Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,504,690 views

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1262 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

*Mirri*, 11.10.2006 22:49:
Mut Jaakko on edelleen söpö vaikka aika hiljanen poika onkin. *tirsk*



on! *hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

lohikarme

Posts: 1,730

#1265 • • lohikarme RitariVittupää
Kauhee krapula noilla *lmao*

--
Qualis artifex pereo

POSER

Posts: 800

#1266 • • POSER Wimp and Poser

Lyylikki, [
Mä en ole muuten ikinä kuullut, että kukaan tyttö olisi pissannut ihan minne sattuu. Tytöt ei mee kyyköttään vaatehuoneeseen tai istahda kukkaruukun reunalle.

Kundeiltahan tuo tuntuu luonnistuvan, sillä tiedän useammankin tapauksen.



No jos hätä iskee ja tytöt on vallannu/sotkenu veskin niin minkäs teet?

--
Keppiä Jehoville!

hrdkvr

Posts: 3,929

#1267 • • hrdkvr KURGO

Lyylikki, 12.10.2006 09:40:
---
Super-Kerttu, 12.10.2006 08:31:
Hyvä meno ollut taas BB-talossa yöllä! http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?475990 *nauru* *poks*

---


Mä en ole muuten ikinä kuullut, että kukaan tyttö olisi pissannut ihan minne sattuu. Tytöt ei mee kyyköttään vaatehuoneeseen tai istahda kukkaruukun reunalle.

Kundeiltahan tuo tuntuu luonnistuvan, sillä tiedän useammankin tapauksen.



miehet on tottunut kusee mihin sattuu kun letkulla se on helppoa.. naisille on taas iskostunut päähän et aina mennää vessaan tai menee reisille

--
-keep it hard-

Claquesous

Posts: 3,206

#1268 • • Claquesous viidettä kolonnaa

Lyylikki, 12.10.2006 09:40:
Mä en ole muuten ikinä kuullut, että kukaan tyttö olisi pissannut ihan minne sattuu. Tytöt ei mee kyyköttään vaatehuoneeseen tai istahda kukkaruukun reunalle.

Kundeiltahan tuo tuntuu luonnistuvan, sillä tiedän useammankin tapauksen.



Oot vaan kade, koska meille miehillä sekin on helpompaa.

--
32. of December

oooo

Posts: 1,249

#1271 • • oooo

Lyylikki, 12.10.2006 09:40:

Mä en ole muuten ikinä kuullut, että kukaan tyttö olisi pissannut ihan minne sattuu. Tytöt ei mee kyyköttään vaatehuoneeseen tai istahda kukkaruukun reunalle.



Mä oon kuullu ja tiedän usean tapauksen
LadyInRed

Posts: 83

#1272 • • LadyInRed
^ joo mä kanssa. Pahin juttu minkä olen kuullut, on että pissi syvälle pahvilautaselle ja laittoi sen keittiön laatikkoon ja meni takaisin nukkumaan. Muutamien tuntien kuluttua pahvi oli mukavasti pehmennyt *aplodit*
remotion

Posts: 5,283

#1273 • • remotion nostatus guru
miten tämän nyt kauniisti taas sanoisi.

hyi helvetti.

ja tuota siis näytetään töllössä hyvänäkin ohjelmana... voi turhuus
larzizi

Posts: 1,661

#1274 • • larzizi

*Mirri*, 11.10.2006 22:49:
Mut Jaakko on edelleen söpö vaikka aika hiljanen poika onkin. *tirsk*

Edit: Oho..lähtihä siitä ääntä..



