Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 324,636 views

Android

Posts: 3,908

#2641 • • Edited Android
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?
Chäz

Posts: 1,381

#2642 • • Chäz Namutäti

Occu, 26.10.2005 13:17:

Jos joku tietää mitä eroa on kovalla ja pehmeällä askilla niin
olisi mukava saada tietää...



No jos en muista ihan väärin niin tupakat jotka ovat kovassa askissa ovat kuivempia ku tupakat pehmeessä askissa.

--
Yhden hulluus tuottaa paljon hulluja..

You are who you pretend to be, so you better pretend to be someone you can live with

serotonot

Posts: 3,137

#2643 • • serotonot Paul Easy

Android, 26.10.2005 13:26:
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?


Tarkoitatko sitä push packia mitä nimensä mukaisesti piti painaa (pohjasta) että se aukes?
Kate

Posts: 186

#2644 • • Kate
Tumman sininen Barclay tai jos pulju, josta tupakkaa satun ostamaan on niin köyhä ettei ko. merkkiä löydy, niin hätävaraksi tulee poltettua Marlboro Lightsia.
Auacusha

Posts: 1,097

#2645 • • Auacusha Koneradio
Smartin punasta tulee poltettua aina kun on mahdollista

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Android

Posts: 3,908

#2646 • • Android

serotonot, 26.10.2005 13:29:
---
Android, 26.10.2005 13:26:
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?

---

Tarkoitatko sitä push packia mitä nimensä mukaisesti piti painaa (pohjasta) että se aukes?



Joo, just niitä. Ai pohjasta piti painaa. En ikinä tajunnut sitä :d
Jocular

Posts: 1,359

#2647 • • Jocular Janni
Ehkä vähän off topic, mut tuli täs mieleeni eräs kahvihuonekeskustelu muiden neuvontalaisten kanssa.. Naureskeltiin asiakkaille ja niiden ilmasuille.
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield? Näistä tulee mitä ihmeellisempiä muunnoksia.. Toiset tulee "Anna mulle punanen viseröööööy", toiset vikeroi, vaisroi, vici.. millon mitäki..
Chesterfield.. Sesteveltti, sesteri, chasterfield.. Toiset yrittää ääntää hienosti, toiset niinku siinä lukee ja toiset niinku suomalaisittain. Välillä on aika tulkinnanvarasta mitä kukaki haluu.. Niinku mies joka tulee kovaan ääneen rääkymään tiskille "ANNA MULLE SE KYTTYRÄBOX".. Kova Cameli. Ok. *hihu*

Niin ja topikkiin vastatakseni.. Sillon melkeen kolme vuotta sit ku viel poltin ni ehdoton oli punanen L&M. Nyt ei vedellä enää mitään mut eipä tuo passiivinen tupakointi silleen haittaa.. Esim jos joku haluu autossa röökin kiskasta ni menköön.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

sapeli

Posts: 11,768

#2649 • • sapeli jokukukamikä?

Jocular, 26.10.2005 13:36:
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield?



Entäs Marlboro? Ainakin meidän perheessä (kun äiti polttaa noita) siitä jää aina se eka R pois *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

5thSaint

Posts: 221

#2650 • • 5thSaint
*joo*valkoinen Marlboro*joo*

--
You go hard!? We go harder!!

Lincra

Posts: 181

#2651 • • Lincra Se Baarimikotar

Jocular, 26.10.2005 13:36:
Ehkä vähän off topic, mut tuli täs mieleeni eräs kahvihuonekeskustelu muiden neuvontalaisten kanssa.. Naureskeltiin asiakkaille ja niiden ilmasuille.
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield? Näistä tulee mitä ihmeellisempiä muunnoksia.. Toiset tulee "Anna mulle punanen viseröööööy", toiset vikeroi, vaisroi, vici.. millon mitäki..
Chesterfield.. Sesteveltti, sesteri, chasterfield.. Toiset yrittää ääntää hienosti, toiset niinku siinä lukee ja toiset niinku suomalaisittain. Välillä on aika tulkinnanvarasta mitä kukaki haluu.. Niinku mies joka tulee kovaan ääneen rääkymään tiskille "ANNA MULLE SE KYTTYRÄBOX".. Kova Cameli. Ok. *hihu*

Niin ja topikkiin vastatakseni.. Sillon melkeen kolme vuotta sit ku viel poltin ni ehdoton oli punanen L&M. Nyt ei vedellä enää mitään mut eipä tuo passiivinen tupakointi silleen haittaa.. Esim jos joku haluu autossa röökin kiskasta ni menköön.

Mä ainakin lausun ihan vaikeroi ja tsesterfield. Eli ihan suomalaisittain käännettynä. *nauru*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Lincra

Posts: 181

#2652 • • Lincra Se Baarimikotar
nii ja poltan vihreetä barclaytä ja punasta marlboroo(pehmee aski) *hih*

--
Kyllä minä nimiä muistan, mutta en kenen ne on

Avatar
#2653 • • beyootch Guest
tumman vihree pall mall. ;)
trixxy

Posts: 83

#2654 • • trixxy ëxma ël bambun
Sininen L&M

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

Elmiira

Posts: 1,446

#2655 • • Elmiira

beyootch, 26.10.2005 17:01:
tumman vihree pall mall. ;)



Eikun vaaleenvihree *vink*
Se kaikkein vaalein *joo*

En suostu muuta polttaa, kuin tuota Pall Mallin Cool Mentholia.
Äiti sanoo et mun pitäis pitää karkit ja tupakat erillään,
mut kun vahvemmat tupakat on pahoja.
(Miksi siis edes poltan? *ding*)

Punasta en voi polttaa ollenkaan tai meinaa tulla oksennus.
Pysyn siis tässä lasten tupakassa, niin kuin minä sitä kutsun.

Alunperin aloin polttaa vaan koko ajan miedompaa ja miedompaa
ajatuksenani lopulta lopettaa, mut nyt oon jo pari vuotta tuota
vedelly, eikä lopettamisesta oo tietoakaan.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Hauptmann

Posts: 18

#2656 • • Hauptmann
Punainen L&M on vakioni, mutta kun ylimääräistä pengaria tai tax-free mahdollisuus niin silloin Princen Rich Taste tai Lucky Strike Original Red. Kaikki alle 3,60 maksavat savukkeet täyttä paskaa ja aiheuttavat kurkun pistoa
Optik

Posts: 1,691

#2657 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Punainen Lääkärin Määräämä käryää itsellä.. (siis L&M) *joo*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Shaz

Posts: 324

#2660 • • Shaz team Wittupäät
Tummanvihree Barclay *sydän*