pukeudun siks ettei mun kikkeli näy, että mul ei tulis kylmä ja valitsen vaatteeni siten että ne näyttävät ylläni ok:lta (toki tässäkin on osaksi kyse siitä "hyvältä näyttämisestä" , mut en ookkaan hyvältä näyttämistä itsessään kritisoinut, vaan pointti oli nimenomaan siinä että RAJANSA kaikella.


Ei ne sun vaatteet oo sen luonnollisempaa pukeutumista kuin joku muovipanssarikaan. Jos me synnytään kuitenki tänne alasti ni kaikki, mitä on päällä on ylimääräistä. Mihin se raja vedetään ja minkälaisilla säännöillä? Koetko

Vprobe, 2.11.2005 12:13:
Ei sen diivailuun asti tartte mennä) ja että niissä on hyvä liikkua, enkä esim niin kuin eräs nimeltämainitsematon anonyymi (jonka kuvakin sai aika paljon kritiikkiä) pisti päällensä täynnä piikkejä olevan nahkaliivin joka sit oli kuulemma pistelly ihmisiin tuon tuostakin. Tuskin siinä liivissä oli mikään hyvä tanssiakkaan. Tässä esimerkissä pukeutuminen siis meni kaiken muun edelle :P


Mulle henk koht osa bilekokemusta on myös ne bilettäjät ja on vain siistiä nähdä ku porukka panostaa (muutenki ku seppälästä ostetuilla tribaali-t-paidoilla) omaan ulkonäköönsä. Ne ihmiset on kuitenki yks iso deko siel bileis ja mitä moninaisempaa menoa siel o ni sitä hauskempi sitä on katsella. Mua ei haittais edes pari naturistia siellä :D
Jone

Posts: 8,258

#26 • • Jone Archibald Haddock
I have to repeat myself: Voi kiesus. *nauru*
antOn°

Posts: 1,094

#27 • • Edited antOn° 02200
Tää on taas niit ihQui keskusteluita, jotka kuuluu osastolle: 3D-lasit ja popcornia! *sydän*

edit - tyop
äm

Posts: 2,376

#28 • • äm

Vprobe, 2.11.2005 12:18:
Aattelin et...


Älä ajattele.
Se ei selkeesti sovi sulle.

*tirsk*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

curry

Posts: 474

#29 • • curry ^mauste^
Ihan kuin tätä keskustelua ois ollut aiemminkin jossain topikissa, mutta annetaan asiallisesti palaa:

Vprobe, 2.11.2005 11:47:
Oikeesti, menkää itteenne. Bileisiin mennään tanssimaan ja pitämään hauskaa, ja tottakai siihen kuuluu myös laittautuminen hyvännäköiseksi, mutta RAJANSA KAIKELLA. Vai onko klubbaajat nykyään oikeesti noin kermaperseitä kun klubitus antaa nykypäivänä ymmärtää?



Mun mielestä on varsin piristävää, jos porukka laittautuu ja panostaa itseensä. Vaikka välillä tietty overflow-pukeutumistakin näkee, niin ite koen sen vaan ihan piristävänä ja hauskana asiana. Ja jos otetaan vaiks 500 hengen bileet, niin tuossa porukassa ei mun mielest oo niiiiin paljoo "yli- tai alipukeutuneita", jotta se voisi (ainakaan itteeni) paljoo häiritä. Jos onkin ja jos ärsyttääkin, niin so be it, jos ja kun kuitenkin (itse + suurin osa) nauttii eniten itse tanssimisesta ja hauskapidosta. Ja saman hengen vetoon totean, että olen siis itse casual-bilettäjä.


Oikeesti, siellä bileissä SAA näyttää ihan omalta itseltäänkin, jos on itsetunto-ongelmia niin voi mennä mun mielestä suoraan psykiatrin puheille eikä tulla bostaamaan omaa egoaan bileisiin typerällä asulla skenepisteiden toivossa.



Jos haluaakin saada huomiota pukeutumisellaan, niin en jaksa uskoa, että tässä on mistään itsetunto-ongelmista kyse. Suurin osa varmastikin ihan omasta ilostaan ja muiden ilosta laittautuu näyttäväksi.


Ja onhan se tietty ymmärrettävää että kun valokuvaajatkin on noita samoja tyyppejä joil on ne tietyt kaverit, mut saa niitä kuvia ottaa ihan ite bileistäkin eikä vaan aina joka kuvaan se sama UnityF tai joku muu johon noissa bileissä aina törmää?



Vähän samoilla aaltopituuksilla itsekin aikoinaan liikuin, mutta niinkuin tuli jo todettua, niin piirit ei oo nyt niin hirveen suuret, jotta vaihtelevuutta tulisi paljoa noihin kuvagallerioihinkaan. Ja kyllähän tuolla oikeasti itse bileistäkin on kuvia, yleisiä kuvaotoksia, deco- ja dj-kuvia jne... Poikkeuksia tietty on, mutta eipä tämä oo itteeni ikinä ahdistanut.

