RENAISSANCE Presents HYBRID (UK), Rinneradio LIVE 17.12.2005 @ Helsinki

197 posts, 10 pages, 42,650 views

phoney

Posts: 5

#162 • • phoney
> Nimestä ja postauksien määrästäkin jo tietää miten vakavasti tuo kannattaa ottaa :)

äh, toi nyt on maailman vanhin läppä, eikä vie asiaa eteenpäin. kyseenalaista väite, älä väittelijää.

en mä halua haastaa riitaa, vaan herättää keskustelua bileiden laadusta. liian usein huono tuote niellään silleen happyhappyjoyjoyna tai sitten heitetään sitä "tää nyt on suomea, eikä parempaa kannata vaatia". kannattaa!!

ja oon mä ollut suomessa helvetin hyvissäkin bileissä. nyt vaan oli jotenkin tosi valju meininki.
iam

Posts: 3,085

#163 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

phoney, 19.12.2005 20:34:
> Nimestä ja postauksien määrästäkin jo tietää miten vakavasti tuo kannattaa ottaa :)

äh, toi nyt on maailman vanhin läppä, eikä vie asiaa eteenpäin. kyseenalaista väite, älä väittelijää.

en mä halua haastaa riitaa, vaan herättää keskustelua bileiden laadusta. liian usein huono tuote niellään silleen happyhappyjoyjoyna tai sitten heitetään sitä "tää nyt on suomea, eikä parempaa kannata vaatia". kannattaa!!

ja oon mä ollut suomessa helvetin hyvissäkin bileissä. nyt vaan oli jotenkin tosi valju meininki.


Usein vaan näkee sitä että tehdään uus nikki ja aletaan haastamaan riitaa. Sori jos olin väärässä *piis*
littlebig

Posts: 753

#164 • • littlebig aaat-chi kung
jos jaksais ja viittis ni ettis keneltä muulta on tullut tosta ipsta (84.231.171.*) tekstiä
voi olla julkinenkin kone
mut eikähän toi sana phoney kerro jo jotain postausten laadusta ja riidan haastamisen halusta *ding*

--
straight ______

gay ^______^

phoney

Posts: 5

#165 • • phoney
> jos jaksais ja viittis ni ettis keneltä muulta on tullut tosta ipsta (84.231.171.*) tekstiä
> voi olla julkinenkin kone mut eikähän toi sana phoney kerro jo jotain postausten laadusta ja riidan > haastamisen halusta *ding*

niin. anteeksi, jos nyt kritiikkinä loukkasi teitä kaikkia, ja että näin noviisina nostin ruman kissan pöydälle.

ei ole julkinen kone, en ole kirjoittanut aikaisemmin. halusin herättää keskustelua siitä oliko viime lauantaina hyvät bileet ja yleensä siitä, kun ei kritisoida tarpeeksi. ei sitten. carry on.
littlebig

Posts: 753

#166 • • littlebig aaat-chi kung

phoney, 19.12.2005 20:48:
niin. anteeksi, jos nyt kritiikkinä loukkasi teitä kaikkia, ja että näin noviisina nostin ruman kissan pöydälle.

ei ole julkinen kone, en ole kirjoittanut aikaisemmin. halusin herättää keskustelua siitä oliko viime lauantaina hyvät bileet ja yleensä siitä, kun ei kritisoida tarpeeksi. ei sitten. carry on.


eipä mitään, sun uskottavuus ei vaan purru kaikkiin, kokeile myöhemmin uudelleen
hyviä tulevia keskusteluhetkiä klubituksessa *piis*

