RENAISSANCE Presents HYBRID (UK), Rinneradio LIVE 17.12.2005 @ Helsinki

197 posts, 10 pages, 42,678 views

Tarsu

Posts: 2,449

#61 • • Tarsu
aikamoista snobistelua
mua naurattaa

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

vaavu

Posts: 1,324

#62 • • vaavu vara-vana

UzU, 30.10.2005 16:12:
---
vaavu, 30.10.2005 15:08:
mutta ehkä tällä kertaa ei menetys ole niin suuri.

---
Arvostan tätä kannustavaa asennetta. Ihan kuin Unity olisi ainoa organisaatio tässä maassa, jonka bileisiin kannattaa vaivautua. Kukaan muuhan ei osaa järjestää hyviä kemuja. plur.



Mitä asennetta? Sitä, että käytän oikeuttani valita ne bileet, joihin aion osallistua?

Enkä ole väittänyt, että näistä bileistä tulee automaattisesti huonot vain siksi, että ne järjestää joku muu. Mutta mulla on sellainen aavistus, että tiettyjen asioiden suhteen tämä Renaissance-tapahtuma ei välttämättä nouse yhtä hyväksi kuin edelliset. Ja syykin on hyvin yksinkertainen: kulurakenne. Unity on kuitenkin iso posse, joka järjestää bileitä non-profit -periaatteella. Heillä on käytössään, vuosien rautaisen kokemuksen ja olemassaolevan infrastruktuurin lisäksi, hyvin suuri määrä ilmaista työvoimaa. Tämän työvoiman avulla bileiden yksityiskohtiin pystytään käyttämään paljon enemmän aikaa kuin palkallisen työvoiman kanssa koskaan.

Jos taas bileet järjestetään niin, että promoottori palkkaa joukon työntekijöitä auttamaan järjestelyissä, ja vielä ehkä ottaa itse palkkiota vaivastaan, on jonkun tekijän yhtälössä pakko muuttua. Joko lippujen hinnat nousevat, tai sitten työtä tehdään vähemmän. Toki palkolliset yleensä tekevät tehokkaammin töitä kuin vapaaehtoiset, ja asioita voi toki priorisoida. Mutta jos samalle viivalle laitetaan kaksi yhtä ammattitaitoista possea, joista toinen on non-profit ja toinen kaupallinen, ei ole vaikea veikata, kummalla possella on suurempi todennäköisyys saavuttaa parempi hinta-laatu -suhde bileisiin.

Voihan se ollakin, että olen näine aavisteluineni väärässä. Voihan se ollakin, että tämä järjestäjätaho hommaakin hirveän määrän kavereitaan auttamaan, tai pystyy rautaisella ammattitaidolla tekemään näistä bileistä parhaat Renaissancet koskaan. Ilman tota Tukholman-reissua mä olisin tänne saattanut tullakin, ihan vaan jo siksi, että Hybridiä olisi kiva kuulla pitkästä aikaa. Mutta nyt jää väliin.
Nefertete

Posts: 665

#63 • • Nefertete pile-eläin

keisha, 29.10.2005 04:02:
Mua kiinnostais onko kyseessä live vai dj-setti, dj-keikan kuulin jo koneistossa 2003 joten sitä ei Kaivon takia varmasti jaksa mennä katsomaan, mut live oiskin sit ihan eri juttu...



Renaissancen sivuilla lukee, että kysessä on dj-setti.

Saa nähdä tuleeko täältä susirajalta vielä lähdettyä Helsinkiin, vaikka Armin+Schultz+Prodigy-reissun piti olla viimeinen sinne tämän vuoden puolella...

--
Toiset tykkää muhkummasta.

Lauri

Posts: 1,051

#64 • • Lauri Devoted

UzU, 30.10.2005 16:12:
---


Arvostan tätä kannustavaa asennetta. Ihan kuin Unity olisi ainoa organisaatio tässä maassa, jonka bileisiin kannattaa vaivautua. Kukaan muuhan ei osaa järjestää hyviä kemuja. plur.



Tässä on vähän sama asetelma kuten tilanteessa jossa joku muu taho järjestäisi Kaapelitehtaalla Gatecrasherin, kuin Haba&Joonas. Tällä kertaa järjestäjällä on aivan hillitön duuni täyttää edes välttävästi yleisön odotukset. Jos joku toinen rakentaa Suomeen toimivan konseptin ja toinen kylmästi nappaa sen käyttöönsä, on tietysti oletettavaa, ettei kaikki mene aivan mutkattomasti...
UzU

Posts: 2,361

#65 • • UzU [33100]

vaavu, 30.10.2005 17:01:
Mitä asennetta? Sitä, että käytän oikeuttani valita ne bileet, joihin aion osallistua?



