Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,517 views

Sallakat

Posts: 2,220

#1381 • • Sallakat jungle, baby !

Claudi0, 29.10.2006 22:34:
---
Lauruska, 29.10.2006 22:33:
Tää alotti bb-lakon joka kestää siihen asti kunnes mira häipyy talosta. Sitä akkaa vaa ei kyllä jaksa katsoa.

---


jep!... ilmoittakaa kun se nariseva ämmä on häipyny*igor*



samat sanat. Siis kaikki mirassa ärsyttää mua aivan tajuttomasti. Kyllä, se on vain tv-ohjelmaa. ei, sitä ei pidä ottaa vakavasti. Joo-o mutt silti mä en pääse yli mun mira antipatioista. Sen naama, sen hampaat, sen ridge forrester leukaperät, sen murre, sen "tyylitaju", SEN JUTUT, sen itsesääli, sen valitukset, sen selän takana lässytykset, sen into piukeena selostukset, sen intoilu taloon jäämisestä *dissaa**släp*

oon vielä aika varma ettei se voi voittaa koko kisaa, mutta silti sen taloon jääminen äänestys toisensa jälkeen oksettaa mua.
peepe

Posts: 904

#1382 • • peepe

Sallakat, 30.10.2006 13:21:
samat sanat. Siis kaikki mirassa ärsyttää mua aivan tajuttomasti. Kyllä, se on vain tv-ohjelmaa. ei, sitä ei pidä ottaa vakavasti. Joo-o mutt silti mä en pääse yli mun mira antipatioista. Sen naama, sen hampaat, sen ridge forrester leukaperät, sen murre, sen "tyylitaju", SEN JUTUT, sen itsesääli, sen valitukset, sen selän takana lässytykset, sen into piukeena selostukset, sen intoilu taloon jäämisestä *dissaa**släp*

oon vielä aika varma ettei se voi voittaa koko kisaa, mutta silti sen taloon jääminen äänestys toisensa jälkeen oksettaa mua.



hihi, mua ei ärsytä Mira juuri lainkaan. En kyllä usko että Mirasta kuitenkaan voittajaksi on. Tällä hetkellä taidan toivoa Ollista voittajaa. Ja edelleen eniten ärsyttää Hanne, voi hyvänen aika sentään...Jani ja Mia taas ovat ihan mitäänsanomattomia, joten noista kolmesta vois joku tippuu seuraavaksi.
embie

Posts: 531

#1383 • • embie Shwoopsie poo
Veikkaisin, et jos talossa olis klubbariporukkaa ni tää tänpäivänen kisa kestäis aiiiiika pitkään *joo*
On nimittäin varmaan kaikki harjottanu tuota tanssikestävyyttä jonki verran *vink*
Avatar
#1385 • • *Mirri* Guest
Ja Hannen unissapuhelut.. *nauru*
vinsku

Posts: 749

#1386 • • vinsku huba huba

embie, 30.10.2006 20:27:
Veikkaisin, et jos talossa olis klubbariporukkaa ni tää tänpäivänen kisa kestäis aiiiiika pitkään *joo*
On nimittäin varmaan kaikki harjottanu tuota tanssikestävyyttä jonki verran *vink*



Kieltämättä. Miia voitti, tanssi 8 tuntia ja oli aika sekasin ku lopetti. Jäätymisen, räjähtämisen (vessahätä) ja janon partaalla. Huh mikä kisa. Vittu ku kaki diskattiin!

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

checki

Posts: 683

#1388 • • checki
Ei hitto mitä idiootteja toi Miran joukkue ton katapultin suhteen. Eihä tollasella katapultilla ny mitään tomaattia minnekään lingota :D:D

--
Ämpäriin ei huku.

ratsastuskoulu

Posts: 604

#1389 • • ratsastuskoulu

checki, 2.11.2006 22:29:
Ei hitto mitä idiootteja toi Miran joukkue ton katapultin suhteen. Eihä tollasella katapultilla ny mitään tomaattia minnekään lingota :D:D



Kyllä lingottiin :P
Sallakat

Posts: 2,220

#1390 • • Sallakat jungle, baby !
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa *justjoo* Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1391 • • Edited ratsastuskoulu

Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa *justjoo* Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak



Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1392 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

miikka, 3.11.2006 12:54:
Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%



*igor**igor**igor* just.. ei toi talo oo mitään ilman karia. Eiks joku vähän värittömämpi tyyppi vois lähtee *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sallakat

Posts: 2,220

#1393 • • Edited Sallakat jungle, baby !

miikka, 3.11.2006 12:54:
---
Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa *justjoo* Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak

---


Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%



niin joo, menin aika mutu-tuntumalla tossa kommentissani. Nyt kun aloin tutkimaan niin http://ha-av.onlineajanvaraus.net/avGeneric/index.jsp lupaa myös kakin lähtöä. Ja mirva hyvänä kakkosena *jiihaa*
Jos näin on asiat niin joutuu kyllä omalta osalta pitkästä aikaa kantamaan korsi kekoon miran lähdön puolesta *dissaa*
ratsastuskoulu

Posts: 604

#1394 • • ratsastuskoulu

Sallakat, 3.11.2006 13:04:
---
miikka, 3.11.2006 12:54:
---
Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa *justjoo* Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak

---


Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%

---


niin joo, menin aika mutu-tuntumalla tossa kommentissani. Nyt kun aloin tutkimaan niin http://ha-av.onlineajanvaraus.net/avGeneric/index.jsp lupaa myös kakin lähtöä. Ja mirva hyvänä kakkosena *jiihaa*
Jos näin on asiat niin joutuu kyllä omalta osalta pitkästä aikaa kantamaan korsi kekoon miran lähdön puolesta *dissaa*



Mirva?

Online-ajanvaraus?

*justjoo*
Sallakat

Posts: 2,220

#1395 • • Sallakat jungle, baby !

miikka, 3.11.2006 13:07:
---
Sallakat, 3.11.2006 13:04:
---
miikka, 3.11.2006 12:54:
---
Sallakat, 3.11.2006 12:36:
rasittaa tää sunnuntainen äänestys, ett kun jani on siinä seivaamassa sille valopäälle taas yhden viikon lisää talossa *justjoo* Janihan tietty äänestetään pois kun on tota seinäruusu puolta myös. Olis ollu niiiin mielenkiintoista nähdä pelkästää kakki ja mirva siinä äänestyksessä. Tai ei siis mielenkiintoista vaan ihanaa, koska kakkilla on kuitenkin enemmän faneja ku miralla (en kyl tajuu miten sitä voi fanittaa enää kukaan mutt niinhän se on). fak

---


Itseasiassa Kari lähtee sunnuntaina:

Ääniä annettu: 5650

Kari -21.29%
Jani -4.15%
Mira -0.97%

---


niin joo, menin aika mutu-tuntumalla tossa kommentissani. Nyt kun aloin tutkimaan niin http://ha-av.onlineajanvaraus.net/avGeneric/index.jsp lupaa myös kakin lähtöä. Ja mirva hyvänä kakkosena *jiihaa*
Jos näin on asiat niin joutuu kyllä omalta osalta pitkästä aikaa kantamaan korsi kekoon miran lähdön puolesta *dissaa*

---


Mirva?

Online-ajanvaraus?

*justjoo*



hahah väärä linkki :D http://www.keskustele.com/bbvarjoaanestys/
akir0

Posts: 2,554

#1399 • • akir0 idleRPG champion 2009

-Alex-, 3.11.2006 13:40:
Ei todellakaan Kari oo lähdössä. Sillä on ihan mieletön fanijoukko, joka pääsee antamaan plussia nyt vasta ekaa kertaa.



Valitettavasti myös Miralla on kova fanijoukku. Veikkaan, että Kartsa tosiaan lähtee. Jani taas tuskin saa kovin paljoa ääniä kumpaankaan suuntaan.
-Alex-

Posts: 706

#1400 • • -Alex- Dj

akir0, 3.11.2006 14:23:
Valitettavasti myös Miralla on kova fanijoukku. Veikkaan, että Kartsa tosiaan lähtee. Jani taas tuskin saa kovin paljoa ääniä kumpaankaan suuntaan.



En usko et niin käy, mut jos käy ni kyseisen ohjelman kiinnostavuus laskee 100 prossaa. Ite veikaan et Jani lähtee.