jUSSi:
Et varmaan tuolla kommentilla tarkoittanut minua, sillä kävin ensimmäisen kerran elektronisen musiikin bileissä vuonna 1992.
<äläotavakavasti> Susta vähän huokuikin tollanen vanhaparta-puristipellen meininki.

[muokattu 20.8.2003 01:49]
2,945 posts, 148 pages, 388,367 views
jUSSi:
Et varmaan tuolla kommentilla tarkoittanut minua, sillä kävin ensimmäisen kerran elektronisen musiikin bileissä vuonna 1992.
Imukuppilapsi:
<äläotavakavasti> Susta vähän huokuikin tollanen vanhaparta-puristipellen meininki.</äläotavakavasti>
jUSSi:
niin, tunnetusti minun musiikkimakuni on suht' rajoittunutta, jonka takia pinpin musiikillinen anti olikin mielestäni luvattoman huono.
Imukuppilapsi:
no mut sillon kirjoitetaan palaute tyyliin musiikki ei ollut makuuni, EI musiikki oli paskaa.
njoo, eiköhän tämä pussy ole jo käsitelty, jätetään kuollut hevonen rauhaan, itse jään vaikka odottelemaan seuraavia pimppoja.
Tres:
mun mielestä oli aika perus pussy-meininki ja taattua
laatua siis, paitsi että:
Minkä takia kukaan ei käynyt sanomassa puolikuurolle
Nessille että nyt saatana volaa pienemmälle.
Tres:
Mielestäni klubin edustajalla
on sekä oikeus että velvollisuus mennä vetämään voimakkuutta
pienemmälle jos DJ ei itse ymmärrä.
DiamonDie:
Ja vielä ihan foorumille on-topicia, että Entropyn bileet olivat mahtavat. Fiilis oli parempi kuin viime vuonna ja tykkäsin etenkin Duran, Psykerön ja Danan seteistä. Sääli että väsytti vähän liikaa kumpanakin yönä.