Mikä on maistuvin tupakkamerkki?

2,945 posts, 148 pages, 342,709 views

Avatar
#2281 • • Cera Guest

MaSari:
*eiei* Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.



Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.
Jna

Posts: 613

#2282 • • Jna

remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*



Multa otettiin 2 ku ostin drinksun samalla..musta sekin oli jo törkeetä ja joutu mainitsee..*släp*
MaSari

Posts: 1,986

#2283 • • MaSari space jammer

Cera:
---
MaSari:
*eiei* Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.

---


Mun käsittääkseni sielt vessast ei tullu ku kuumaa vettä, kun ne huomas et jengi käy siel täyttää.. ööh.



No johan on palvelua *dissaa* Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta *justjoo*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

:Devyl

Posts: 533

#2284 • • :Devyl is Pink
ai että että oli kivaa kivaa. loistavat synttäribileet *aplodit* tuli taas jalkaa vispattua*muhaha**jiihaa*

--
:D Pyllyt pystyyn ja kannat kattoon *plur*

Amanita

Posts: 93

#2285 • • Amanita
Mycket hauskaa. Miksei ulkona tuule ja ole pakkasta silloin kun sitä toivois ;)
moksu

Posts: 1,386

#2286 • • moksu [Dimension]


remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*


itsellä makso vesilasi 2.. mielenkiintoinen hintahaarukka on sitten ollut..
Noh, hallut ei oikeen napannut tällä kertaa, tadaa kun oli ahdasta plaa plaa kaikkee.. vaikka oli joskus tunkua, mahtu Hesperiassa kyll hyvin aikanaan tanssimaaan kun pystyi tanssimaan muuallakin eikä vain tanssilattialla.. Laturissa taasen oli mahdollista tanssia ainoastaan tanssilattialla, sillä muu alue olikin sitten kulkureittiä, jonka ansiosta kyll pääsikin liikkumaan hyvin.. mut mut..
kaikenkaikkiaan oli ihan ”jees” bileet, vaikka ei mitkään ihmeelliset ollutkaan.. ens kerralla sitten paremmat, toivottavasti*joo*
kiiki

Posts: 491

#2287 • • kiiki hankala
en tykännyt *hmph* syyt täällä onkin mainittu jo, lisäksi vielä pari jotka ei johtuneet paikasta/järjestäjästä.
Avatar
#2288 • • Cera Guest

MaSari:
No johan on palvelua *dissaa* Ei voi ainakaan syyttää henkilökuntaa ihmisystävällisestä palvelusta *justjoo*



Siellä oli mm myös kiukkuinen setä portaissakin sanomassa ystävällisesti et JOS EI RAMPATTAIS TÄSSÄ EES TAKAS.
mikä oli vähän hämmentävää, koska, en todellakaan rampannut siinä yhtään mitään. :´( buhuu. ilkee jäbä.

--
niinjoo. palautteeni bileistä ei siis ehkä ihan maailman parhainta varmaan ole.. :|
kamalimmat hallmarkit kyl tähän mennessä.
noin niinkuin vaan sen takia et toi paikka oli kyl :(
kun en koskaan aikaisemmin la tourissa ollu käyny niin emmä sit tiedä mitä mä odotin.
ehkis ainakin jotain isompaa..

olliSn setti oli kyl loistoa! *sydän*
harmillisen tukkoinen tanssilattia kyl vähän *igor* VÄISTYKÄÄTIELTMEITSITULEEEE.

ja joku sanoi siitä jalkojenpäälle tallaamisesta? mä valitettavasti tunsin varpaita omien kenkieni alla siellä yläkerrassa, oon pahoillani mut siel oikeesti ei vaan päässy eteenpäin ilman et ois sit astunut :(
plus et sain mäkin siitä ilosta osani.. :P

nohnj. Kiitti tytöt kuitenkin, kun teitte mun illasta miellyttävän :)(:
Pablo

Posts: 1,875

#2289 • • Pablo
Loistavaa menoa Lahdessa. Sen mitä ehdin bileiden aikana paikanpäällä olla - meno oli todella asiallista musiikin ja järjestelyiden osalta. Joutui ottamaan vähän lepoa siinä bileiden aikana - ja missasin Mexicanin setin. Suuret kiitokset virkaveljille etkoiluseurasta. Toimiikohan se alkotesteri hotellin 3. kerroksessa vielä? *vink**nauru*
Avatar
#2290 • • Edited Datawolf Guest
Tjoo-o. Oon jo niin kauan hehkuttanut että Hallmark on aivan loistava, mutta enää en kehu kellekkään. Nämä bileet tekivät sitten Tiestot, jotkut varmaan muistaakin vähän yli vuoden takaisen Tieston keikan Hesarilla? :D

