Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,921 views

-Alex-

Posts: 706

#2861 • • -Alex- Dj
Martina on kyl upee mimmi. On tullu tavattuu se duunikuvioissa muutaman kerran täs vuosien varrella ja se todellakin sanoo jos joku juttu tai tyyppi ei miellytä *hymy* Ihan hyvä, et se laittaa Timoa vähän kuriin tuolla *lmao*
MesMeRise

Posts: 667

#2862 • • MesMeRise Spinnamon
AAAARRRGHHHGHH.

Loppu mun bb:n kattominen tähän. Voiko PASKEMPAA ideaa olla.

Mulle ton ohjelman idea ja "suola" on ollu se, että tuolla on tavallisia "pulliaisia" joiden kommelluksia sitten katotaan, eikä niin et siellä on jonkun keltasenlehdistön ja paskamedian luoma itseään tyrkyttävä horoperse.

Otinhan silikonit niin pitäähän niitä päästä vähän suihkussa vilauttamaan, kääntymällä kameraan päin . *senkin*

Voi että, oon pettyny.
Fyrisch

Posts: 4,525

#2863 • • Fyrisch

MesMeRise, 9.10.2007 01:50:
Mulle ton ohjelman idea ja "suola" on ollu se, että tuolla on tavallisia "pulliaisia" joiden kommelluksia sitten katotaan, eikä niin et siellä on jonkun keltasenlehdistön ja paskamedian luoma itseään tyrkyttävä horoperse.


kaikki ihmiset on tavallisii pulliaisii omal taval, mut jotkut tekee vaa eri juttui ku muut!

kateellisuus on tän ohjelman suola. .)
MesMeRise

Posts: 667

#2864 • • MesMeRise Spinnamon

Fyraett, 9.10.2007 02:42:
---
MesMeRise, 9.10.2007 01:50:
Mulle ton ohjelman idea ja "suola" on ollu se, että tuolla on tavallisia "pulliaisia" joiden kommelluksia sitten katotaan, eikä niin et siellä on jonkun keltasenlehdistön ja paskamedian luoma itseään tyrkyttävä horoperse.

---

kaikki ihmiset on tavallisii pulliaisii omal taval, mut jotkut tekee vaa eri juttui ku muut!

kateellisuus on tän ohjelman suola. .)



Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa, millon surkeesta tatskastaan, millon silokoni tisseistään. Mun mielestä se todistaa, et sillä ihmisellä ei ole mitään annettavaa ku turhaa paskaa, josta kumma kyllä jotkut on jopa kiinnostuneita. Olkoot vaan malli tai missi mikälie, mutta mä käsitän sen niin että mallit jotka menestyy, ei todellakaan roiku jossain seiskan lööpeissä millon mistäkin turhuuksien roviosta. Jos tonne joku julkkis oli pakko työntää, ni miksi ei voinut laittaa sinne ihmistä, jolle ulkonäkö ei ole ainoa meriitti.

Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?
mummoankka

Posts: 369

#2865 • • Edited mummoankka

MesMeRise, 9.10.2007 02:55:
---
Fyraett, 9.10.2007 02:42:


---


Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa....


Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?



Todellisuudessa jokainen noista kilpailijoistakin pyrkii julkisuuteen. Sanoi mitä sanoi. Ei tonne menis ihminen joka karttaa julkisuutta...eli eivät ne siinä asiassa ole yksikään toistaan parempia ihmisiä.
Ja ehkäpä vastasit jo siihen jälkimmäiseen? ehkä just siks.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2866 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Olihan toi vitun naurettava veto vetää joku pumpattu tissimissi mestoille, mutta mä ainakin haluun nähä niiden tappelut tänään :D Joku vetää vielä sitä ämmää käkättimeet jos se jatkaa tota. Ainakin se on heti häätöäänestyksessä heti kun sitä saa vaan äänestää :D Tuskin lähtee kyl ihan heti kun jengi varmaan haluu nähän enemmän draamaa/tappeluja ja yms...

Halpa veto, mutta kuitenkin järkevä... Veikkaan että katsojia tuli enemmän kuin mitä lähti ja sehän tuottajille on tärkeintä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

AnderS

Posts: 470

#2867 • • Edited AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
No nyt se Martina väänti itkuksi tuolla! Aluksi se oli järkyttävä bitch yrittäessään läksyttää kaikkia mikä liikkui ja nyt yhden valvotun yön jälkeen se hajoilee tuolla.. Ei jumalauta!:D Toivottavasti mimmi tajuaa pakata kuusi lätkäkassillista kamaansa ja lähteä huitsinkuikkaan talosta. Muut on sentään ollu talossa hieman pitempään eikä hajoile puoliksikaan noin pahasti!

Martina ulosh!
josbe

Posts: 1,982

#2868 • • josbe suomalainen juhlakinkku

**JenKKis**, 9.10.2007 10:28:
---
MesMeRise, 9.10.2007 02:55:
---
Fyraett, 9.10.2007 02:42:


---


Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa....


Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?

---


Todellisuudessa jokainen noista kilpailijoistakin pyrkii julkisuuteen.


