Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 323,939 views

Umbala

Posts: 769

#2301 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Uhhuh. Joko mä olin eksyny ihan vääriin bileisiin tai sit tää ei vaan todellakaan ollu mun juttu. Musiikki oli tanssittavaa joskaan ei mitään mieltäsykähdyttävän erikoista. Valitettavasti missään ei vaan ollu tilaa tanssia. Kaiken kruunas viel se, että kun kaveri soitti sanoin sille olevani Premin tanssilattialla koska se näytti ihan siltä (16-18v smuijjat seisoskelee ringissä tai tanssahtelee vastatusten jotenki vaa kuitenki ei näin ei täällä meininki) Onneks Ihmiset joihin törmäsin oli mukavia.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Timi-

Posts: 127

#2302 • • Timi-
Ensimmäiset (ja viimeiset?) hallut takana päin.

+Musiikki
+Hyvä ääni ja kerrankin sopivalla voimakkuudella
+Valot
+Dekot

-Aivan liikaa väkeä, tosiaan se Tiesto@Hesari tuli mieleen *eiei*
-Känniääliöt, varsinkin lattialla *dissaa* *kivatsulle*
-Kuumuus
-Tiskillä sai odottaa älyttömän kauan eikä ne juomatkaan kovin halpoja olleet. Vodkabatterykin oli oikeen tarjouksessa, vain 7e! :DD No, onneks olin vesilinjalla, vaikka siitäkin 2e on pikkasen liikaa mielestäni *igor*
-La tour, vaikka hienon näkönen paikka onkin, niin ei ehkä kuitenkaan paras mahdollinen paikka halluille ja muille bileille. Vähän kieltämättä pelottaa Colorsin synttärikemut samaisessa paikassa... Täytyy laittaa harkintaan kannattaako sittenkään lähteä tuhlaamaan rahojaan siihen, että saa olla känniääliöiden tönittävänä lähes sietämättömässä kuumuudessa, vaikka olisikin kuinka kovat nimet tahansa. Tanssilattialta tuskin tilaa löytyy tuolloinkaan... *hmph*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2303 • • Fyrisch

Datawolf:
Tosin ne poket olis voinut olla päästämättä niitä alle 20 vuotiaita sinne sisälle. Jos tapahtumaan on K-20, niin mielellään pidetään kiinni siitä.



Kertoks ne et ne on alle 20 vai mistä syystä sä päättelet et ne on alle? oliks ne pienii vai *ding*
Mizfir

Posts: 2,472

#2304 • • Mizfir pittuinen

Nymfiana:
---
Individual:
---
Mizfir:
ja ulos selviydyttyämme sisällä huomaamamme öyske-sankarin päätyminen ambulanssiin*ding* ei näin*eiei*

---


Ja kaikki täällä on ihan sata varmoja, että se oli juuri jonkun kielletyn substanssin nauttimisesta johtunut tila, minkä takia hänet
ambulanssiin vietiin...
Mielenkiinnosta vain kyselen.

---


Oot oikeessa... Mut jos pitää paikkansa ni vähänks perseestä... Kyl silti toivon että kyseinen henkilö on kunnossa...



Satavarmahan ei voi olla mistään, mutta öyskät ne on silti, oli vaikuttava aine mikä tahansa. Tosin harvempi känni-sammumistilassa oleva hyppää jo sammuttuaan yhtäkkiä pystyyn heilumaan silmät selällään ja on hetken pyörimässä ympyrää tolpillaan, kunnes taas tipahtaa naps vaan..*täh*

Mut samaa toivon, että tää kyseinen kaveri on kunnossa*joo*..ja harmittaa jo järkkäreidenkin puolesta että tällaista tapahtui..

--
-Mannanen-

vaavu

Posts: 1,324

#2305 • • vaavu vara-vana
Yllättävän negatiivista palautetta siihen nähden, minkälaiset fiilikset itselleni jäivät. Harva paikka toimii täydellisesti ensimmäisellä kerralla, ja tietyillä parannuksilla tuo on erittäinkin bileille sopiva paikka. Totta, Maestro oli parempi, mutta se on poissa laskuista, ja mahdollisiin muihin paikkoihin nähden LaTour on parhaimpia vaihtoehtoja. Ihmiset valittivat tanssilattian pienuudesta, mutta missä muualla Helsingin keskustassa on edes tuon kokoinen tanssilattia? Itse koin paikan puitteiltaan jopa paremmaksi kuin Hesperian.

