197 posts, 10 pages, 44,988 views
phoney, 19.12.2005 20:34:
> Nimestä ja postauksien määrästäkin jo tietää miten vakavasti tuo kannattaa ottaa :)
äh, toi nyt on maailman vanhin läppä, eikä vie asiaa eteenpäin. kyseenalaista väite, älä väittelijää.
en mä halua haastaa riitaa, vaan herättää keskustelua bileiden laadusta. liian usein huono tuote niellään silleen happyhappyjoyjoyna tai sitten heitetään sitä "tää nyt on suomea, eikä parempaa kannata vaatia". kannattaa!!
ja oon mä ollut suomessa helvetin hyvissäkin bileissä. nyt vaan oli jotenkin tosi valju meininki.
phoney, 19.12.2005 20:48:
niin. anteeksi, jos nyt kritiikkinä loukkasi teitä kaikkia, ja että näin noviisina nostin ruman kissan pöydälle.
ei ole julkinen kone, en ole kirjoittanut aikaisemmin. halusin herättää keskustelua siitä oliko viime lauantaina hyvät bileet ja yleensä siitä, kun ei kritisoida tarpeeksi. ei sitten. carry on.
phoney, 19.12.2005 19:48:
ei voi syyttää pelkästään järkkäreiden ammattitaidon puutetta. ei yleisökään tuntunut vaativan mitään. muutama kaveri lähti päätään puistellen pois, mutta valtaosa hymyili iloisesti tanssilattialla. ehkä ei uskallettu myöntää, että kalliista lipun hinnasta jäi paskaa käteen. tai sitten jengi oli siinä tilassa, missä maailma näyttää yksin onnelliselta.
harvoin, siis _todella_ harvoin, lähden selittämään sitä juttua miten muualla asiat on paremmin. eikä kaikki olekaan, paskoja bileitä on joka maassa. ero on siinä, että yleisön tulisi vaatia laatua ja lähteä menemään, kun bileet on paskat.
mkuisma, 19.12.2005 20:20:
Nimestä ja postauksien määrästäkin jo tietää miten vakavasti tuo kannattaa ottaa :)
HacGyver, 19.12.2005 22:07:
kivaa oli ja yläkerrassa tuli aivan MAHTAVAA musiikkia!!!
HacGyver, 19.12.2005 22:07:
kivaa oli ja yläkerrassa tuli aivan MAHTAVAA musiikkia!!!
*Mirri*, 20.12.2005 11:47:
Joo se ei kyllä hirveesti fiiliksiä pitäny korkeella ku Rinneradion jälkeen kesti hiljaisuutta toooooosi kauan ennen ku soitanta jatku. Ei o tottunu bileissä venaileen et jaahas, mitäs sieltä seuraavaks tulee ja koska tulee vai tuleeko ollenkaan...