Niinpä. Ja tuosta MesMeRisen kommentista huokuu just se, mitä BB:n tekijät halusivatkin tuodessaan Martinan taloon - ja mihin myös Martina selkeästi pyrkii. SUURIA TUNTEITA! *nauru*
remotion

Posts: 5,283

#2870 • • remotion nostatus guru

Janisa, 8.10.2007 21:34:
Kayttaa tai ei, niin tassa halvatun topikissa on naristu monta viikkoa siita etta siella ei tapahdu mitaan ja jengi on tasapaksua jne. niin olkaa jo hyvat ihmiset tyytyvaisia etta marinaan on saatu vastaus ja siella on nyt ihminen, joka on ihan erilainen kuin se loppupoppoo!
Itse en oo jaksoakaan voinut katsoa, mutta pidan vain hyvana asiana sita etta vihdoin sinne saatiin joku, joka osaa sekoittaa sita perusharmaata suomalaista pakkaa. *joo*



juuriki näin, hyvä Janisa nurisijat nurkkaan häpeämään! :P

ja sitten omat nurinat perään
on muuten ihan älytön ja samalla tylsä tehtävä. ois paljo parempi vaik semmone et niiden tulee herätä ja kokata ja tehdä kaikkii juttuja ihan sairaan tarkalla aikataululla. Lisäksi tulis paljon pikkutehtäviä jotka nekin pitäs hoitaa tiukalla aikataululla.

tosta sais ainakin kadi paljon rangaistuksia, ja rangaistusten myötähän sitten tulee taas haastetta.
MesMeRise

Posts: 667

#2871 • • MesMeRise Spinnamon

**JenKKis**, 9.10.2007 10:28:
---
MesMeRise, 9.10.2007 02:55:
---
Fyraett, 9.10.2007 02:42:


---


Mut mä ajattelen sen asian niin, et toi akka on jo ollu julkisuudessa....


Kaiken lisäks uskon, että suurin osa ihmisestä omaa jo tietyn käsityksen tosta akasta, niin, mitä se siellä sit niinku oikeesti tekee?

---


Todellisuudessa jokainen noista kilpailijoistakin pyrkii julkisuuteen. Sanoi mitä sanoi. Ei tonne menis ihminen joka karttaa julkisuutta...eli eivät ne siinä asiassa ole yksikään toistaan parempia ihmisiä.
Ja ehkäpä vastasit jo siihen jälkimmäiseen? ehkä just siks.



No en mä ainakaan ite henk. koht oo nähny kenenkään aikasemmista bb:stä roikkuvan seiskan sivuilla? Mitä nyt olivat enemmän pinnalla tän uuden alettua, sillä et mitä tekivät voittorahoillaan.

Aitotissi saakin tosta vaan aiheen ja otsikot olla siellä seiskan sivuilla taas vuoden eteenpäin.
Miinapiina

Posts: 3,494

#2872 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/569393?muut

"Käsittelyä ilman yleisöä pyysivät jutun asianosaiset. Perusteena vaatimukselle oli se, että oikeudessa esitetään arkaluonteisia tietoja naiskilpailijan yksityiselämään liittyvistä seikoista."

--
pinkki on pop!!!

MesMeRise

Posts: 667

#2873 • • MesMeRise Spinnamon
Ja horotissi vinkuu kahden päivän jälkeen kuinka ei jaksa enää ja vois lopettaa *lmao*
infiana

Posts: 93

#2874 • • infiana Baby Prodigy
Ei kyllä oikeen leikkaa, mutta onhan se hyvän näköinen.
Avatar
#2875 • • Rujo Mutantti Guest

iinushka, 9.10.2007 19:47:
Ei kyllä oikeen leikkaa, mutta onhan se hyvän näköinen.


Ööö... Ei.
Tekotissit ja kilo meikkiä on muovista, ei kaunista. Noilla saa pilattua naisen kun naisen.
Occu

Posts: 2,528

#2877 • • Occu

MesMeRise, 9.10.2007 19:38:
Ja horotissi vinkuu kahden päivän jälkeen kuinka ei jaksa enää ja vois lopettaa *lmao*



oliskohan se vain näyttelemässä tuolla.
vedättämässä jengiä ja haastamassa riitaa.
koittaa parhaansa saada vain asukkaiden
välille kismaa tai pahimmillaan jonkun luovuttamaan.

suomen bb historian typerin veto laittaa aitolehti
taloon spedeilemään.
muutenkin tämä kausi on ollut kaikilla mittapuilla
mitattuna helvetin huono ja tylsä.
niin viikkotehtävien osalta kuin asukkaiden.

antais vaan noille rehellisesti paljon viinaa niin
saisi jotain tapahtumia taloon :)

--
..::MOI::..

Jammailija

Posts: 3,224

#2878 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

Jammailija, 7.10.2007 23:05:
Martinassa kyl väriä ja kipinää riittäis, mut kyl se vaan varoo varmasti todella tiukkaan mitä tekee ja sanoo. Voi jäädä viinanjuontikin astetta vähemmälle, ettei varmasti tulis mokailtua.



PERUN KAIKEN!!!!!111*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

SyndroDome

Posts: 1,103

#2879 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Martina *justjoo*

Sainpas veemäisen kuvan ko ihmisestä näin ekan päivän perusteella *dissaa* Toki moni asia voi vaikuttaa sen käytökseen *joo* varsinkin kun on just tullu taloon, mut käytös ja luonne ei ainakaan tähän mennessä kyllä oo miellyttänyt.

--
Life is full of choises.

Avatar
#2880 • • *Mirri* Guest
Mut olihan toi loistavaa viihdettä... *nauru*