2,945 posts, 148 pages, 350,220 views
Occu, 26.10.2005 13:17:
Jos joku tietää mitä eroa on kovalla ja pehmeällä askilla niin
olisi mukava saada tietää...
Android, 26.10.2005 13:26:
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?
serotonot, 26.10.2005 13:29:
---
Android, 26.10.2005 13:26:
Jossain vaiheessa oli myynnissä punaista L&M:ää joissain "smart packeissa" tai mitä lie. En ikinä käsittänyt miten ko askia piti avata. Jouduin repimään puolet askista irti ennen kuin pääsin röökeihin käsiksi. Tajusiko kukaan muu ko paketin tarkoitusta? Heh vai oliko se joku lapsilukko?
---
Tarkoitatko sitä push packia mitä nimensä mukaisesti piti painaa (pohjasta) että se aukes?
Jocular, 26.10.2005 13:36:
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield?
Mä ainakin lausun ihan vaikeroi ja tsesterfield. Eli ihan suomalaisittain käännettynä.Jocular, 26.10.2005 13:36:
Ehkä vähän off topic, mut tuli täs mieleeni eräs kahvihuonekeskustelu muiden neuvontalaisten kanssa.. Naureskeltiin asiakkaille ja niiden ilmasuille.
Miten ite lausut Viceroy tai Chesterfield? Näistä tulee mitä ihmeellisempiä muunnoksia.. Toiset tulee "Anna mulle punanen viseröööööy", toiset vikeroi, vaisroi, vici.. millon mitäki..
Chesterfield.. Sesteveltti, sesteri, chasterfield.. Toiset yrittää ääntää hienosti, toiset niinku siinä lukee ja toiset niinku suomalaisittain. Välillä on aika tulkinnanvarasta mitä kukaki haluu.. Niinku mies joka tulee kovaan ääneen rääkymään tiskille "ANNA MULLE SE KYTTYRÄBOX".. Kova Cameli. Ok.
Niin ja topikkiin vastatakseni.. Sillon melkeen kolme vuotta sit ku viel poltin ni ehdoton oli punanen L&M. Nyt ei vedellä enää mitään mut eipä tuo passiivinen tupakointi silleen haittaa.. Esim jos joku haluu autossa röökin kiskasta ni menköön.
beyootch, 26.10.2005 17:01:
tumman vihree pall mall. ;)