Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,057 views

ratsastuskoulu

Posts: 604

#1281 • • ratsastuskoulu
Ei se musta vitsiltä näyttäny, kun äijä täysillä tönii toista ja huutaa MEE NYT VITTUUN SIITÄ! Ja yritti vielä kammeta kakia maahan mutta kaatui itse.. Ja sen jälkeen kun BB oli varoittanut, meni aukomaan lisää päätään ja sanoi että kohta alkaa lyödä naamaan.. *eiei*

Vittu mikä ääliö, just noin käy kun tommosille hissukoille annetaan viinaa, ne käy agressiivisiksi ja idiooteiksi. Lähetinkin eilen Jaakolle 5 miinuspistettä.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1282 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Jaakko on ihan pelle! Tollaset kännirähisijät himaan vaan! *dissaa* Olli on ihan paras! *nauru* Oli taas niin ratkiriemukasta seurattavaa! *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1283 • • *Mirri* Guest
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö. *nauru*
Alejandrolle joutu kyl eilen hiukan tipahteleen...
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1285 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö. *nauru*



Sä oot nainen sekasin! Jaakossa oo mitään söpöö! Paskanen tukka, juntti, rähisijä..ym.. *sars*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#1286 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 13.10.2006 09:28:
---
*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö. *nauru*


---


Sä oot nainen sekasin! Jaakossa oo mitään söpöö! Paskanen tukka, juntti, rähisijä..ym.. *sars*



Edelleenkään en kommentoi mitn sen luonteesta... *hih* Älä nyt käy äriseen mulle siel.. *iloinen*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1287 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 13.10.2006 09:33:

Edelleenkään en kommentoi mitn sen luonteesta... *hih* Älä nyt käy äriseen mulle siel.. *iloinen*



No ei sen ulkonäössäkään mitään kehumista oo..*nauru* No mut makunsa kullakin..onneksi! *pepsodent*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Zapa

Posts: 1,393

#1288 • • Zapa Mr Wrangler
Jostain muistan lukeneeni, että näillä sänkyyn ym tokkuraisilla pissijöillä on jo suht paha alkoholiongelma eli alkoholistin ainesta. Intissä näitä oli muutamia tapauksia ketkä kuseksi sänkyyn, onneks ei meidän tuvassa. Hyi hittööö!!

Jaakko on kyllä hiukka omituinen IMO. Suurimman osan ajasta se katselee tuimalla ilmeellä ympäriinsä ja eilen yht'äkkiä alkoi rähisee. Ehkä sillä on huono olo ja se haluis pois.
Sallakat

Posts: 2,220

#1289 • • Sallakat jungle, baby !
haha repeilin sitä Jaakkoa eilisen koosteessa. Vtu mikä spede. miten tollanen tyyppi on valittu tonne jos se "vaivaantuu roolileikeistä". Siis kyllä mäkin vaivaannun jos pitää pitää puhetta tai muuten vaan äkkiseltään esiintyä jossain lavalla eli tietyllä tapaa ymmärrän Jaakkoa. Mutten ymmärrä miten tollasesta puolivillaisesti asetetusta roolileikistä voi vaivaantua, jos on kerran telkkaankin hakenut.

Ja sen käyttäytyminen kännissä oli ihan käsittämätöntä. "Alan vetää teitä kohta turpaan" tms *nauru* niinku wtf, ei oo kaikki jauhot pussissa Jaakko pojalla.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1290 • • ratsastuskoulu
Ääliö saatiin talosta ulos!

Kohtuulliset miinukset..
Twist

Posts: 925

#1291 • • Twist Team Kemuttajat
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.
Sallakat

Posts: 2,220

#1292 • • Sallakat jungle, baby !

Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.



mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
Twist

Posts: 925

#1293 • • Twist Team Kemuttajat

Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.



Sanotaan näin , että henkilö on tuttu myös siviilistä .. Voin sanoa 100% varmuudella , että pelkkää huumoria koko juttu .
Kon-tiki

Posts: 1,936

#1294 • • Kon-tiki The Unsinkable

Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.



Tarkotitkohan että isommilla plussilla? No mutta, olen samaa mieltä että hyvä kun Jaakko lähti. BB-talo ei selvästikään ollut oikea paikka hänelle, kun veti hänet niin mykäksi ja Gran Mustache -viikkotehtäväkin oli hänestä niin tyhmä ja tylsä. Todellisuudessa tehtävä oli kyllä Suomen BB-historian Top 3:ssa (siis imo)!
peepe

Posts: 904

#1295 • • peepe

Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.

---


mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.