--
straight ______

gay ^______^

m1kk3

Posts: 5,560

#167 • • m1kk3 no-life
sen enempää asiaa tuntematta sanoisin vaan phoneylle jatkopostauksia ajatellen ohjeeksi että asiat kannattaa ja voi esittää myös asiallisesti ja silleen että ei vaikuta siltä kun olis kaivamassa verta nenästään. tolla tyylillä toi sun kirjotus näyttää lähinnä trollilta, johon tuskin kovin moni viittii/jaksaa puuttua. tämä siis ohjeena mikäli olet todella vakavissasi. Ei joka bileistä tartte todellakaan sanoa mitään pelkkää ihqplurinaa mutta kritiikinkin voi esittää järkevästi ja tyylikkäästi. *piis*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#168 • • Edited Annakins Guest

phoney, 19.12.2005 19:48:
ei voi syyttää pelkästään järkkäreiden ammattitaidon puutetta. ei yleisökään tuntunut vaativan mitään. muutama kaveri lähti päätään puistellen pois, mutta valtaosa hymyili iloisesti tanssilattialla. ehkä ei uskallettu myöntää, että kalliista lipun hinnasta jäi paskaa käteen. tai sitten jengi oli siinä tilassa, missä maailma näyttää yksin onnelliselta.

harvoin, siis _todella_ harvoin, lähden selittämään sitä juttua miten muualla asiat on paremmin. eikä kaikki olekaan, paskoja bileitä on joka maassa. ero on siinä, että yleisön tulisi vaatia laatua ja lähteä menemään, kun bileet on paskat.



Ootko tullu ajatelleeks, että kaikilla ei ehkä ole samoja kriteerejä sen suhteen mitkä bileet on paskat ja mitkä ei. Mulla henkilökohtaisesti oli hauskaa tuolla ja "hymyilin iloisesti tanssilattialla" vaikka en ollutkaan "siinä tilassa, missä maailma näyttää yksin onnelliselta".

Mä diggasin sekä Joe le Bonin, Rinneradion että Hybridin seteistä eikä mulla ole bileistä mitään valittamista. Ja sen perusteella mitä mun silmät näki, niin suurin osa porukasta oli siinä tanssilattialla ja näytti diggailevan.

Eiköhän meistä jokainen osaa lähteä pois bileistä joista ei tykkää tai joissa ei viihdy.
-P

Posts: 4,972

#169 • • -P
imo. tuo kritiikin antaminen kuuluu näihin palautteisiin yhtälailla kuin kehutkin, jotta järjestäjä itse pystyisi muodostamaan suht. objektiivisen kuvan siitä, mitä voisi parantaa ja mitä karsia, ensi kertaa silmällä pitäen.

mikäli nyt joku ei diggaa bileistä ja esittää oman subjektiivisen näkemyksensä asiasta, on se oikeutettua mielestäni siinä missä positiivinen palautekin.

Itse bileistä sen verran, että oli kyllä varsin mukavat kinkerit, vaikka jotakin vielä jäi puuttumaan. Nallelle isot propsit setistä ylhäällä sekä Maniacille kanssa isoa kättä. Joe Le Bonin setti olikin mielestäni rok.
Rinneradion aikana tuli istuttua eniten, mutta ei musiikissa valittamista, ja jopa olikin ihan hyvä homma siinä mielessä, että rinneradio sai jengiä parhaiten liikkeelle loistavalla alustuksella hybridia varten. Hybrid ei kuitenkaan itseeni iskenyt kuin sen 15min alusta, jonka jälkeen kaikki kuulosti imo. samalta skeidalta eikä mitään progressiota tapahtunut suuntaan eikä toiseen.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

jaywink

Posts: 1,668

#170 • • Edited jaywink bass warrior
mulla oli kyl mielettömän kivaa *plur* hyvässä seurassa ja hybrid rokkas kyl mulle ihan täydellisesti. vielä muutamii bonuksia oli tosiaan se sellisti, rypäleet *hih*, iloiset ihmiset, bilettäminen siellä yläkerrassa ja puoleenhintaan tarjous yläkerran baarissa *piis* olihan bileillä hintaa mut hey... elämä on *nauru* hyvät kekkerit kaikinpuolin

edit; aijoo ja valot oli kyl kans kivat, varsinkin toimi rinneradion aikana. kaunista musaa pojat soittikin.
phoney

Posts: 5

#171 • • phoney
> eipä mitään, sun uskottavuus ei vaan purru kaikkiin, kokeile myöhemmin uudelleen
> hyviä tulevia keskusteluhetkiä klubituksessa *piis*

aivan! minkä ihmeen takia tarttis olla uskottava. se on se sanoma, ei sanoja, joka järkevässä keskustelussa on aiheena.


