Postauksesi ovat olleet sen ensimmäisen threadin aloittaneen viestin jälkeen ihan sitä samaa silppua lukuunottamatta muutamia kohtia, joissa olet koittanut väittää ettet tarkoittanut mitä sanoit. Mulle ei ainakaan ihan uskomattomasti viesti vapaamielisyydestä postaukset, joissa koitat kertoa ihmisille miten tulee pukeutua ja miten ei + miten bileissä tulee olla ja miten ei sekä erinäiset viitteet siihen, että sua vaivaa se mitä klubbaajista ajatellaan yleisesti ja kuinka sieluasi piinaa se kuinka et tunnista itseäsi tästä stereotypiasta.
Henkilökohtaisesti mä en aina ihan ymmärrä esim. joidenkin ihmisten makua pukeutumisen suhteen, mutta kaiken reiluuden nimissä annan niiden olla juuri sellaisia kuin ovat ja pidän erilaisuuttamme pääsääntöisesti rikkautena enkä tekijänä josta mun tulisi ruveta stressaamaan. Olishan se nyt todella anaalista jos kaikki pukeutuisivat tuulihousujen tavoin kahiseviin liian isoihin camohousuihin ja mustiin t-paitoihin.
Mä en jaksa todellakaan uskoa, että suurin osa bileisiin erikoisemmin pukeutuvasta porukasta koittaa tällä toiminnallaan tehdä mitään helvetin isoja statementteja minuudestaan tai mistään muustakaan ja epäilen myöskin hyvin raskaasti, että suuri osa heistä ei laita päälleen sitä mitä laittavat missään "attention whore"-mielessä. Ihmiset kun usein tekevät asioita ihan puhtaasti huvikseen ilman sen syvällisempiä motiiveja.
Jos jollekin tulee bileillasta parempi fiilis sen takia, että se laittaa Balalaikan päähänsä ja ämpärit jalkaansa, niin kuka helvetti sinä tai minä olet ko. henkilöä siitä tuomitsemaan? Kukin tyylillään ja hyvä niin.