Lähinnä mulle särähti tässä nyt se, että sekä sinä, että Ville olette molemmat antaneet semmoisen kuvan että "jos Unity ois järkännyt tän niin tää olis miljoona kertaa parempi ja siks me ei tulla kun Unity ei järjestä". Ja tottahan toki näin saa ajatella, mutta se että sen tuon näin julkisesti foorumilla esille osaltaan mustamaalaa nykyistä järjestäjää ja siitä en pidä. Pitäisi nyt ensin antaa edes mahdollisuus tapahtuman järjestämiseen. (tosin tässä nyt taitaa olla taustalla joku konseptinryöstä-homma, joka osaltaan muuttaa tilannetta. Tosin siitä ei tiedä kuin "skene", ja se on hyvin pieni).

En tässä ota kantaa siihen onko nykyisellä organisaatiolla mitään mahdollisuuksia tehdä yhtä laadukasta tapahtumaa kuin Unity teki, koska mulla ei ole mitään hajua nykyisestä järjestäjästä.

En tosin pidä myöskään siitä että ryöstetään toisen konsepti, joten jos näin on käynyt niin mur nykyiselle järjestäjälle.
vaavu

Posts: 1,324

#66 • • vaavu vara-vana

UzU, 30.10.2005 18:01:
Lähinnä mulle särähti tässä nyt se, että sekä sinä, että Ville olette molemmat antaneet semmoisen kuvan että "jos Unity ois järkännyt tän niin tää olis miljoona kertaa parempi ja siks me ei tulla kun Unity ei järjestä".



Aika mustavalkoisin lasein meidän kirjoituksia pitää lukea, jos niistä tollanen kuva välittyy.


Ja tottahan toki näin saa ajatella, mutta se että sen tuon näin julkisesti foorumilla esille osaltaan mustamaalaa nykyistä järjestäjää ja siitä en pidä.



Onko negatiivisten tuntemusten ilmaiseminen keskustelufoorumilla mustamaalausta? Eikö tällaisiin topikkeihin saisi kirjoittaa, jos päättää olla tulematta jonnekin bileisiin? Varsinkin jos pystyy vielä jotakuinkin järjellisesti perustelemaan nämä omat fiiliksensä?

Ja kuten sanottua, mä voin olla täysin väärässä. Voihan se olla, että noista on tulossa kaikkien aikojen bileet, ja missaan ne reissun takia. Voitte sitten palautetopikissa kollektiivisesti ilkkua mulle mun vääriä fiiliksiä. ;)
kolina

Posts: 315

#67 • • kolina


Hyllyssä vieläkin reneissance-sampler cd, minkä lykkäsivät ovella käteen. *hymy*



Ai se jossa on se Random Factorin biisi jne? Multakin löytyy se vielä. *hih* Oli muuten helmet bileet sillon! Tänne pitää tulla siinä toivossa, että pääsis nauttimaan taas tosta ainutlaatuisesta renaissance-fiiliksestä. Hybridkin on kyllä kovimmasta päästä. Ainaki niiden biiseistä tykkään. *hymy*
keisha

Posts: 1,394

#68 • • keisha bullet with butterfly wings

Nefertete, 30.10.2005 17:15:
Renaissancen sivuilla lukee, että kysessä on dj-setti.


No plaah sitten :(

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

renaissance

Posts: 7

#69 • • renaissance
UPDATE
The line-up also includes live performance by Rinneradio and local dj-magic by Unik [Drama, Progbase] and by club resident Joe Le Bon [Yes Please, Huhuu, Love Stimulation].


[iso]Rinneradio, LIVE[/iso]

huttu001.jpg

Biography

Rinneradio will deliver a special club gig for the Renaissance event. The music will emphasize techno and tribal elements with such a style that only this band can do. Rinneradio has been busy producing new material for their upcoming album, which will be released in early 2006, and Renaissance will be the first place to hear this new sound. Expect to be amazed.

RinneRadio offers fearless forays into an eclectic and broadly jazz-based musical world. Saxes, samplers and synthesizers are the foundation for the band's musical mix from hip-hop to Lapp yoik chant. Despite the multiplexity, RinneRadio has never lost its musical thread. In fact, it has just steamed straight ahead and further developed its musical output: techno, ethno, jazz, rock and other elements are more tightly interwoven than ever before.

The result is visionary music of international proportions that defies all attempts at classification. Up on stage, be it at a rock, jazz or ethno festival, the carefully devised visual presentation further demonstrates that this is a band unlike any other.

More Info:
Hybrid-Group
Rinneradio
Renaissance
Turan Palloseura

Posts: 562

#71 • • Edited Turan Palloseura LU

vaavu, 30.10.2005 18:20:
---
Aika mustavalkoisin lasein meidän kirjoituksia pitää lukea, jos niistä tollanen kuva välittyy.