>sen enempää asiaa tuntematta sanoisin vaan phoneylle jatkopostauksia ajatellen ohjeeksi että asiat >kannattaa ja voi esittää myös asiallisesti ja silleen että ei vaikuta siltä kun olis kaivamassa verta >nenästään. tolla tyylillä toi sun kirjotus näyttää lähinnä trollilta, johon tuskin kovin moni viittii/jaksaa >puuttua. tämä siis ohjeena mikäli olet todella vakavissasi. Ei joka bileistä tartte todellakaan sanoa >mitään pelkkää ihqplurinaa mutta kritiikinkin voi esittää järkevästi ja tyylikkäästi. *piis*

joo, totta, kirjoitin aika tylysti. tsort.

jokatapauksessa, keskustelun puutteen uskon johtuvan siitä, ettei uskalleta myöntää että bileet ei aidosti ollut hyvät. kun joku haukkuu jotain omaa ja haukkuu aiheesta, ei puolusteta sitä vaan suututaan kritiikin esittäjälle.

>Ootko tullu ajatelleeks, että kaikilla ei ehkä ole samoja kriteerejä sen suhteen mitkä bileet on >paskat ja mitkä ei.

26 euroa tosta on pakko olla liikaa. rinneradio ei sovi alkuillan nostatukseen. ei niin millään.
HacGyver

Posts: 51

#173 • • HacGyver Vieraileva tähti
kivaa oli ja yläkerrassa tuli aivan MAHTAVAA musiikkia!!! *sydän*
Lauri

Posts: 1,051

#174 • • Lauri Devoted

mkuisma, 19.12.2005 20:20:
Nimestä ja postauksien määrästäkin jo tietää miten vakavasti tuo kannattaa ottaa :)



En ollut bileissä, en tiedä onko tuo kommentoimasi viesti trolli, mutta silti sisältönä siinä on enemmän asiaa kuin yli puolissa tämän keskusteluthreadin muissa kommenteissa yhteensä.
Konkreettinen kritiikki on juurikin sitä, että tulkitaan esim. soittojärjestyksen toimivuutta, yleisön viihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä, lipun hinta/laatusuhdetta asiakkaan mielestä ja kuten esim. "valot paistoivat eturivissä suoraan silmiin, joka ei ollut mukavaa" - Suora, hyvä ja perusteltu kannanotto seuraavaa kertaa ajatellen. Se taas, että "dj xyz soitti kivaa musaa ja dj xxy oli ihan paska" on taas täysin merkityksetöntä. Ketä se kiinnostaa, muuta kuin itseään?

Se, että mainitaan "Olipa kallis!" ei paljon hyödytä, kun ei anneta mitään perusteluja. Itsehän sen lipun on ostanut, millä perusteella se lippu hankitaan? Mitkä ovat ne odotukset kun maksaa X summan rahaa tapahtuman lipusta?

Yleisön tulisi äänestää jaloillaan, järjestäjien rahoillaan. Jos viihtyy, tukee toistekin - jos ei, jättää tukematta. Siinä vaiheessa kun suhdeluku on negatiivinen, järjestäjän tulisi todeta faktat ja ottaa ovi.
Elmiira

Posts: 1,446

#175 • • Elmiira

HacGyver, 19.12.2005 22:07:
kivaa oli ja yläkerrassa tuli aivan MAHTAVAA musiikkia!!! *sydän*



