Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,507,035 views

domi

Posts: 7,069

#661 • • domi Työn sankari.

SA-TomTom, 19.9.2006 21:48:
oh! - bb-live näkyy nyt myös työmatkoilla bussissa, ruokakaupan jonossa, naapurin parvekkeella, sängyn alla ja vaikkapa katuojassa railakkaan bileillan jälkeen. nettiyhteyden äärelle päästessään voi seurata kahta kameraa yhtaikaa - elämä pelastettu!

mii luuv saunalahti ja 3G *tirsk*


*pökr* I say.
peepe

Posts: 904

#662 • • peepe

K, 19.9.2006 21:40:
No ohhoh? Mä en vaan käsitä miten jonkun mielestä Tatu voi olla rasittavampi ku Mira. Sehän on just hauska ku se suhtautuu kaikkeen vähän sarkastisesti eikä oo ah, niin vakavissaan joka asiasta ku vaik just Mira. Miran lähtöö oon odottanu jo ekasta viikosta asti, mut hyvin se siellä on tähän asti pysyny...

Mira ulos!



Ah kuinka tylsältä ja persoonattomalta Tatu vaikuttaakaan, ja toi sen itkeminen siitä kuinka se on sekoillu siellä....hoohhoijjaa.
larzizi

Posts: 1,661

#663 • • larzizi
En oo tota kovinkaan paljoa seurannut, mutta sen verran mitä on tullut katottua, niin on kyllä muodostunut ihmisistä tietynlainen kuva. Tatusta en pidä laisinkaan. Suhtautuu typerästi ja lapsellisesti asioihin (kuten esimerkiksi uusimpaan viikkotehtävään).

Mira taas ei mua ärsytä siinä mielessä miten se ilmeisesti ärsyttää muita. Ihmettelen vaan miten se on mukautunut muiden tahtoon. Alussa oli iloinen ja koko ajan menossa mukana, mutta heti kun on tullut jotain sanomista, on alkanut vaan kyhjöttämään nurkassa hiljaa ja sitten valittanut jollekin kahden kesken, että "vittu tää on perseestä". Ja kun tuli jälleen nimetyksi, niin alkoi heti itkemään, että mikä hänessä on vikana. "Kai mä vaan oon sit niin kamala". Ottaa liian henkilökohtaisesti tuon leikin.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

UnityF

Posts: 15,721

#664 • • UnityF joo just se
ohhoijakkaa toi mira vaan jaksaa ärsyttää *poks*
melkein voisin laittaa hänelle - äänen.
peepe

Posts: 904

#665 • • peepe

larzizi, 21.9.2006 15:28:
En oo tota kovinkaan paljoa seurannut, mutta sen verran mitä on tullut katottua, niin on kyllä muodostunut ihmisistä tietynlainen kuva. Tatusta en pidä laisinkaan. Suhtautuu typerästi ja lapsellisesti asioihin (kuten esimerkiksi uusimpaan viikkotehtävään).



Aivan! Siis ei kyllä todellakaan uskois et sillä on muksujakin..Ja siis ensin se on kitissy omaa kännisekoiluaan, ja nyt se oli taas sanonut:
" - Ois niin kiva saada viskipullo, niin vois vähän häröillä, mies heitti. "

Siis ehdottomasti tollanen kitisijä pitää saada sieltä pois, mun mielestä Miran "naputus" ei ole mitään siihen verrattuna, Tatu on vaan jotenkin täydellinen fiiliksen pilaaja siellä. Argh.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#666 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Siis se mitä oon tänään lukenut Subin sivuilta niin voi vittu mitä kakaroita noi jätkät on. Varsinkin just Tatu ja Kaarlo! *grr* Kitisee ku pienet lapset joka asiasta ja menee sit poikien huoneeseen haukkumaan kaikki! *dissaa* Molemmat vaan hetipihalle!

