MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
2,945 posts, 148 pages, 464,603 views
MaSari:
Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.
Cera:
---
MaSari:
---
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta
remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*
MaSari:
No johan on palveluaEi voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta

VÄISTYKÄÄTIELTMEITSITULEEEE.
Vastaavanlainen tungos oli imho myös hesperiassa kun paikka oli täynnä. Lisäksi baarihenkilökunta selvisi ryysiksestä uskomattoman nopeasti, eikä juomaa pitänyt jonottaa kovin pitkään.
! Alunperin ei edes pitänyt tulla, koko poppoo syysflunssan kourissa. No sitten vähän ennen kymmentä tuumattiin että tämä on ehkä tyhmin teko sitten viime aikojen, pistetiin kamat kasaan ja nokka kohti lahtea. Sen sekunnin jälkeen kun sisälle astuttiin, ei kaduttanut enää yhtään
.
. Kuumeesta ja paskana olevista keuhkoista huolimatta tuli tampattua enemmän kuin normaalisti, eli koko ajan
. Loppuvaiheessa ei vaan enään jalka meinannut kestää, mistä lie noita rasitusvammoja tuleekaan *iihhih*.
!
)
)

), mut ainakin henk.koht. kaipaisin enemmän vuoden/parin takaisia tuttuja biisejä jotka saa heti lähtemään lattialle. Luulen että pari ”vanhaa” biisiä piristäisi settiä/meininkiä kummasti, vai olenko missannut jonkun kirjoittamattoman DJ-säännön
...muilla mielipidettä asiasta?
MaSari:
MaSari:
---
kisumisu:
Limu 4 egee...
---
---
remotion:
---
Eli vedestä joutu maksaa 1½ kertaa enemmän kun limusta? *taputapu*
remotion: