Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,658 views

UnityF

Posts: 15,721

#581 • • UnityF joo just se

*Mirri*, 13.9.2006 14:26:
Mä seuraan tota joka iltaista koostetta mutten silti lue bb sivuja enkä haluis niitä paljastuksia täältäkä lukee. Silti en haluis jättää tätä topiccii, koska tääl o just hauska kommentoida niit ihmisii ja lukee muiden mielipiteitä niistä. Oliskoha mitenkä mahollista et noist tapahtumist puhuttais vast sen jälkeen ku tää kyseinen juttu on tv:stä ulos tullut? Tota Heidin lemppaamist ei nyt o voinu mitenkä välttää ku lehdissäki puidaan, mut esim. noit viikkotehtävien paljastuksii jne ei tarttis heti täällä kailottaa. *grr*
Eihän täällä muistaka sarjoista heti kirjotella juonipaljastuksia vaik oliski katsomisen suhteen jo pari tuotantokautta edellä kun muut katsojat... *kiukuttel* *iloinen*
*piis*



NIIN JUST! *grr*
Ihan samaa mieltä tässäkin. *joo*
Mark

Posts: 7,311

#582 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 13.9.2006 14:26:
Mä seuraan tota joka iltaista koostetta mutten silti lue bb sivuja enkä haluis niitä paljastuksia täältäkä lukee. Silti en haluis jättää tätä topiccii, koska tääl o just hauska kommentoida niit ihmisii ja lukee muiden mielipiteitä niistä. Oliskoha mitenkä mahollista et noist tapahtumist puhuttais vast sen jälkeen ku tää kyseinen juttu on tv:stä ulos tullut? Tota Heidin lemppaamist ei nyt o voinu mitenkä välttää ku lehdissäki puidaan, mut esim. noit viikkotehtävien paljastuksii jne ei tarttis heti täällä kailottaa. *grr*
Eihän täällä muistaka sarjoista heti kirjotella juonipaljastuksia vaik oliski katsomisen suhteen jo pari tuotantokautta edellä kun muut katsojat... *kiukuttel* *iloinen*
*piis*



NIIJUST! En olis ite paremmin osannu kiteyttää, ihkuu Mirri *tanssittel* Mä tykkään valittaa, ja nyt valitan siit ku mun klo 22 hupi viedään jo työpvän aikana *igor* Ja ottakaa nyt vittu sekin huomioon, et kaikki tosiaan EIVÄT lue niitä lehtiä tai seuraa uutisia, olkoonkin niin että saa tyhmän tai sivistymättömän leiman otsaansa, mut kaikkeen kun ei kerkiä / huvita / jaksa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

akir0

Posts: 2,554

#583 • • akir0 idleRPG champion 2009

Mark, 13.9.2006 14:29:
---
NIIJUST! En olis ite paremmin osannu kiteyttää, ihkuu Mirri *tanssittel* Mä tykkään valittaa, ja nyt valitan siit ku mun klo 22 hupi viedään jo työpvän aikana *igor* Ja ottakaa nyt vittu sekin huomioon, et kaikki tosiaan EIVÄT lue niitä lehtiä tai seuraa uutisia, olkoonkin niin että saa tyhmän tai sivistymättömän leiman otsaansa, mut kaikkeen kun ei kerkiä / huvita / jaksa..



Jätkä huijas ja luki kuitenki tätä threadia!
Mark

Posts: 7,311

#584 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

akir0, 13.9.2006 15:19:

Jätkä huijas ja luki kuitenki tätä threadia!



*plur* En oo koukus.. en, vaikka muuta väitätkin! *justjoo**blush*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Jocular

Posts: 1,359

#585 • • Jocular Janni
Tulinää tässä mieleeni ku hain tätä topiccia, etteikö tää kuuluis tonne radio/tv -osastoon?

