Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,165 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#601 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Ihan oikeesti..Hitto mitä tyyppejä noi kaikki on! *ding* Kaikki on ihan anaalista!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#602 • • *Mirri* Guest
Mut kieltämättä siinä mieles loistava viikkotehtävä, et nyt alkaa syntyä sitä eripuraa tuol talon sisäl. Loppuu se mielistely... *iloinen*
TonySt

Posts: 4,166

#603 • • TonySt mediamoguli
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#604 • • niomic Guest

*Mirri*, 14.9.2006 22:55:
---
JayVee, 14.9.2006 22:48:
henalla kyl asia asenne !

---


Mun mielest asia asenne aika kaukana ku käyttäytyy eka pari päivää ku eläin ja sit ku ite joutuu tekeen samaa ni ei kestä sitä yhtään...



Siis siitä pitää kyl antaa Henalle propsit, et se sai jengin vittuuntumaan oli sitten kroisos tai slummiukko :) Uusil kroisoksil ei ollu oikeen vittumaisen simputuksen taito hallus - vaan ennemminkin "vittu vedän sua kohta turpaan" -mentaliteetti :F
Avatar
#605 • • *Mirri* Guest

TonySt, 14.9.2006 23:01:
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla



Useeseen otteeseen jouduttu huomaan et viina ei noille asukeille sovi sit pätkääkään...*eiei*
TonySt

Posts: 4,166

#606 • • TonySt mediamoguli

*Mirri*, 14.9.2006 23:02:
---
TonySt, 14.9.2006 23:01:
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla

---


Useeseen otteeseen jouduttu huomaan et viina ei noille asukeille sovi sit pätkääkään...*eiei*



Joo, uskomatonta rähinämeininkiä... muuttui kyllä mielikuva tuosta Tatustakin fiksuna miehenä täysin tämän iltaisen ansiosta.

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Fyrisch

Posts: 4,525

#607 • • Fyrisch

*Mirri*, 14.9.2006 23:02:
---
TonySt, 14.9.2006 23:01:
vittu mitä urpoja uhoilijoita nuo äijät tuolla

---


Useeseen otteeseen jouduttu huomaan et viina ei noille asukeille sovi sit pätkääkään...*eiei*



Ja se että noi on tuola lukkojen takana alkaa kans tekee tehtävänsä, alkaa vaa tulee angstisempii juttui ku noi doug.
Avatar
#608 • • *Mirri* Guest

TonySt, 14.9.2006 23:07:
Joo, uskomatonta rähinämeininkiä... muuttui kyllä mielikuva tuosta Tatustakin fiksuna miehenä täysin tämän iltaisen ansiosta.



Mulla kävi ihan sama ja oikeen harmittaa ku aattein et edes se olis sellanen fiksu tyyppi tuolla.
peepe

Posts: 904

#610 • • peepe
Kaikista eniten mua ottaa päähän Tatu. Huh huh, voiko olla raskaampaa tyyppiä! Ja sit heti perässä tulee Hanne ja Jenni.

Alun ärsytyksen jälkeen mun suosikiksi on noussutkin yllättäen Kari :D
Avatar
#611 • • *Mirri* Guest
Omat suosikit vaihtelee kyllä viikottain. Aluks Monkey ärsytti suunnattomasti mut tällä hetkel se on mun mielest ihan hyvä tyyppi. Näin käyny aika monen kohdal..*nauru*
TonySt

Posts: 4,166

#612 • • TonySt mediamoguli
Joo...alkuinhokki Kari on kyllä tippunut reippaasti ykkössijalta kun muut äijät on kirineet kärkipaikoille (excluding Mika)

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

mummoankka

Posts: 369

#613 • • mummoankka
Mira pihalle talosta kitisemään... *grr* sellanen helvetin itkijä,ei osaa yhtään "pelata", tai sit sil on outo käsitys siitä. (kohta sorrun äänestämään miralle miinusta...) *nauru*
Vaikka se Hena on yhtä ällötys edelleen, niin olkoon se siellä mielummin seuraavaan äänestykseen asti, aiheuttamassa eripuraa... Tota Miraa ei vaan jaksa kattoo enää.
Sallakat

Posts: 2,220

#614 • • Sallakat jungle, baby !