Muutamia huomioita/parannusehdotuksia:

- Se limitteri / joku muu kummallisuus äänessä. Yleensä olen se, joka toivoisi volyymiä vähän hiljaisemmalle, mutta eilen itseänikin rupesi häiritsemään se ääni. Suvantokohdat biiseistä soivat vielä ihan nätisti, mutta aina nostatuksen tullessa musiikista leikkautui parhain terä pois, ja ääni puuroutui. Ja tuon kyllä huomasi myös tanssilattian fiiliksissä: nostatuksen kiljahdukset vaimenivat aika nopeasti, kun ihmisten huudot jo yksinään riittivät peittämään musiikkia vähän liikaa. Ei tanssilattialla muutenkaan ole kiva kuulla muiden keskustelua ympärillä. Fiilis oli hetkittäin jopa samanlainen kuin E10V:ssä. Aika moni täällä valitti settien tasapaksuudesta - en olisi yhtään yllättynyt, jos tähän myötävaikutti juuri tuo äänen tasapaksuus. Toivottavasti tuo äänen rajoittaminen ei johdu LaTourin määräyksistä. Muuten voi olla aika vaikea saada tuohon paikkaan kunnon menoa aikaiseksi, jos ääntä ei saa tuon enempää käyttää. Ehkä nelipisteääni voisi tuossa tilanteessa sitten auttaa, mene ja tiedä.

- Tanssilattian ruuhkaa helpottaisi, jos sieltä yläkerrasta (sekä parvelta että tanssilattian reunoilta) roudaisi niitä pöytiä ja tuoleja enemmän pois. Nyt esimerkiksi parvelle ei mahtunut tanssimaan ollenkaan, kun siellä oli niin paljon pöytiä. Tosin tässä ongelmaksi saattaa muodostua sen kaiteen mataluus, ainakin siinä keskikohdassa parvea. Ei olisi kiva, jos joku tulee päälleen alas sieltä Glorian tapaan. Mutta ainakin parven reunaosissa korkeuden pitäisi olla riittävä.

- Vastaavasti jos istumapaikkoja vähennetään ylhäältä tanssimisen eduksi, olisi hienoa, jos alakertaan saisi musiikillisen rentoutumistilan. Nyt jo se keskikerros ja sen baaritiski oli ihan kiva, mutta kaikkein paras potentiaali on siinä tilassa, joka nyt oli peitetty kankaalla. Sinne kun saisi loungen, mukavaa musiikkia, kivan valaistuksen ja baaritiskin, niin selvä osa yläkerran ruuhkasta purkautuisi myös alakertaan. Hallut voisivat olla silloin ensimmäistä kertaa(?) kahdella soittotilalla. Tosin tässäkin voi olla jotakin LaTourin vastustuksia mukana.


Itse olin henkilökohtaisesti ihan tyytyväinen Hallujen avaukseen. Ikävässä tilanteessa (edellinen venue menee kesken kaiken alta) tuo oli hatunnoston arvoinen ponnistus jatkaa aiotussa aikataulussa. Tuossa paikassa on potentiaalia, paljon enemmän kuin monissa muissa paikoissa Helsingissä. Toivottavasti se potentiaali saadaan tulevaisuudessa kokonaisuudessaan käyttöön.
vaavu

Posts: 1,324

#2306 • • vaavu vara-vana

Cera:
Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.



Se vesi on valmiiksi lämpötilasäädetty lämpimälle. Aluksi vesi tosin voi olla viileämpää, koska putkissa oleva vesi on ehtinyt jäähtyä, mutta illan mittaan se jäähtynyt vesi ehtii kulua pois.

Sitä paitsi, siellä alakerran vessassa oli hanat, joissa pystyi itse säätämään lämpötilaa. Sieltä vaan sitten hakemaan kylmää vettä, jos ei halua baaritiskiltä hakea.
Henna

Posts: 4,965

#2307 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Joo oli liikaa jengii mut ku pysytteli tanssilattial eturivis mis oli hyvä tuuletus ja tilaa joraa nii ei oo valittamista.

Vantaa hymyä kehiin....*hihu*
ville

Posts: 3,780

#2308 • • Edited ville olen oikeasti ujo

KarriN:
En välttämättä ole ruuhkaisimmissa Hesperian bileissä ollut, mutta paikan kulkuväylät olivat kuitenkin tilavammat ja luontevammin väkeä ”ohjaavat” kuin esimerkiksi La Tourin päätilan kakkos-/parvekekerros. Ja en kyllä Hesperiassa koskaan joutunut taistelemaan tietäni baaritiskille niin raivokkaasti, kuin eilen La Tourissa.



