Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,091 views

RantaPalleroinen

Posts: 512

#1301 • • RantaPalleroinen
Äänestykseen: Piritta, Mira ja Mia.

girlpower....

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#1302 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
aika tylsäks on menny, kaikki siistit tyypit on häädetty ja jäljellä vaan tylsyreitä plaah :/

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Jocular

Posts: 1,359

#1303 • • Jocular Janni
Joo ei jaksa enää uhrata aikaa tälle.. :|

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Lyylikki

Posts: 2,975

#1304 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Täällä jengi tylsiintyny ihan kokonaan tohon touhuun, joka varmaan heijastelee ihan yleisiäkin asenteita. Jossain sanottiin, että sponsorit olisi myös nyreissään skandaaleista, joita tämän vuoden BB on saanut aikaan.

Tippuukohan päitä subilla?
typ0

Posts: 1,892

#1305 • • typ0 syntax error
emmä tie mut meininki on iha hanurista... ei jaksa kiinnostuu... vois pelaa vaik wowii =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

domi

Posts: 7,069

#1306 • • domi Työn sankari.
Aina kun mä luen tätä threadia, mut valtaa suunnaton himo kirjoittaa tänne jotain.
Sallakat

Posts: 2,220

#1308 • • Sallakat jungle, baby !

Lyylikki, 17.10.2006 19:43:
sponsorit olisi myös nyreissään skandaaleista, joita tämän vuoden BB on saanut aikaan.



miten ne voi olla näreissään. itepähän tukevat toimintaa jossa pistetään suomalaisia(!), toisilleen tuntemattomia ihmisiä neljän seinän sisälle ja annetaan niille paljon viinaa. Ei tosta voi olla näreissään. Ei se oo ikään kuin kenenkään syytä.
Sitä paitsi nuo ns. skandaalit on olllu parasta antia koko tän vuoden BB:ssä. Varmasti katsojaluvut ollu katossa noiden hässäköiden aikaan.
Avatar
#1309 • • *Mirri* Guest
On kyllä melkosen tylsää toimintaa ollu viime aikoina. *haukottel*
akir0

Posts: 2,554

#1310 • • akir0 idleRPG champion 2009
Ei oo kyl itekkään ny jaksanu seurata yhtään koostejaksoakaan kokonaan.

Suurimmat kiinnostuksen aiheet tällä hetkellä se, että lähteekö Jenni talosta ja päästäänkö Mirasta vihdoin eroon.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1311 • • ratsastuskoulu

mattij, 18.10.2006 11:47:
On kyllä menny todella tylsäksi, ei tapahdu mitään. Yleensä luen nuo subin sivuilla olevat uutiset, eikä nekään enää jaksa kiinnostaa...

BB-Talossa rauhallinen aamu.
Aamupalaksi leipää ja keksiä.
Tytöt ja pojat juttelee.
Asukkaat menivät nukkumaan.

*justjoo*



Joo, jotenkin on maku mennyt.. Tuleehan tuota vielä seurattua mutta ei oikein koukuta.
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1312 • • ratsastuskoulu
Tällä viikolla on erinomainen viikkotehtävä, varsinkin Ollin rooli tulee olemaan varmasti taas todella hauska!

Sunnuntaina tippui siis Piritta - ei herätä oikein tunteita puoleen eikä toiseen.
peepe

Posts: 904

#1313 • • peepe
Seuraavaks sais tippuu Hanne.
Sallakat

Posts: 2,220

#1315 • • Sallakat jungle, baby !
hyvään saumaan tiputtivat 24/7 hintaa melkein puolella, nyt 15.

Mä en oikein välitä noista rakennustyylisistä viikkotehtävistä. Mä edelleen ootan jotain juonittelutehtäviä. KUNNON juonittelua, eikä mitään "yritä saada noi paketoimaan sängyt niin saatte peli-illan palkinnoksi" bläh blä bläh. Jotain toisia vastaan kunnolla juonittelua pitäisi saada kehiin. Noihan viihtyy tuolla ihan liian hyvin tällä hetkellä.
En mä ainakaan kato mielelläni kun jengi tuntemattomia pistetään lomailemaan johonkin kämppään.

Kärhämää, säpinää, juonittelua, riitoja, tiukkoja tilanteita vaadin *pahis**pahis*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1316 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Häätöäänestykseen joutuvat Jenni ja Mira Jännäksi menee!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

Posts: 2,220

#1317 • • Edited Sallakat jungle, baby !
voi vittu jos sitä miraa ei NYT saada talosta ulos niin on se kumma jumalauta. Niin monta tsänssiä ollut. Toisaalta jennikään ei ole pätkän vertaa sen 50tonnin arvoinen tuolla, joten vaikeaksi menee taas kummalle miinuksia antais.

edit: nyt myös alkaa tapahtumaan muutenkin jännää, jos subin uutisiin on uskomista. Toisten tehtävien sabotointi kuulostaa erittäin herkulliselta *pahis*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1318 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä olisin niin halunnut Kakin häätöäänestykseen..Eiköhän sen virpomiset talossa ala olla virvottu!*sars* Niin kuvottava jätkä ja jutut..

Niin ja Hannelle lisää vodkaa! Se oli ihan paras, kunnon vodka suntturassa! *sydän* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sallakat

Posts: 2,220

#1319 • • Sallakat jungle, baby !

Super-Kerttu, 24.10.2006 13:56:
Mä olisin niin halunnut Kakin häätöäänestykseen..



nii no kaki ois kyl pitäny saada eka ulos, sitte mira. pelottaa oikeasti ett se kaki voi olla aika kova ehdokas kärkisijoille. On jo ollu niin kauan, ett saanu vankan kannattajakunnan *poks*
display23

Posts: 3,069

#1320 • • Edited display23
Kyllä mä olisin ton Mian pudottanut tässä vaiheessa.
Ei tuo mitään eloa taloon.

Mira ja Jenni taas molemmat värikkäitä persoonia.

Mira
nyt vois vihdoinkin lähteä..