RENAISSANCE Presents HYBRID (UK), Rinneradio LIVE 17.12.2005 @ Helsinki

197 posts, 10 pages, 42,641 views

Individual

Posts: 10,942

#41 • • Edited Individual HYPNO!

Lauri, 25.10.2005 21:10:
Nämähän eivät siis liene samaa sarjaa kuin aiemmat renaissance tapahtumat Suomessa? Verrattavissa melkein siihen kun joku toinen taho järjestäisi Unityä, kuin nykyinen.



Eiks tässä nyt ole lähinnä kyse ulkomaisen klubin tuomisesta Suomeen vierailulle, eikä niinkään että joku järjestäisi samalla nimellä bileitä, kuin on jollain aktiivisella kotimaisella klubilla ja eiks edellisestä Kaivon Renaissance-tapahtumasta ole kulunut jo 4 vuotta? Voin toki olla väärässäkin, mutta mielelläni kuulisin lisää...

( Toki jos vaikka Unity löis pillit pussiin muutamaksi vuodeksi ja sitten vuonna 2009, joku ihan muu järjestäjätaho sais päähänsä järjestää Uunisaaressa samannimiset bileet, voisi se ehken herättää närää. Tätäkö ajoit takaa? )
Lauri

Posts: 1,051

#42 • • Edited Lauri Devoted

Individual, 25.10.2005 22:56:
---


Eiks tässä nyt ole lähinnä kyse ulkomaisen klubin tuomisesta Suomeen vierailulle, eikä niinkään että joku järjestäisi samalla nimellä bileitä, kuin on jollain aktiivisella kotimaisella klubilla ja eiks edellisestä Kaivon Renaissance-tapahtumasta ole kulunut jo 4 vuotta? Voin toki olla väärässäkin, mutta mielelläni kuulisin lisää...

( Toki jos vaikka Unity löis pillit pussiin muutamaksi vuodeksi ja sitten vuonna 2009, joku ihan muu järjestäjätaho sais päähänsä järjestää Uunisaaressa samannimiset bileet, voisi se ehken herättää närää. Tätäkö ajoit takaa? )



Eikun ajoin takaa sitä että aiemmat Renaissance worldwide tapahtumat on järjestänyt toinen taho, joiden perusteella tässä on ihmiset tehneet johtopäätöksensä. Hybridin tuominen \o/, Renaissance _o_ .

(Ja lisätäkseni vielä, käsittääkseni näin on? Jos ei, seison korjattuna)
Blues

Posts: 5,414

#44 • • Blues Koning van Afrika
Aivan pakko olla paikalla..tätä herkkua on odotettu jo niin pitkään.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

littlebig

Posts: 753

#45 • • littlebig aaat-chi kung
ei me näköjään ollakaan niin umpisuon reunalla etteikö tänne hyviä nimiä sais *nauru*
tätä on odotettu, ja vielä vähän joutuu odottelee...
toiv lippujen hinta ei oo paha ja tilan ahtaus otetaan huomioon, hyvätkin bileet saadaan pilattua jos liikaa porukkaa ängetään pieneen paikkaan

--
straight ______

gay ^______^

vaavu

Posts: 1,324

#46 • • vaavu vara-vana
Toivottavasti tämä uusi järjestäjätaho ei tyydy pelkästään ratsastamaan edellisten Renaissance-tapahtumien maineella, vaan oikeasti tarjoaa bileille niiden ansaitsemat puitteet. Hommasta voi jäädä aika ikävä jälkimaku, jos bileiden taso kovasti laskee edellisistä tapahtumista...
ville

Posts: 3,780

#47 • • Edited ville olen oikeasti ujo

LauriEikun ajoin takaa sitä että aiemmat Renaissance worldwide tapahtumat on järjestänyt toinen taho, joiden perusteella tässä on ihmiset tehneet johtopäätöksensä. Hybridin tuominen o/, Renaissance _o_ .




Joo, mä ainakin lähdin heti hehkuttamaan, koska uskoin, että taustalla on Unity, jonka bileisiin on aina voinut luottaa 100%. Nyt näin ei näytä olevan.

Sen mitä on monien tuttujen kanssa on jutellut, kaikki uskoivat heti, että tämän taustalla on unity ... ja mä melkein voisin veikata, et ei ole suinkaan sattumaa että järjestäjä ei ainakaan toistaiseksi juuri mainitse kuka tapahtumasta on vastuussa ....

Ei siinä mitään, Renaissance jonkun muun kuin Unityn järjestämänä voi olla vähintään yhtä hyvä kuin Unityn järjestämänä, mutta se vaatii oikeesti helvetin paljon kokemusta, possea ja järjestäytymistä. Tästä syystä mä en ainakaan ole ostamassa lippua ennenkuin kuulen ketkä tätä oikeesti järjestää ja millainen tulee noin muuten olemaan tapahtuman setup. Mut jos vaan faktat on kunnossa niin taatusti mut tuolta löytää :)
Mikcore

Posts: 914

#48 • • Mikcore Eternity has passed
Mä en ole vieläkään sisäistänyt mitä hyvää Hybridissä oikeen on *ding*

Ainakin Laby 2001:ssä se oli suhteellisen surkea ja ne niiden tuottamat biisit ei ole mitään kaksisia joita olen kuullut.