Joop, olihan se yläkerta aika tukossa mutta kyllä sielläkin liikkumaan mahtui ...

btw alakerran baarissa taisi saada juoman about samantien kun käveli tiskille
UnityF

Posts: 15,721

#2309 • • Edited UnityF joo just se
*plur* KIITOS *plur*


Oli oikeen mahtavat aamut... Vaikka oma väsy paino päälle niin silti lopussa tuli jammattuu oikeen ihanasti.. Kiitos jälleen kerran soittajille... ja D.N.A *hali* sie sait mut sittenkin tanssimaan!!! *hihu*



Erittäin iso plussa upeesta äänestä.. Toimi oikeen loistavasti... *plur*
Ja ne valot oli kanssa oikeen ihanat *hihu* mie tykkäsin.. *joo*


Paikalla oli tosi ihanasti porukkaa joka jakso tanssii heti alkuminuuteista lähtien.. *jiihaa*

++ hippa hartsa tuli sittenkin paikalle.. *jiihaa* *hih*



*kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos**kiitoskiitos*



Nyt tämä peikko menee onnelisena nukkumaan iltaan saakka.. *nukkuu*
kiiki

Posts: 491

#2310 • • kiiki hankala

Syder:
viimeisenä vakioniittinä hyvän tanssipaikan löydyttyä pari läskimakkarateiniä änkee perseensä siihen, pistää käsilaukut rinkii ja alkaa imee röökii ja olevinaan pous.



*nauru* *lohduttel* *nauru*
UnityF

Posts: 15,721

#2311 • • UnityF joo just se
aivan liikaa populaa miun makuun.. en menny ees sitten tanssimaan vaan viihyin "meijän" sohvalla... Mut paikka oli tosi hieno, paljon mielyttävämpi kuin maestro *joo* Ja pieniä asioita muuttamalla siitä tulisikin oikeen oiva paikka bileille.. *joo*

Et kyllä la tour pesee maestron mun mielestä ihan 6-0 *hih*

ensi halluja odotellessa.. *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#2312 • • UnityF joo just se
niiin se viel toivon että joku fiksu otti kuvan niistä patsaista jotka oli kohistettu punaisella valolla... tsiisus se oli upee näky.. jäin oikeen pidemmäksi aikaa kattoo niitä... *sydän*
Avatar
#2313 • • Cera Guest

vaavu:
Se vesi on valmiiksi lämpötilasäädetty lämpimälle. Aluksi vesi tosin voi olla viileämpää, koska putkissa oleva vesi on ehtinyt jäähtyä, mutta illan mittaan se jäähtynyt vesi ehtii kulua pois.

Sitä paitsi, siellä alakerran vessassa oli hanat, joissa pystyi itse säätämään lämpötilaa. Sieltä vaan sitten hakemaan kylmää vettä, jos ei halua baaritiskiltä hakea.



Joo mä kuvittelinki et aluks sielt ois tullu sitä ´kylmempää´ vettä.
ja alakerran vessois käväisin kerran.. ja muistaakseni kyl huuhtelinki naamaani kylmällä vedellä :D
öhöm. en vaan sit oo tajunnu. :)
onneks en kyl hirveesti itse sitä vettä tarvinnutkaan ;)


UnityF:
niiin se viel toivon että joku fiksu otti kuvan niistä patsaista jotka oli kohistettu punaisella valolla... tsiisus se oli upee näky.. jäin oikeen pidemmäksi aikaa kattoo niitä... *sydän*



näytit ne mullekkin, ja oisin kyl missannut jos et ois osoittanut. oli kyl ihan älyttömän hienoa. :)
AlexS

Posts: 1,389

#2314 • • AlexS kummasetä
ville&vaavu, löytyykö kuvia? *hihu*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Blue_Wabbit

Posts: 212

#2315 • • Blue_Wabbit
Hyvää settii taas WCDJ.org:lta. Jalka liikku ylös ja alas jälleen kerran. Kiitokset myös paidasta ja nimmareista.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

Fyrisch

Posts: 4,525

#2316 • • Fyrisch
Joo hyvää musaa ja kova meno, eikä edes liikaa jengii mun mielest..
:cybadogg:

Posts: 38

#2317 • • Edited :cybadogg: Team Raaka Raisio
jep oli kyl loistavat bileet!!! iso kiitos kuitenkin bussimatkan järjestäjille matka oli niin siisti!!!! *jiihaa*... *nauru**pihkassa**pahis*

ja niit kuvia jos joku viitsis laittaa??
pinkie_

Posts: 138

#2318 • • pinkie_
Mä tykkäsin. *sydän*

Tilaa tanssiakin löyty ku meni sinne reunalle tanssii, siin oli myös joku sellanen ovi jonka raoista tuli kokoajan raikasta ilmaa joten ei ollu liian kuumakaan. Sit tuliki tanssittua noin 3,5 tuntia putkeen, musiikki oli hyvää, Thrillseekers kruunas illan. *plur*
Waide

Posts: 323

#2319 • • Waide sabão
Tanssivajetta sai vähän tyydytettyä, mut muuten *eiei*.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

lulu.

Posts: 312

#2320 • • lulu.
Paskaa, paskaa, paskaa..... aargghhh

Hyvä paikka kaikinpuokin, mutta aivan liikaa porukkaa....
Palvelu pelas ihan hyvin....
KOkonaisuutena jäi ihan hyvä maku , mutta oikeesti jotain rajaa TOn väenpaljouden suhteen........

Ps..... Akustiikka tai joku mätti , koska musa soi todella huonosti koko illan.....