**JenKKis**, 15.9.2006 09:51:
Mira pihalle talosta kitisemään... *grr* sellanen helvetin itkijä,ei osaa yhtään "pelata", tai sit sil on outo käsitys siitä. (kohta sorrun äänestämään miralle miinusta...) *nauru*
Vaikka se Hena on yhtä ällötys edelleen, niin olkoon se siellä mielummin seuraavaan äänestykseen asti, aiheuttamassa eripuraa... Tota Miraa ei vaan jaksa kattoo enää.



siis joo aaarrggh mikä narisija. Mä en ainakaan kehtais alkaa poraamaan telkkaruudussa niinku se kun ei päässy kroisokseksi Nyyh nyyh. Ei mitää pelisilmää silläkään. Sitte se koko ajan mussuttaa jonkun kanssa jostain toisesta jengin selän takana. "kaarlo on oikeesti tosi pelottava. Ei varmasti kunnioita naisia yhtään..." nigga please?!!1

Nyt on äänestyksessä se paska juttu, ett nyt vois ekaa kertaa oikeesti äänestää, MUTT ku kummatkin on yhtä spedejä ja ärsyttää omalla tavallaan yhtä paljon, niin en tiedä kummalle miinus menis...
asdf

Posts: 3,155

#615 • • asdf
Ei mikää ylläri jos tuol porukoil keittää tunteet yli ku joutuu asumaan samassa talossa sen vitun vajari Henan kans. *justjoo* Samapa tuo aiheuttaaks se sinne taloon säpinää tai ei, jengi ei tykkää siitä ja se tod. näk lähtee pois sunnuntaina. Mira sit ens kerral eiks je? Tuli mullekin pien ongelma ku en tiiä kumpaa äänestää pois..

Mut Monkey ja Kaarlo täl hetkel feivorittei!<3 Kales on vähän sellast kutinaa et se saattais voittaa koko paskan.
hrdkvr

Posts: 3,929

#616 • • hrdkvr KURGO
mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää

--
-keep it hard-

Sallakat

Posts: 2,220

#617 • • Sallakat jungle, baby !

hrdkvr, 15.9.2006 10:51:
mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää



en mäkään meinannu ees uskoa ett niillä toisilla meni melkein jopa överimmäksi (??) se kroisostelu! Mika oli tosi cooli koko homman ajan, pisteet siitä.
mummoankka

Posts: 369

#618 • • mummoankka

hrdkvr, 15.9.2006 10:51:
mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää



Ehkä ne ei ajatellu et Hena olis huono kroisoksena (senhän se osas...) mutta eiköhän toi kertonu aika paljon siitä millanen persreikä se kundi on. Ei osaa lopettaa mitään ajoissa,ja on ihan pelle.
Mut olisko sittenki parempi et se jäis provosoimaan jengin välejä taloon...olis jotain katottavaa,ku ne alkais ottamaan yhteen siellä (tatun naurettava uhoaminen anto jo osviittaa...*tirsk*)

"Leivässäni on liikaa suolaa...syö se.." Hahaha... *lmao*
hrdkvr

Posts: 3,929

#619 • • hrdkvr KURGO

**JenKKis**, 15.9.2006 14:18:
---
hrdkvr, 15.9.2006 10:51:
mä en nyt tajuu et kaikki antoi äänen henalle kun se oli huono kroisos mut sit nää toiset teki samalla tavalla..

tekopyhää

---


Ehkä ne ei ajatellu et Hena olis huono kroisoksena (senhän se osas...) mutta eiköhän toi kertonu aika paljon siitä millanen persreikä se kundi on. Ei osaa lopettaa mitään ajoissa,ja on ihan pelle.
Mut olisko sittenki parempi et se jäis provosoimaan jengin välejä taloon...olis jotain katottavaa,ku ne alkais ottamaan yhteen siellä (tatun naurettava uhoaminen anto jo osviittaa...*tirsk*)

"Leivässäni on liikaa suolaa...syö se.." Hahaha... *lmao*



no katoppa tän pv jakso..

--
-keep it hard-

Beliar

Posts: 1,361

#620 • • Beliar

MaaKoz, 1.9.2005 23:00:
Asukkaista tunnen ton tiinan...



Miksemmä oo yhtään yllättynyt? *ding* Maakoizahan tuntee kaikki naiset! *tirsk*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!