Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,607 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#681 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
*pökr* *poks* Miks mulla ei oo 24/7! Aika kovaa toimintaa ollut eilen..Mika siis kuitenkin lämpes Sorellaan..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Aamu

Posts: 999

#682 • • Aamu you had me at hello
Joo eiks Mika sanonu ettei haluis semmosta vanhaa ämmää sinne jne?
Sillon niitten kauppareissullakin se oli must todella tyly sille.

nooh..

POJAT ON NIIN VAAN POIKIA AINA

mut totta, tää on ihan kamalaa vaan LUKEA jostain et mitä tapahtuu.
miksei mullakaan oo sitä 24/7ääää :D

--
Do you think the expansion will make me fat?

Aamu

Posts: 999

#684 • • Aamu you had me at hello
okei perun äskeiseni et on tylsää lukea :DDD

jäin ihan koukkuun tonne JA AAAAAARGH VITTU MIKÄ SIKA

--
Do you think the expansion will make me fat?

Sallakat

Posts: 2,220

#685 • • Sallakat jungle, baby !
hitto eilen kun ohjelmien välissä näytettiin aina pienenä ruutuna subilla 24/7 ja hurjii bileitä niin mietin, että pitäiskö ostaa se 24/7 kun eilenkin oli ilmeisesti niin hyvät bileet *nauru*

Sen kyllä vaan sanon, että Jennistä on tullu yksi mun uusi inhokki. Jotenkin heeelvetin rasittava. Mutt vois äänestää miralle miinusta sunnuntaina ihan kannatuksen vuoksi.

Mitä se sorella vissiin aika täti? eiks se ollu just sanonu, ett se ei kyl vedä överiks viinan kaa kun on opettaja ja kaikkee, etteihän sitä nyt voi *nauru*

Nyt täytyy selvittää mitä siellä eilen on oikein tapahtunut -->
peepe

Posts: 904

#686 • • peepe
No huh huh!
Avatar
#687 • • *Mirri* Guest
Mä haluun 24/7:n! *grr* Ja nyt meen päivittään tietojani tonne sivuille koska tuleva vloppu menee mökillä eikä näe yhtään jaksoo...*tirsk*
Avatar
#690 • • *Mirri* Guest
melkoset ilta/yö siis ollu... *pökr*
Avatar
#691 • • *Mirri* Guest

Super-Kerttu, 22.9.2006 07:48:
Mä todella odotan innolla illan jaksoa! Kunnon popparikulho nenun alle ja nauttimaan! *aplodit*



Saat sitte kertoa mulle omin sanoin vlopun tapahtumat ku mä en nää. *joo* Ku vaik ne lukee tuolt foorumeilt ni siin ei nää ilmeit jne. *tirsk*
Occu

Posts: 2,528

#692 • • Occu
ah! 24/7 <3

--
..::MOI::..

KaiKiKo?

Posts: 48

#693 • • KaiKiKo?
24/7 big brother?

eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?
T-Justice

Posts: 892

#694 • • T-Justice
en ole katunut hetkeäkään 24/7:n hommaamista. Se maksoi itsensä takaisin jo ekoissa ryyppysikailujuhlissa! *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#695 • • Fyrisch

Hermosura, 22.9.2006 11:34:
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää



Et vaan tajuu :(
Avatar
#696 • • *Mirri* Guest

Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?

eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?



Tuskinpa meidän BB:n tuijotusaika on sun elämästä pois. Mee ite lukeen kirjaa tai lenkille ja anna meidän olla. *pepsodent* *piis*
Occu

Posts: 2,528

#697 • • Occu
mutta jos tekee kaikkea edellämainittuja juttuja (lukee kirjaa, käy töissä, halailee tyttöystävää, käy lenkillä, silloin tällöin hurvittelee bileissä, pelaa koneella/pleikkarilla ym.) mutta siltikin jää aikaa katsoa bb 24/7 :D

ei kai siinä mitään pahaa ole?! kukin hauskuuttakoon itseään haluamaallaan tavalla ja käyttäköön oman aikansa miten lystää.
mun mielestä on ainakin hemmetin huvittavaa katsoa kuinka urpoa suomalaiset on kännissä.
se muistuttaakin hyvin siitä, että minkä takia en käy ns. normibaareissa dogailemassa.

se mitä tohon ohjelmaan tulee niin onhan se kanssa kiva nähdä, että miten toisilleen täysin ventovieraat ihmiset tulevat toimeen toistensa kanssa niin arkisissa askareissa kuin sitten kännipäissään "raiskaten" toisiaan.
tosin sehän taitaa ollakkin koko formaatin juoni ja perinmäinen tarkoitus.

ei musta olisi moiseen ohjelmaan lähtijäksi, mutta on sitä silti kiva katsoa.
mielummin katson bb:eetä kuin monia monia teeveestä tulevia sarjoja!

--
..::MOI::..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#698 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Hermosura, 22.9.2006 11:34:
24/7 big brother?

eikö teillä ihmisillä ole mitään muuta tekemistä??
säälittää teidän puolestanne.
lukekaa kirjaa, menkää ulos lenkille, halatkaa tyttö/poikaystäväänne, bailatkaa... mutta että big brotheria 24h???
mikä siinä sarjassa niin hienoa on? 5min katsoin kyseistä aivontuhoajaa ja voi vide kuinka tyhmää väkeä talossa on ja niitä saatanan lapsellisia tehtäviä...
ARHG!!! '
why god, why?



No, mut onneksi Suomessa on vielä sentään kunnon sileä otsaisia ja suoraselkäisiä nuorukaisia, jotka eivät ole turmeltuneet BB:n takia..*justjoo* *igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Occu

Posts: 2,528

#699 • • Occu
[11:34] No haloo! Sorella EI sanonu ei, vaan oli itse aktiivinen osapuoli. Ja vonkasi lisää heti herätessä! Molemmat oli niin kännissä, että Mika
[11:34] tuskin edes huomasi että tyttö sammui. Lopettakaa tuo typerä vouhotus ja turha syyllistys. Sorella oli täysillä mukana!

tekstarichätistä bongattu teksti.

USKOMATONTA!*grr*

--
..::MOI::..

-Kerttu-

Posts: 4,542

#700 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*, 22.9.2006 11:16:
---
Super-Kerttu, 22.9.2006 07:48:
Mä todella odotan innolla illan jaksoa! Kunnon popparikulho nenun alle ja nauttimaan! *aplodit*

---


Saat sitte kertoa mulle omin sanoin vlopun tapahtumat ku mä en nää. *joo* Ku vaik ne lukee tuolt foorumeilt ni siin ei nää ilmeit jne. *tirsk*



Juuh..kerron kaiken erittäin yksityiskohtaisesti..Vai otanko nauhalle?! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..