197 posts, 10 pages, 45,198 views
UzU, 30.10.2005 16:12:
---
vaavu, 30.10.2005 15:08:
mutta ehkä tällä kertaa ei menetys ole niin suuri.
---
Arvostan tätä kannustavaa asennetta. Ihan kuin Unity olisi ainoa organisaatio tässä maassa, jonka bileisiin kannattaa vaivautua. Kukaan muuhan ei osaa järjestää hyviä kemuja. plur.
keisha, 29.10.2005 04:02:
Mua kiinnostais onko kyseessä live vai dj-setti, dj-keikan kuulin jo koneistossa 2003 joten sitä ei Kaivon takia varmasti jaksa mennä katsomaan, mut live oiskin sit ihan eri juttu...
UzU, 30.10.2005 16:12:
---
Arvostan tätä kannustavaa asennetta. Ihan kuin Unity olisi ainoa organisaatio tässä maassa, jonka bileisiin kannattaa vaivautua. Kukaan muuhan ei osaa järjestää hyviä kemuja. plur.
vaavu, 30.10.2005 17:01:
Mitä asennetta? Sitä, että käytän oikeuttani valita ne bileet, joihin aion osallistua?
UzU, 30.10.2005 18:01:
Lähinnä mulle särähti tässä nyt se, että sekä sinä, että Ville olette molemmat antaneet semmoisen kuvan että "jos Unity ois järkännyt tän niin tää olis miljoona kertaa parempi ja siks me ei tulla kun Unity ei järjestä".
Ja tottahan toki näin saa ajatella, mutta se että sen tuon näin julkisesti foorumilla esille osaltaan mustamaalaa nykyistä järjestäjää ja siitä en pidä.
Hyllyssä vieläkin reneissance-sampler cd, minkä lykkäsivät ovella käteen.
Nefertete, 30.10.2005 17:15:
Renaissancen sivuilla lukee, että kysessä on dj-setti.
vaavu, 30.10.2005 18:20:
---
Aika mustavalkoisin lasein meidän kirjoituksia pitää lukea, jos niistä tollanen kuva välittyy.
Onko negatiivisten tuntemusten ilmaiseminen keskustelufoorumilla mustamaalausta? Eikö tällaisiin topikkeihin saisi kirjoittaa, jos päättää olla tulematta jonnekin bileisiin? Varsinkin jos pystyy vielä jotakuinkin järjellisesti perustelemaan nämä omat fiiliksensä?
turan, 1.11.2005 17:37:
---
Kyllä, sulla on vapaus kirjottaa forumeille ihan mitä huvittaa. Eri asia on sit kiinnostaako se ketään. Eiks teillä oo blogia, jossa voitte funtsia viikonloppusuunnitelmianne..
vaavu, 1.11.2005 19:04:
---
Ei mun nää viestit olennaisesti eroa siitä, mitä 99% ennen ja jälkeen bileiden näihin topikkeihin kirjoitetaan. "Jee jee, varmasti mestoilla!" "En mä pääsekään tulemaan, duunia huomenna :(" "Vähän epäilyttää kyllä tulla, siellä on kuitenkin ihan hirveä tungos". Pitäisikö kaikki täntyyppinen tavara sun mielestä jättää kirjoittamatta tänne foorumin puolelle?
Stinky
---
Korjattakoon, että tämä olettamus käsittääkseni on täysin väärä...
No, mut toivotaan, ettei tästä tuu taas jotain tän skenen Nukleuzhässäkkää.