Jaakkohan sanoi siinä haastattelussa jotenkin näin: " sit ku oli niin kännissä niin unohti välillä kokonaan et piti esittää jotain roolia" Niin miten se riehuminen sitten olikin roolia...?
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1296 • • Edited ratsastuskoulu

Twist, 16.10.2006 11:49:
---
Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.

---


Sanotaan näin , että henkilö on tuttu myös siviilistä .. Voin sanoa 100% varmuudella , että pelkkää huumoria koko juttu .



Aijaa, miks voit sanoo 100% varmasti? Lähetyksessähän sen ääliön kaverit sanoi, ettei Jaakko ole ollut oma itsensä. Miks se sitten tuossa tilanteessa olisi ollut oma itsensä, mutta ei muuten?

Vai meinaatko, että kun sanoi ettei halua vetää roolia eikä osaa, mutta sitten yhtäkkiä vetää huippuroolin ja näyttelee 20sek ajan täysin uskottavasti humalaista riehuvaa teinipoikaa? =D Idiootti sanon minä, ei pitäisi tommosille viinaa antaa ollenkaan, ja ei ihme että sai niin vitusti miinuksia äänestyksessä.
Sallakat

Posts: 2,220

#1297 • • Sallakat jungle, baby !

Kon-tiki, 16.10.2006 11:50:
---
Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.

---


Tarkotitkohan että isommilla plussilla? (siis imo)!



no periaatteessa tarkotin, ett isoimmat miinukset varmasti sen takia, ett noin isoilta plussilta tippui niin paljon miinukselle. niin tai näin niin seuraavaksi vois yrittää savustaa kakia ulos *oksetushymiötähän*

Muuten kommenttina tähän koko talon touhuun, että tylsäksi on mennyt. Edes toi karaoke ilta ei sanut mitää säpinää aikaan vaik tilanteessa oli nautittu huomattava määrä viinaa. Päinvastoin alkoi vituttamaan miten huonosti ja PALJON ne silloin lauloi. Arkipäivät on ihan murhaa tuolla, ei mitään hässäkkää. Loistokkain hetki viimeiseen öö kahteen viikkoon on ollut Ollin yöllinen kusiretki *nauru*
display23

Posts: 3,069

#1298 • • display23

Sallakat, 16.10.2006 13:11

Muuten kommenttina tähän koko talon touhuun, että tylsäksi on mennyt. Edes toi karaoke ilta ei sanut mitää säpinää aikaan vaik tilanteessa oli nautittu huomattava määrä viinaa. Päinvastoin alkoi vituttamaan miten huonosti ja PALJON ne silloin lauloi. Arkipäivät on ihan murhaa tuolla, ei mitään hässäkkää. Loistokkain hetki viimeiseen öö kahteen viikkoon on ollut Ollin yöllinen kusiretki *nauru*



Täysin samoilla linjoilla.

Mennyt pohja koko kaudesta, koska asukkaiden vaihtuvuus on noin suurta.
Olisi vaan mankit,kalet,tatut ja henat pysynä talossa. Jopa Mirka olis ollu kiva nähdä pidempään, sen helvetillisen ärsyttävyyden takia.

Nyt talossa Olli on paras tyyppi ja sekin Jennin kanssa meinaa lähteä pois...
Eipä 24/7 ole tullut paljoa katsottua.

hohhoijaa..
TonySt

Posts: 4,166

#1299 • • TonySt mediamoguli
Mullon kyl kans hiipunut BB-into uusien asukkaiden tultua ja 24/7 ei ole tainnut olla päällä...öö...viikkoon?

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

asdf

Posts: 3,155

#1300 • • asdf
Sellanen kaava näissä häädetyissä on ollu, että kaikki konflikteja aiheuttavat on jo pihalla ja sisällä pelkkää tylsää small talkia. *hmph* Asukkaat ei tunnu tajuavan, että ne on "viihde"ohjelmassa ja vois sen mukaan nimetä porukkaa sinne äänestykseen.. ja sitä vielä että mikä siinä Miassa on niin paljon kiinnostavampaa ku Jaakossa?

Aevan hellllvetin tylsää, en jaksa ees vaivautua kattomaan koko ohjelmaa vaan luen mieluummin subin sivuilta kaiken tapahtuneen, siellä ei sitä sohvalla istumista näe. Mirakaan ei oo nii raivostuttava enää, ja jos Olliki meinaa lähtee ni uhkaavasti näyttää talon ainoa "tapahtumalähde" olevan Kaki, jonka vonkaamisesta tulee vähintäänkin suuret myötähäpeän tuntemukset. *släp*