Ja Mirasta on tullut mun suosikki täs viime päivinä! Se ainakin sanoo suoraa mitä ajattelee!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marqueezi

Posts: 86

#667 • • Marqueezi
Kyllä sitä isompikin mies masentuu, jos kassissa ei ole yhtään olutta. *nauru*
Avatar
#668 • • *Mirri* Guest
Mä en kyllä vieläkä jaksa sitä Miran kitinää ja narinaa. *igor*
TonySt

Posts: 4,166

#669 • • TonySt mediamoguli
Toi ope on melkoinen tyrkky !

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

TonySt

Posts: 4,166

#670 • • TonySt mediamoguli

*Mirri*, 21.9.2006 23:50:
Mä en kyllä vieläkä jaksa sitä Miran kitinää ja narinaa. *igor*



plus mikä kusettaja siitäkin paljastui kun tilitti ihastustaan mankille ja manki ihmetteli etteikö miraa kiinnostakaan tytöt kuten alussa väitti *hmph*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

oooo

Posts: 1,249

#671 • • Edited oooo

TonySt, 22.9.2006 00:23:

plus mikä kusettaja siitäkin paljastui kun tilitti ihastustaan mankille ja manki ihmetteli etteikö miraa kiinnostakaan tytöt kuten alussa väitti *hmph*



Ei se Mira tainnut kuitenkaan väittää olevansa lesbo vaan bi.
Vai mitä tarkoitit..
TonySt

Posts: 4,166

#672 • • TonySt mediamoguli

satumetsä, 22.9.2006 00:47:
---
TonySt, 22.9.2006 00:23:

plus mikä kusettaja siitäkin paljastui kun tilitti ihastustaan mankille ja manki ihmetteli etteikö miraa kiinnostakaan tytöt kuten alussa väitti *hmph*

---


Ei se Mira tainnut kuitenkaan väittää olevansa lesbo vaan bi



Niin noh, joka tapauksessa väitti tykkäävänsä enempi tytöistä.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

UnityF

Posts: 15,721

#673 • • UnityF joo just se
sorella ja mika vetävät ainakin 2 kielarii *hih*
Kunnon juhlat näköijään menos siellä *nauru*
asdf

Posts: 3,155

#674 • • asdf
Ja mites loppuilta päättyikään.. aijai Mikaa. Taitaa pojua vituttaa nyt :P
India

Posts: 475

#675 • • India
Tästä päivästä tulee TODELLA mielenkiintonen.
*eiei* Järkyttävää touhua. Haluisin nähdä sen kun Sorella kuulee mitä on tapahtunut. Harmittaa vaan että olen kymmenen ja yhden välillä pois himasta (todennäkösesti just silloin ne heräilee) ja varmasti missaan sen.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#676 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mä todella odotan innolla illan jaksoa! Kunnon popparikulho nenun alle ja nauttimaan! *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Howdy

Posts: 7,955

#677 • • Howdy Oldie
*ding* ei vaan edelleen tajua ...

--
Käpy vailla vertaa

-Kerttu-

Posts: 4,542

#679 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Wert, 22.9.2006 08:17:
---
Zenni, 22.9.2006 03:27:
Ja mites loppuilta päättyikään.. aijai Mikaa. Taitaa pojua vituttaa nyt :P

---


voisit privata ku piti mennä nuqq.. *igor*



Mua kiinnostaa kans! Ku Subin sivuil ainakaan viel lue mitään..*tirsk*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Lyylikki

Posts: 2,975

#680 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Super-Kerttu,
Mua kiinnostaa kans! Ku Subin sivuil ainakaan viel lue mitään..*tirsk*



Käy kattomassa http://www.createphpbb.com/bbplaza/viewforum.php?f=15&mforum=bbplaza sieltä löytyy koko stoori. Kyseisen päivän topic ja siellä about sivulta 7 alkaa shöw.

HaHaa. Että näin. Mä olen kyllä aina pitäny sitä Mikaa ihan pellenä. Hetken jo luulin, että se oliskin fiksumpi, mutta mitä kävikään.

Täytyy käydä itsensä ajantasaistamassa tuolla, kun viikonlopuksi menossa vanhempien luokse, jossa ei Subi näy.