Hallmarkissa musiikki oli aivan loistavaa ja paikka oli hieno. Dekoihin ja valoihinkin oltiin taas panostettu. Tosin ne poket olis voinut olla päästämättä niitä alle 20 vuotiaita sinne sisälle. Jos tapahtumaan on K-20, niin mielellään pidetään kiinni siitä. Täytyy sanoa että bileissä on tullut käytyä aika ahkerasti useampi vuosi ja oli ensimmäinen kerta kun näin joidenkin teinien machoilevan: Päättivät sitten ruveta painimaan tanssilattialla. Onneks sielä oli niin paljon tilaa niin oli helppo siirtyä toiseen paikkaan. ;D Täytyy toivoa että se ikäraja pitäis seuraavalla kerralla, ehkä ne NRJ-teinit jäis samalla pois. Paskat bileet ei voi mitään.
kap-pu

Posts: 1,167

#2291 • • kap-pu the amazing suction cup boy

ville:
Vastaavanlainen tungos oli imho myös hesperiassa kun paikka oli täynnä. Lisäksi baarihenkilökunta selvisi ryysiksestä uskomattoman nopeasti, eikä juomaa pitänyt jonottaa kovin pitkään.



En välttämättä ole ruuhkaisimmissa Hesperian bileissä ollut, mutta paikan kulkuväylät olivat kuitenkin tilavammat ja luontevammin väkeä "ohjaavat" kuin esimerkiksi La Tourin päätilan kakkos-/parvekekerros. Ja en kyllä Hesperiassa koskaan joutunut taistelemaan tietäni baaritiskille niin raivokkaasti, kuin eilen La Tourissa.

Samoin kuin joku muu palautetta antanut, en viihtynyt kovin kauaa väenpaljouden (tai pikemminkin tiheyden) takia. Go figure, ehkä oon sit vaan vässykkä kermapuppeli. ;)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Gilgamint.com

Posts: 2,258

#2292 • • Gilgamint.com Making questions
Joo kiitoksia kaikille. Kaikki meni hyvin kun saatiin uusi pa.

Eli SUUUUUURKIIITOS ENTROPYLLE, ilman teitä ei olisi näitäkään bileitä sitten ollut.
Anne

Posts: 424

#2293 • • Anne The Apina.

remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*



Miitä helvettiä? Miten voi olla? *ding**täh* Itse kun en vedestä maksanut mitään..

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2294 • • [Nuclear] el aprendiz
En kyl tiiä mis oon ite ollu, mut ilmaa tuntu riittävän paljon paremmin ku muis bilepaikoissa (pl. Maestro). Ihmisiä oli kyl liikaa, lähinnä tanssilattialla. Ja varpaille astu x määrä tyyppejä illan aikana, aika pitkälti siitä ku paikka oli täynnä "käytäviä" ja niissä sit joutu hengailee ja ku porukka seikkaili edes takas niin kukin sai sit osansa.

Tanssilattian takana oleva tilanjakaja oli aika hanurista, ohjas kaikki tanssilattialla menevät ihmismassat pienistä "aukoista" sisään ja niihin sit synty pullonkaulat. Paikkana kivannäkönen kyl muuten eli pienemmällä väkimäärällä uskoisin et toimis varsinkin hyvin, valotkin tais olla ihan kivat ku harvoin niihin kiinnitän erityistä huomiota mut eilen kyl :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Cofu

Posts: 135

#2295 • • Cofu
WAUDE *pihkassa*! Alunperin ei edes pitänyt tulla, koko poppoo syysflunssan kourissa. No sitten vähän ennen kymmentä tuumattiin että tämä on ehkä tyhmin teko sitten viime aikojen, pistetiin kamat kasaan ja nokka kohti lahtea. Sen sekunnin jälkeen kun sisälle astuttiin, ei kaduttanut enää yhtään *jiihaa*.

Carbon based soitti hyvän lämmittelykierroksen, RX pisti pointsit kotiin ja vetäisi aivan uskomattoman setin, valitettavasti The Mexican ei sitten enään uponnutkaan jostain syystä niin hyvin. Jalka kyllä nousi mutta jotain jäi puuttumaan *ding*. Kuumeesta ja paskana olevista keuhkoista huolimatta tuli tampattua enemmän kuin normaalisti, eli koko ajan *iloinen*. Loppuvaiheessa ei vaan enään jalka meinannut kestää, mistä lie noita rasitusvammoja tuleekaan *iihhih*.

Mutta ei tästä voi enää muuta sanoa kuin näitä lisää *kuolaa*!
AlexS

Posts: 1,389

#2296 • • AlexS kummasetä
Musiikki:
Muutama todella hyvä biisi (mm. WoW:n ”Killa”, Beatpushers ”RHT”), kokonaisuutena ihan ok ilta musiikkipuolella**.

