Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,625 views

Sallakat

Posts: 2,220

#1341 • • Sallakat jungle, baby !

*Mirri*, 24.10.2006 22:45:
Olli on ehdottomasti hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä. *joo*



*joo* sen takia valittu myös sabotöörin tehtäviin. Sneaky *pahis*
Ja kuvitella, että kundi on porukan nuorin. Monien käyttäytymisen perusteella voisi kuvitella ollin olevan lähemmäs 40v. ja muuta teini-iässä *justjoo*
Cloud

Posts: 2,162

#1342 • • Cloud Game Freak

Displacer, 24.10.2006 23:03:
---
*Mirri*, 24.10.2006 22:45:
Olli on ehdottomasti hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä. *joo*

---


*joo*

ja fiksuin kans!

"käynpä kaatamassa puolilitraa suolaliuosta tänne autoon jos tää vaikka ruostuis puhki tässä parissa päivässä."



Toisaalta eipä se auto mikään ihan ehkä ole alkujaankaan =P joten ehkä se pari päivää riittää xD

anyway jeh olli on kyllä minun suosikki nykyisellään.

Jotenkin nuo naikkoset tossa sarjassa on täysin yhtä tyhjänkassa. Niistä ei oikein musta ole kontestereiks voittamaan tota kisaa ainakaan tällä hetkel.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#1343 • • titityyt Guest
äh mä olisin niin toivonut näkeväni kakin äänestyksessä. miksi oi miksi suomalaisiin aina uppoo paskaläpät, paskahuumori ja kikkelijutut *senkin* ja ihana nähdä mira taas entisellään, kitisevänä ja selän takana juoruavana. jostain kumman syystä senkin käytös on jonkun mielestä hauskaa ja se akka pysyy talossa varmaan loppuun asti. olli on muuten ihan jees, vois olla vähän vähemmän energinen ja vähän enemmän tukkaa päässä.
Karski

Posts: 6,049

#1344 • • Karski Pomon kätyri

Juanita, 25.10.2006 12:05:
olli on muuten ihan jees, vois olla vähän vähemmän energinen ja vähän enemmän tukkaa päässä.



Joo, toivottavasti ne ymmärtää jatkossa
valita taloon vain hyvähiuksisia ihmisiä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#1345 • • titityyt Guest

Karski, 25.10.2006 12:10:
---
Juanita, 25.10.2006 12:05:
olli on muuten ihan jees, vois olla vähän vähemmän energinen ja vähän enemmän tukkaa päässä.

---


Joo, toivottavasti ne ymmärtää jatkossa
valita taloon vain hyvähiuksisia ihmisiä.



*nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#1346 • • larzizi

Juanita, 25.10.2006 12:05:
äh mä olisin niin toivonut näkeväni kakin äänestyksessä. miksi oi miksi suomalaisiin aina uppoo paskaläpät, paskahuumori ja kikkelijutut *senkin*



Talossa ei hirveesti oo tommosia ylipäätään minkään läpän heittäjiä ollut, joten Kakin virpomis yms. jutut ovat olleet ainoita ja talossa olijat on varmaan sen takia niitä jaksanut kuunnella. Nyt onneksi näyttää pikku hiljaa muillakin asukkailla menevän hermo niihin.

Itse en kyllä voi ymmärtää miksi joku on jaksanut nauraa noita, oli tilanne mikä tahansa. En ainakaan itse haluaisi tulla muistetuksi siitä, että kerron viiden minuutin välein jotain runkkaamisjuttuja tai muuten vaan paskaa alapäähuumoria.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1347 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mira on mun mielestä nainen just paikallaan -- häätöäänestyksessä! ja eiköhän se nyt viimein tipukin sieltä kuin itsestään. Aion kuitenkin antaa Jennille muutaman plusäänen ihan kaiken varalta, vaikka hän onkin ollut vähän alamaissa uusien kilpailijoiden saavuttua ja Hannen "itsenäistyttyä".

Kakin ei juuri tuon Miran takia pitäisi mun mielestä olla tän viikon häätöäänestyksessä, mutta ensi viikolla ilman muuta ehkä vähän!
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1348 • • Edited ratsastuskoulu

Kon-tiki, 25.10.2006 12:39:
Mira on mun mielestä nainen just paikallaan -- häätöäänestyksessä! ja eiköhän se nyt viimein tipukin sieltä kuin itsestään. Aion kuitenkin antaa Jennille muutaman plusäänen ihan kaiken varalta, vaikka hän onkin ollut vähän alamaissa uusien kilpailijoiden saavuttua ja Hannen "itsenäistyttyä".



Mira ei tipu vaan Jenni. www.bbplaza.net on käynnissä varjoäänestys joka on pitänyt täysin paikkaansa tähän asti. Miksi ihmeessä Jennin pitäisi pysyä talossa, ärsyttävä akka :D

Ja miralla on ihan hyvä kroppa =D

5.jpg

Tosin tuossa se näyttää hirveeltä, mutta onhan noista kisakunnoista tultu alaspäin sopivasti..
Sallakat

Posts: 2,220

#1352 • • Sallakat jungle, baby !
noup, en usko ett manki. mä veikkaan henaa, sopivilla viikkotehtävillä höystettynä hena saa säpinää taloon. Osaa olla tarpeeksi mulkku, ett saa katsojaluvut voimaan paremmin. Itse ainakin katsoisin enemmän, koska nythän tää on kuolemantylsää.
akir0

Posts: 2,554

#1353 • • akir0 idleRPG champion 2009
Toivottavasti Sorella :)
display23

Posts: 3,069

#1354 • • display23
Tuskinpa on edes asukas.

Ei siinä sanota, että oli joku talosta poistettu henkilö.
Epäilisin niinkin tylsää kuin Leijonaa takaisin taloon.

En usko, että kehtaavat taloon palauttaa jo kertaalleen häädettyä.

Manki taikka Heidi olisi näin ollen asukkaista ainoat mahdolliset.
Toki itsekkin toivon Mankia taloon.


Spekulointia, spekulointia..
Avatar
#1355 • • titityyt Guest
luin bb:n keskustelusivuilta, että muutamalle tosifanille oli tullut viesti, et leijona tulee taloon illalla...booooring!!! Olihan se leijona aikoinaan hauska, mutta jaksaako sitä enää katella? tuskin. Hena vois tosiaan saada jotain äksönii taloon ja raivokohtauksia kotisohville.
asdf

Posts: 3,155

#1356 • • asdf
Jos Sorella tulee uudestaan taloon nii siihen kyllä loppuu mun BB:n katsominen *hmph*

Mut joo, toivottavasti just Hena tai Manki (jos vaikkapa vaan sen takia ettei se ollut häätöäänestyksessä ollenkaan), ne eläimet oli hauskoja vaan siinä viikkotehtävässä kun niihin ei saanu kiinnittää mitään huomiota. Mitäpä ne tuolla sit tekis?
Sinza

Posts: 2,227

#1357 • • Sinza

akir0, 25.10.2006 15:23:
Toivottavasti Sorella :)


Toi oliskin tosiaan hyvä juttu *pahis**joo*! Luulen kuitenkin, että se on varmaankin Mika...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

asdf

Posts: 3,155

#1359 • • asdf
Noniin, leijonahan sieltä tulikin. Up yours, subi.
Zapa

Posts: 1,393

#1360 • • Zapa Mr Wrangler
Hyi vittu noita Jennin verrytetteluhousuja vai mitkä nyt ovatkaan. Ihan kuvottavat, kämäset ja reikiä täynnä. Eiks sitä hävetä kulkea ne jalassa??