Mitä, mitä?
Olit säkin siellä?
Miten me ei nähty *ding*

Mun osalta bileet oli ihan ok.
Mut toisaalta jotain jäi puuttumaan...
Ei ollu ihan fiilis kohillaan.
Ja Rinneradio ois tosiaan sopinu paremmin toisen tyyppisiin bileisiin.
Tuli jo paikan päällä mieleen, et se sopis Pacifiqueen loistavasti!
Hybridistä kyllä tykkäsin *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Zapa

Posts: 1,393

#176 • • Zapa Mr Wrangler
Ekaa kertaa kuulin rinneradiota ja olihan se ihan mukavan kuuloista. mut niin kuin joku kirjoitti, ei se vaan sopinut Kaivolle imo. Hybrid soitti mukavia ralleja suurimmaksi osaksi.

petralle haleja, merci beaucoup ;)
-Santtu-

Posts: 1,965

#177 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

HacGyver, 19.12.2005 22:07:
kivaa oli ja yläkerrassa tuli aivan MAHTAVAA musiikkia!!! *sydän*



No todellaki miks ihmees me ei nähty? Oot ollu piilossa koko illan!

Oli kyl hieno ilta. Tykkään ite Kaivosta bilepaikkana tosi paljon *sydän*
Hybrid pisti kyllä mainiosti jalat liikkumaan. Varsinkin lopussa tullut oma lemppari The Killers - Mr. Brightside (entiedämikäremix..) sai aikaan erityisen fiiliksen ja sit oli kiva lähtee onnellisena himaan.
Ja tietenkin suurin kiitos kuuluu taas mun Mirrille ja muille jäsenille.

Toivottavasti kukaan ei polttanu suuta glögissä pahasti, paitsi mä ite *vink*
ville e

Posts: 33

#178 • • ville e
Jes,

ei kyllä toiminut ihan putkeen tämä kekkeri. En tiedä olenko tullut jotenkin kyyniseksi krantuksi, mutta valitettavasti tämänkertainen Renaissance jäi melkoisen keskinkertaiseksi kokemukseksi.

Illan dramaturgia tökki. Rinneradio veti mahtavan pätkän, mutta roudaustauolla saatiin tyhjennettyä koko tanssilattia. Ja illan päätteeksi (klo 3.30-3.40) tapahtui vähintäänkin outoa tempoilua - ei tietoakaan hienosta illan viimeistelystä.

Valaistus olisi ehkä sopinut hyvin bändivetoon, mutta dj-illassa homma ei oikein toiminut. Miksiköhän lattian yläpuolella olleita liikkuvia päitä ei käytetty juuri lainkaan? Nyt koko valaistuksen paino oli lavalla mikä loi Kaivolle aika varastomaisen tunnelman - plus että silmät olivat aika ajoin täynnä jälkikuvia kun valkoiset lamput posottivat suoraan päin kasvoja.

Mutta jotain hyvääkin - soundi oli kunnossa, ja se määrä mitä jengiä oli paikalla, tuntui olevan iloisella päällä.

Sorry tästä negatiivisesta ryöpsäytyksestä, mutta tämä on ihan vilpitön henkilökohtainen mielipiteeni. Sen verran makeena sitä on Kaivon (ja Hybridin) tottunut näkemään, että nyt kyllä vähän petyin.

t,

ville
Avatar
#179 • • *Mirri* Guest
Joo se ei kyllä hirveesti fiiliksiä pitäny korkeella ku Rinneradion jälkeen kesti hiljaisuutta toooooosi kauan ennen ku soitanta jatku. Ei o tottunu bileissä venaileen et jaahas, mitäs sieltä seuraavaks tulee ja koska tulee vai tuleeko ollenkaan...
jaywink

Posts: 1,668

#180 • • jaywink bass warrior

*Mirri*, 20.12.2005 11:47:
Joo se ei kyllä hirveesti fiiliksiä pitäny korkeella ku Rinneradion jälkeen kesti hiljaisuutta toooooosi kauan ennen ku soitanta jatku. Ei o tottunu bileissä venaileen et jaahas, mitäs sieltä seuraavaks tulee ja koska tulee vai tuleeko ollenkaan...



olihan siellä se sellisti *plur*