Ihmiset:
Liikaa kuten moni jo sanoikin. Jos ei mahtunut lattialle tamppaamaan niin joutui heilumaan kulkureiteillä, jossa ihmiset luonnollisesti ravasivat edes takas. Joku raja tohon ihmismäärään ens kerralla (vain ”memberit” sisään! *hymy*)

Paikka:
Puitteet oli ihan hienot, lähinnä petyin paikan kokoon (Maestron jälkeen kaikki tuntuu pieneltä *hihu*)
Helsingin keskustasta ei luultavasti kuitenkaan löydy ihan samanlaisia helmiä kuin Maestro, tosin kyllä meikäläinen
lähtis vähän sivummallekin Hallmarkiin, jos vaan paikka olis *plur* *joo*

Hinnat:
La Tour (Hallmark): battery jäillä - 5e
Maestro (Eternity): battery jäillä - 2,90e
= *igor*

Overall: Ihan jees-ilta + liikaa ihmisiä

** Olen tossa parikin kertaa jo miettinyt että olenkohan ainoa joka kaipaisi tonne musapuolelle enemmän ”tuttuja” biisejä eli sellaisia tunnareita, jotka nostaa ihokarvat pystyyn ja tuo muistoja edellisiltä vuosilta. En tarkoita että joka kerta pitäisi jonkun soittaa ns. classic trance set...vaan että kuulisi näitä parinkin vuoden takaisia biisejä tyyliin AR52 - Timegate, Raplhie B - Massive, Solid Sessions - Janeiro yms. vai onko ne jo niin kuluneita? Hienoahan se on kuulla uusia biisejä (kuvittelen ainakin olevani aika hyvin perillä aina uusimmista trance-ralleista *hymy*), mut ainakin henk.koht. kaipaisin enemmän vuoden/parin takaisia tuttuja biisejä jotka saa heti lähtemään lattialle. Luulen että pari ”vanhaa” biisiä piristäisi settiä/meininkiä kummasti, vai olenko missannut jonkun kirjoittamattoman DJ-säännön *hymy*...muilla mielipidettä asiasta?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Syder

Posts: 2,255

#2297 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Hyvä seura pelasti päivän. Tungos, vessat (alakerran ravintolapuolen vessat avattiin aivan liian myöhään) ja viimeisenä vakioniittinä hyvän tanssipaikan löydyttyä pari läskimakkarateiniä änkee perseensä siihen, pistää käsilaukut rinkii ja alkaa imee röökii ja olevinaan pous.

--
Divida et impera.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#2298 • • [Nuclear] el aprendiz

MaSari:
*eiei* Musta ykskin euro on jo liikaa vedestä, mitä sais esim. vessastakin juotua ilmatteeks.


Jos tiskiltä käy vettä hakee, niin kyl omasta mielestäni siitä kuuluu myös maksaa (aiheutuuhan siitä kuluja raflalle), pari euroa alkaa olee mulle se aika maksimi mitä siitä viittii maksaa (vesijohtovedestä siis, pullotetusta voi pikkasen maksaa ekstraa).

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

innae

Posts: 1,377

#2299 • • Edited innae PaskaJätkä

MaSari:
---
kisumisu:
Limu 4 egee *aplodit*... *ding*

---



---
remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*

---


Eli vedestä joutu maksaa 1½ kertaa enemmän kun limusta? *taputapu*





Limu ei ole kuin palvelutuote. Ja se että vesi maksaa niin sillä yritetään vaikuttaa siihen asiakaskuntaan (parempi myynti tulee kun vedät jotain hörpsyjä kun juoy vettä tai limua), ja jos sitä vettä antaa ilmaiseksi niin siin on heti joku itkeen että miksi toi sai ilmasen veden? Mutta sitä en ymmärrä että jos tilaa vaiks bissen ja ottaa siihen vesilasin kaveriksi niin siitä laskutetaan?
Ja se että laskutetaanko vedestä riippuu ihan omasta käytöksestäsi*vink*

--
PaskaJätkä

Summerblink

Posts: 291

#2300 • • Summerblink 2 vasenta jalkaa

remotion:
- vesilasista ryöstettiin 6 eikö vastalauseita kuunneltu*dissaa**kivatsulle*




En tiedä ostitko sitten San Pellegrinoa vai Eviania mutta tuoppi hanavettä jäillä oli ihan soló 2 *joo*
Ehkä joku otti epähuomiossa sulta jonku batteryn hinnan tms...*ding*

Ja tuosta lavan koosta: se oli iso ja hieno ja sen takana oli varmasti hienoa pyöritellä levyjä.
Tuskin paikka olisi ollut hirvittävän paljoa tyhjempi jos oltaisiin ängetty Jokke, Tabi ja Olli johonkin pleksiseen sardiinipurkkiin nurkkaan soittelemaan*nauru*
Juuri tuo iso lava ja Hallmark-dekot erottivat LaTourin tuona iltana mukavasti tavallisesta ´Laturista´.

Itse viihdyin lattialla 4 tuntia suht putkeen ja niille jotka tungoksesta hiiltyivät niin suosittelen esim. öistä Elielin-aukiota ja omaa mankkaa.
Jos oma kallis reviiri pienenee ja tunnelma tiivistyy niin vedetään vain suuta enemmän hymyyn ja hillitään sitä kyynerspäätä*piis*

Rakentavalla palautteella saatanee tuo äänipuolikin seuraaviin Halluihin kuntoon, mä ainakin menen tarkastamaan, kiitos*plur*