...mutta menkää ihmeessä paikalle jos siltä tuntuu *hymy*
keisha

Posts: 1,394

#50 • • keisha bullet with butterfly wings
Mua kiinnostais onko kyseessä live vai dj-setti, dj-keikan kuulin jo koneistossa 2003 joten sitä ei Kaivon takia varmasti jaksa mennä katsomaan, mut live oiskin sit ihan eri juttu...

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

toma

Posts: 2,009

#51 • • toma Tototoototo

keisha, 29.10.2005 04:02:
Mua kiinnostais onko kyseessä live vai dj-setti, dj-keikan kuulin jo koneistossa 2003 joten sitä ei Kaivon takia varmasti jaksa mennä katsomaan, mut live oiskin sit ihan eri juttu...


Äläs nyt suotta Kaivoa disauta, kyllä siellä sopivissa merkeissä voi olla varsin mukavat juhlat!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

sts

Posts: 7,969

#52 • • sts Sama pyynti aitta!

toma, 29.10.2005 04:05:
Äläs nyt suotta Kaivoa disauta, kyllä siellä sopivissa merkeissä voi olla varsin mukavat juhlat!



Jep niinku tänää oli *tanssittel*
ville

Posts: 3,780

#54 • • ville olen oikeasti ujo

sts, 29.10.2005 04:35:
Sama juttu... No toivotaan parasta ja pelätään pahinta. *poks*



Niinpä :(

Se että bileiden järjestejä ei ole _millään_ tavalla kommentoinut asiaa, aiheutta kohta sen, että pahimman pelkääminen tuskin on pelkkää pelkäämistä ...
Individual

Posts: 10,942

#55 • • Edited Individual HYPNO!
Ne kaksi Renaissance- tapahtumaa 2001 ja 2002 Kaivohuoneella ovat kyllä yhdet hienoimmista bileistä, joissa olen käynyt, varmaan aika monella muullakin on sieltä lämpimät muistot, että jos tosissaan joku muu kuin silloin vetosvastuussa ollut porukka meinaa tämän toisintaa, niin rima lienee aika korkella, mutta odotellaan, odotellaan.

Hyllyssä vieläkin reneissance-sampler cd, minkä lykkäsivät ovella käteen. *hymy*
ville

Posts: 3,780

#56 • • Edited ville olen oikeasti ujo

Individual, 29.10.2005 17:16:
jos tosissaan joku muu kuin silloin vetosvastuussa ollut porukka meinaa tämän toisintaa, niin rima lienee aika korkella, mutta odotellaan, odotellaan.



Eikö 2001 ollut vielä kaisaniemessä, vai muistanko mä ihan väärin?

Jokatapauksessa ennen tätä kertaa, renaissance klubin helsinkiin on tuonut unity. Tällä kertaa näin ei ole, vaan tapahtuman järjestäjä on Shadelick, josta en tiedä mitään muuta kuin että kuulostaa joltain eminem jutulta :D

IMO aiemmilla kerroilla Renaissancen bileiden erinomaisuus on ollut lähes yksinomaan Unityn ansiota, siinä missä Renaissance brändi on lähinnä luonut taustalle entistä suuremmat odotukset. Mä todella toivon, että tämä nykyinen järjestäjä (oli hän kuka tahansa) ymmärtää, että on ottanut vastuun tapahtumabrändistä, jolla on ehkäpä suurimmat odotukset Suomessa. Tästä ei homma vaikeudu, toivottavasti kenekään ei tarvii pettyä :)
ville

Posts: 3,780

#58 • • ville olen oikeasti ujo

Individual, 29.10.2005 18:00:

Eikö 2001 ollut vielä kaisaniemessä, vai muistanko mä ihan väärin?

---

2000 Kaisaniemessä, 2001 ja 2002 Kaivolla.



Ai niinhän se olisikin ... baaritiski ollut nähtävästi mulle tuttu paikka kun ei muista hyvin ;)
vaavu

Posts: 1,324

#59 • • vaavu vara-vana
No, enää ei tarvitse arpoa, ottaako osaa näihin bileisiin vai ei... Varattiin matkat pidennetylle viikonlopulle Tukholmaan, joten tämänkertainen Hybridin vierailu jää väliin.

Samalla kyllä jää väliin ensimmäinen Renaissance vuoden 1999 tapahtumasta lukien - mutta ehkä tällä kertaa ei menetys ole niin suuri.
UzU

Posts: 2,361

#60 • • UzU [33100]

vaavu, 30.10.2005 15:08:
mutta ehkä tällä kertaa ei menetys ole niin suuri.



Arvostan tätä kannustavaa asennetta. Ihan kuin Unity olisi ainoa organisaatio tässä maassa, jonka bileisiin kannattaa vaivautua. Kukaan muuhan ei osaa järjestää hyviä kemuja. plur.