Mua alko lähinnä pelottamaan sen touhu. En usko, että huumoria oli vaikka niin sanoikin. Ihan hullu mies. Koko ajan ollut ihan hiljaa, mutta sitten yhtäkkiä alkaa riehumaan ja uhoamaan toisille *ding*

Eikä tuo kyseinen herra mitenkään erityisen hyvältä kyl näytä *hmph* Jani kylläkin *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Trixie

Posts: 1,342

#1275 • • Trixie
Jaakko taitaa olla niit poikii et jurris alkaa ärripurri hyökkimään...
Toi Ollin kusemis juttu oli kyl ihan älytön, mahtaa olla hyvät aromit aamul ku jengi herää krapulois ja kuset pitkin sänky ja lattiaa*eiei*
Ihan ihme sikailu meininkii viimevuotiseen BB:hen verrattuna tai sit tyypit on vaan valittu jotenki huonol maul. Tosn Ollin Espanjalais rooli on kyl ihan yliveto, propsit siit*piis*

--
face your fears and live your dreams

Tupe-san

Posts: 447

#1276 • • Tupe-san
El handro veti rennot :DD

--
No Reality

Displacer

Posts: 1,828

#1277 • • Edited Displacer
tooosi vakuuttavaa toimintaa Jaakolta. kaikkein eniten vihaamani piirre ihmisissä on ruveta aukomaan päätään turhasta (tai edes ruveta ylipäänsä väkivaltaseks/uhkaavaks VAIKKA olisikin syytä).

ei oikein vakuuttanu enää jälkimmäisellä kerralla, että olisi vaan roolin vetoa.

edit: okei riippuu ehkä syystä. Mutta jos nyt ei mistään extreme tapauksista puhuta, tai siitä kun ei ole enää mitään muuta vaihtoehtoa kun puolustaa itseään tai kaveria väkivalloin niin *eiei*
Cloud

Posts: 2,162

#1278 • • Cloud Game Freak

larzizi, 12.10.2006 22:58:
---
*Mirri*, 11.10.2006 22:49:
Mut Jaakko on edelleen söpö vaikka aika hiljanen poika onkin. *tirsk*

Edit: Oho..lähtihä siitä ääntä..

---


Mua alko lähinnä pelottamaan sen touhu. En usko, että huumoria oli vaikka niin sanoikin. Ihan hullu mies. Koko ajan ollut ihan hiljaa, mutta sitten yhtäkkiä alkaa riehumaan ja uhoamaan toisille *ding*




heh musta kun taas sillä ei itellään ees meinannut pokka pitää kun se yritti esittää.

Eli näkökanta mut musta se taas tosiaan oli ihan vitsiä. No jaa tiedä häntä. Jos multa kysytään niin bb yrittää vaan tehdä siitä pahiksen tossa lopussa. Me ollaan vihasii ja sillai juu juu hah ne oli vaan tyytyväisii =P

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Displacer

Posts: 1,828

#1279 • • Displacer

Cloud, 12.10.2006 23:25:

Eli näkökanta mut musta se taas tosiaan oli ihan vitsiä. No jaa tiedä häntä. Jos multa kysytään niin bb yrittää vaan tehdä siitä pahiksen tossa lopussa. Me ollaan vihasii ja sillai juu juu hah ne oli vaan tyytyväisii =P



Saapahan syyttää sit ainakin itseään, kun BB vielä sano ensimmäisen kerran jälkeen, että tollaset jutut loppu nyt.
larzizi

Posts: 1,661

#1280 • • larzizi

Cloud, 12.10.2006 23:25:
---
heh musta kun taas sillä ei itellään ees meinannut pokka pitää kun se yritti esittää.

Eli näkökanta mut musta se taas tosiaan oli ihan vitsiä. No jaa tiedä häntä. Jos multa kysytään niin bb yrittää vaan tehdä siitä pahiksen tossa lopussa. Me ollaan vihasii ja sillai juu juu hah ne oli vaan tyytyväisii =P



Mjoo, kait tuon voi jokanen ymmärtää omalla tavallaan. Ehkä itseä alko ärsyttämään se sen riehuminen (oli se sitten esittämistä tai ei) ja sen takia otin sen tosissani. Mutta enivei, omasta mielestäni typerää käytöstä (varsinkin kun hänelle siitä huomautettiin pariin otteeseen).

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.