Mutta niin itse asiaan. Ketkä on tän illan äänestyksen ääniharavat? Ite veikkaan, et äänestykseen joutuu vaan kaks; Henkka ja Mira. Ja sit ne mun lempparit, eli 24/7 omistajat kertokaa heti menikö oikein *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Mark

Posts: 7,311

#586 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
äh, tää on nii rahastusta, kaikki parhaat palat sensuroidaan koostelähetyksestä ja koitetaan pakkopullana syöttää sitä 24/7:aa. Mä siirryin paljon viihdyttävämmän ohjelman pariin, nukkekodin pariin *pahis* hahahahahahah.

aijoo ps. jos ette tiedä mistä on kyse ni kuunnelkaa Kissin aamuklubia *iloinen**nauru* hulvatonta!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Fyrisch

Posts: 4,525

#588 • • Fyrisch
bb 24/7 omaavat vois kertoo mitä siel talos tapahtuu!

irc 24/7 ainaski sano et:

<Lakman> joku heitti polttopullon bb-taloon :O
<Lakman> palomiehet o paikalla
<Lakman> ja kilpailijat evakuoitu
T-Justice

Posts: 892

#589 • • T-Justice

Fyraett, 14.9.2006 19:44:
bb 24/7 omaavat vois kertoo mitä siel talos tapahtuu!

irc 24/7 ainaski sano et:

<Lakman> joku heitti polttopullon bb-taloon :O
<Lakman> palomiehet o paikalla
<Lakman> ja kilpailijat evakuoitu




palo on talon ulkopuolella, kilpailijat lukittiin sisätiloihin...tilanne hallinnassa.
Fyrisch

Posts: 4,525

#590 • • Fyrisch

T-Justice, 14.9.2006 19:46:
palo on talon ulkopuolella, kilpailijat lukittiin sisätiloihin...tilanne hallinnassa.



*reps*

onkohan siel panssarilasit, paha jos sinne syttyy joku isokin tulipalo, ja ne vaa lukitaa talon sisää ja ovi naulataa kii!
Avatar
#593 • • niomic Guest
Eh, itse en kyl jaksais tommosta Miran kaltaista itkupilliä ja hajottajaa yhtään pidempään. Eiks kukaan voi sanoo sille et turpa kiinni tai ees jotain vähän näpäyttää. Toivon et se lentää ennen henaa, ni sit se voi taas sanoo et "et no just vittu niin, arvasin et vittu just näin, miksei mulle vittu voi mitään hyvää käydä saatana joo just ei kiinnostazzzzzzzzzzzzzz"
Avatar
#594 • • *Mirri* Guest
Voisko ton Miran laittaa tuolt muualle nillittämään. *igor* Ja sama toi Henan asenne ku joutu tonne slummiin. Kestäkööt nyt ite saman paskan mihin muut laitto.
JayVee

Posts: 887

#595 • • JayVee FINRG / Supercharged
henalla kyl asia asenne !

--
FINRG / Supercharged

Avatar
#596 • • *Mirri* Guest

JayVee, 14.9.2006 22:48:
henalla kyl asia asenne !



Mun mielest asia asenne aika kaukana ku käyttäytyy eka pari päivää ku eläin ja sit ku ite joutuu tekeen samaa ni ei kestä sitä yhtään...
Bio

Posts: 4,429

#597 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
käänsin tossa vartti sit subtv:lle ja siel heiluu pari jotain känni-idioottia.. hei, oon känäs ja oon niin vitun kova..

edit: no eipähän tartte tätäkään sarjaa katsoa.. alkais se conan jo ;)
JayVee

Posts: 887

#598 • • JayVee FINRG / Supercharged

*Mirri*, 14.9.2006 22:55:
---
JayVee, 14.9.2006 22:48:
henalla kyl asia asenne !

---


Mun mielest asia asenne aika kaukana ku käyttäytyy eka pari päivää ku eläin ja sit ku ite joutuu tekeen samaa ni ei kestä sitä yhtään...




ei tota sarjaa muuten jaksais kattoo *nauru*

--
FINRG / Supercharged

Fyrisch

Posts: 4,525

#599 • • Fyrisch
siis WATTHÖÖ FAAAK *ding*
Displacer

Posts: 1,828

#600 • • Displacer
Tais olla vähän liian hajoittava viikkotehtävä noille :D