Eipä kyllä tähän mielestäni edes kovin mustavalkosia laseja tarvita.


Onko negatiivisten tuntemusten ilmaiseminen keskustelufoorumilla mustamaalausta? Eikö tällaisiin topikkeihin saisi kirjoittaa, jos päättää olla tulematta jonnekin bileisiin? Varsinkin jos pystyy vielä jotakuinkin järjellisesti perustelemaan nämä omat fiiliksensä?



Kyllä, sulla on vapaus kirjottaa forumeille ihan mitä huvittaa. Eri asia on sit kiinnostaako se ketään. Eiks teillä oo blogia, jossa voitte funtsia viikonloppusuunnitelmianne.. *hih*

Mulla ei itelläni ole mitään hajua kuka nää on järjestämässä, mut ihmetyttää kyllä tää bileiden dumaus heti kättelyssä. En myöskään tiedä asian taustoista mitään, mut jos Unityllä ei ole enää ollut innostusta tuoda Renaissancea Suomeen niin miksei joku muu taho sitä voisi tehä?
Sixtus

Posts: 198

#72 • • Sixtus
Rinneradio höysteeks, big big up!
vaavu

Posts: 1,324

#73 • • vaavu vara-vana

turan, 1.11.2005 17:37:
---
Kyllä, sulla on vapaus kirjottaa forumeille ihan mitä huvittaa. Eri asia on sit kiinnostaako se ketään. Eiks teillä oo blogia, jossa voitte funtsia viikonloppusuunnitelmianne.. *hih*



Ei mun nää viestit olennaisesti eroa siitä, mitä 99% ennen ja jälkeen bileiden näihin topikkeihin kirjoitetaan. "Jee jee, varmasti mestoilla!" "En mä pääsekään tulemaan, duunia huomenna :(" "Vähän epäilyttää kyllä tulla, siellä on kuitenkin ihan hirveä tungos". Pitäisikö kaikki täntyyppinen tavara sun mielestä jättää kirjoittamatta tänne foorumin puolelle?

Mut joo, eiköhän tää metakeskustelu tästä.


Btw, loistava valinta kyllä toi Rinneradio. Ainakin tosta lineupin muodostamisesta voi antaa pisteet kotiin.
Turan Palloseura

Posts: 562

#74 • • Edited Turan Palloseura LU

vaavu, 1.11.2005 19:04:
---
Ei mun nää viestit olennaisesti eroa siitä, mitä 99% ennen ja jälkeen bileiden näihin topikkeihin kirjoitetaan. "Jee jee, varmasti mestoilla!" "En mä pääsekään tulemaan, duunia huomenna :(" "Vähän epäilyttää kyllä tulla, siellä on kuitenkin ihan hirveä tungos". Pitäisikö kaikki täntyyppinen tavara sun mielestä jättää kirjoittamatta tänne foorumin puolelle?



No, vaikka mun mielestä aika monet viestit vois ylipäätään jättää kirjottamatta tänne forumin puolelle (en nyt tarkota sun viestejäs) niin ymmärrän kyllä pointin. *pepsodent* Ei toi ollu kuitenkaa mikää pääpointti mun postauksessa. :)

Stinky
---
Korjattakoon, että tämä olettamus käsittääkseni on täysin väärä...



No jos näin on niin ikävää, mut ihmetyttää vaan miten tämmöstä pääsee sit käymään? Siellä toisessa päässä ei sit jakseta ilmeisesti välittää tehäänkö yhteistyötä saman hyväksihavaitun tahon kanssa kuin ennenki vai mistä kenkä puristaa? No, mut toivotaan, ettei tästä tuu taas jotain tän skenen Nukleuzhässäkkää.
Unik

Posts: 4,117

#76 • • Unik
Sen pohjalta mitä itse tiedän ja olen kuullut niin näistä tulee NIIN luxus bileet *joo*
littlebig

Posts: 753

#77 • • littlebig aaat-chi kung

renaissance, 1.11.2005 15:18:
huttu001.jpg



miks kuva rinneradion kokoonpanosta joka ei ole tällä hetkellä voimissaan?
huomasin kans kyl et sivuil ei oo juusosta ja tumpista promokuvia, mut silti, viilaan pilkkua...

--
straight ______

gay ^______^

luka

Posts: 38

#78 • • luka
suoraan lentokentältä.
-P

Posts: 4,972

#79 • • -P

luka, 5.11.2005 13:52:
suoraan lentokentältä.



that's the spirit ^__^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

renaissance

Posts: 7

#80 • • Edited renaissance
Ticket Info:
Advance tickets 23 (+bf)
Tiketti, 0600 11616 (0,66/min+pvm), www.tiketti.fi
Street Beat, 09 632 630, www.streetbeat.ac
Ticket sales starts on Friday 11th November 2005. From door 26.