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

Android

Posts: 3,908

#30 • • Android
Valtaosa klubbaajista on idiootteja. Tottakai näitä esiintyy myös bilekuvissa. Vprobe, sinä vaan satut kuulumaan siihen ryhmään joka on tiedostanut asian ja tehnyt yhden virheen - sanonut sen julkisesti - klubituksessa.

Katso nyt mitä sait aikaiseksi; kehtasit kritisoida klubikulttuuria ja heti aina-niin-suvaitsevainen PLUR-armeija hyökkäsi kimppuusi. Mut hei, mä oon sun puolella! Taistelet kuitenkin tuulimyllyjä vastaan. Elä sen kanssa.
pinnie

Posts: 264

#32 • • Edited pinnie
OT varoitus


OlliS, 2.11.2005 12:11:
Vähän sama kuin kirjoittaisi mielipidekirjoituksen ja laittaisi loppuun et en mä tosissani.




Eihän sua kukaan ota muutenkaan tosissaan ku oot tollanen! :P
Android

Posts: 3,908

#33 • • Edited Android

phace, 2.11.2005 12:24:
---
Android, 2.11.2005 12:22:
Valtaosa klubbaajista on idiootteja.

---


entäs sinä?



En ole tarpeeksi objektiivinen kyetäkseni arvioimaan itseäni. Harva on. Kyllä mä saatan olla idiootti. Ehkä sun mielestä. Mut hei - mä en ookaan klubbaaja!
anqqa

Posts: 4,032

#34 • • anqqa tirehtööri
jep, kuten erään ok dokkarin loistava loputuslause jotenkin kuuluu:

Without diversity we're doomed

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jinx

Posts: 2,615

#35 • • Jinx Superfeminine
No ei Klubbari nyt oo lähelläkään irc-gallriaa. Ja jos tarkkaan katsoo niin aika monessakin kuvassa tuola kuvastossa ihmiset on ihan omana itsenään. Ja mitä sit vaikka onkin jotain erikoista päällä? Jokanen pukeutuu niinku haluu. Sillä mitä jossain perähikiällä ajatellaan kulubbaajista ei oo paljoo väliäkään..... *piis*

--
Pyllykkä

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#36 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

serotonot,

Luultavasti. nyt turan ei enää ikinä meikkaa ja pue polkkapanssaria ennen reivejä :´(



:DDDDD

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

phace

Posts: 213

#38 • • phace

Android, 2.11.2005 12:25:
---


En ole tarpeeksi objektiivinen kyetäkseni arvioimaan itseäni. Harva on. Mut hei - mä en ookaan klubbaaja!



ahaa, onnittelut kuitenki et pystyt sentään ison massan ihmisiä arvioimaan tutustumatta.
hyvin tehty vaikkakin omassa tuntemuksessa näyttäis olevan vielä parantamisen varaa.
Karski

Posts: 6,049

#39 • • Karski Pomon kätyri

Android, 2.11.2005 12:22:
Katso nyt mitä sait aikaiseksi; kehtasit kritisoida klubikulttuuria ja heti aina-niin-suvaitsevainen PLUR-armeija hyökkäsi kimppuusi. Mut hei, mä oon sun puolella! Taistelet kuitenkin tuulimyllyjä vastaan. Elä sen kanssa.



No morjes *nauru* Omilla aivoilla ajatteleminen
tarkoittaa sitä, että riippumatta siitä mihin suuntaan
tuulee, niin yrittää päästä homman ytimeen
ja selvittää mikä tässä nyt oikeesti on ongelmana.
Vproben ongelma nyt tuntuis olevan pikemminkin
se, että sitä pelottaa muiden mielipiteet kun
se käy bileissä joissa ihmiset tykkää pukeutua
kuin pellet.

Mut hei, sähän pääsit nyt ite vuorostas esiintyyn
individualistina ja vastarannan kiiskenä. Me muut
ollaan kato tällasta massaa vaan.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Verano

Posts: 4,649

#40 • • Verano Merituuli

Vprobe, 2.11.2005 11:47:
Hävetkää.



*häpeilen*

Mutta hei, mä olen stadilaisena tottunut siihen, että olin miten päin vain ja vaikka kulkisin kumarassa perse edellä niin olen joka tapauksessa kusipää, ylimielinen, pikku piireissä pyörivä, itseäni täynnä oleva epäystävällinen hesalainen, joten mikä ettei sitten myös kusipää, ylimielinen, pikku piireissä pyörivä, itseäni täynnä oleva epäystävällinen klubeilla kävijä.

Ja tästä lähin lupaan kirjoittaessani jotain klubitukseen miettiä, mitä mahtaa siitä ajatella oululainen poromies.

*plur*