Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,794 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#2801 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
No jep jep.. Todellakin alkaa mennä maku! Ja eihän Martinaa kukaan äänestä pihalle tuolta, kun kaikki teinipojat haluaa nähdä Martinan suihkussa..*justjoo*

No joo, katotaan mitä tästäkin tulee..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tiinuliinu81

Posts: 510

#2802 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Noi tän vuoden asukkaat on niin tylsiä, että tuotanto haluaa varmaan nyt menoa keinolla millä hyvänsä, ettei katsojaluvut kaikkoais. Ja mä taas en usko, että kukaan katsoja äänestää Martinan voittoon mutta ehkä se pidetään siellä aika kauan kuitenkin.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#2803 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Siis sinne on tungettu jo seitsemän ihmistä lisää *hmph*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

MissKoo

Posts: 1,289

#2804 • • MissKoo
Siis mun mielestä toi Martinan tonne laitto oli mitä mielenkiintoisin veto! *joo* Onhan se ehkä snadisti epäreilua laittaa julkkis tavisten keskelle, mutta ääh, who cares, mä aion kattoa naama ruutuun liimattuna millanen se siellä on! *nauru*
AnderS

Posts: 470

#2805 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Jos bb-tuotanto olis halunnu jotain viihdearvoa ohjelmalle niin olis laittanu sinne vaikka fingeroosin aitolehden sijasta. Mitä vitun hyötyä ohjelmalle on laittaa sinne just avioon menny julkkis joka varoo ihan koko ajan sanomisiaan ja tekemisiään! Vituiksi meni oikeen isosti että poks ja onnea koko tuotantotiimille!
Tiinuliinu81

Posts: 510

#2806 • • Edited Tiinuliinu81 Säätäjä
^

Ei voi tietää ketä on pyydetty mutta, jos joku on vaikka kieltäytynyt. Ja mun mielestä kuukauden tuntemisen jälkeen solmittua avioliittoa ei voi ottaa todesta mutta...

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

MissKoo

Posts: 1,289

#2807 • • MissKoo

AnderS, 8.10.2007 09:54:
Jos bb-tuotanto olis halunnu jotain viihdearvoa ohjelmalle niin olis laittanu sinne vaikka fingeroosin aitolehden sijasta. Mitä vitun hyötyä ohjelmalle on laittaa sinne just avioon menny julkkis joka varoo ihan koko ajan sanomisiaan ja tekemisiään! Vituiksi meni oikeen isosti että poks ja onnea koko tuotantotiimille!



Koko BB:n pointtihan on siinä, ettei kukaan pysty varomaan sanomisiaan ja tekemisiään 24/7.. kyllä se Martinakin tekee ja sanoo tuolla vaikka mitä, vaikka alussa yrittäiskin varoa sanojaan.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2808 • • Kon-tiki The Unsinkable

remotion, 7.10.2007 22:50:
mielipiteitä noin vahvasti ihmisestä jota tuskin kukaan kommentoijista tuntee ja sitten leiskautellaan nimimerkkien takaa aika laatu lausuntoja (---) tuontiliha Kadin ilmettä



kaivoit muille kuopan ja tipuit itse sinne seuraavassa virkkeessä, nimimerkin takaa tottaksi.

ensiksi kun Heli tuli taloon ni se katto tosi kieroon, sitten toi blondi, mikäs sen nimi ny onkaa ja nyt Martina.



Sen blondin nimi on Suvi ja ne on kyl vähän niinkun parhaita kavereita olleet jonkin aikaa. Itse olenkin muuten nähnyt Martina Aitolehden suihkussa itsestäni vain metrin päässä (salilla). Ilman silmälaseja katsoin, että onpas siinä aika hyväkuntoinen, mahdollisesti malesialainen tai filippiino naishenkilö, jolla on liian huomiotaherättävät silarit. Aika lyhyehköhän hän on kyllä jne.
UnityF

Posts: 15,721

#2809 • • UnityF joo just se

Ninka, 8.10.2007 00:01:
*hoh-hoijaa* *nukkuu*

menee kyllä maku tosta touhusta... ei kerkee oikeen tutustuu noihin henkilöihin ku tulee kokoajan porukkaa lisää ja pakkaa sekotetaan. tehtävät on tylsiä ja porukka nukahtamaisillaan kokoajan...




*joo* Täysin samaa mieltä.
sts

Posts: 7,969

#2810 • • sts Sama pyynti aitta!
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D
UnityF

Posts: 15,721

#2811 • • UnityF joo just se

sts, 8.10.2007 10:44:
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D



*nauru* Nythän bb extrassa kokoajan vierailta kysytään mitä mieltä he olisivat bb julkkistalosta ja ketä ne tahtois siellä nähdä joten saa nähdä tuleeko sellainenkin jossain vaiheessa. Itseäni ei kyllä kauheesti kiinostais sellainen.
Ennemmin kaipaisin taloon isompaa ikäjakaumaa ja enemmän kulttuurien sekoitusta ja viellä vahvempia persoonia jotka ei mukaudu yheksi muotiksi jo muutaman viikon sisää. Nyt tuntuu että talossa on iso harmaa pullamössötaikina ja jos joku tekee jotain vähänkin silleen miten pullamössöt ei tykkää niin se laitetaan äänestykseen ja suomen kansa äänestä sen viellä pois.
sts

Posts: 7,969

#2812 • • sts Sama pyynti aitta!

UnityF, 8.10.2007 10:49:
---
sts, 8.10.2007 10:44:
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D

---


*nauru* Nythän bb extrassa kokoajan vierailta kysytään mitä mieltä he olisivat bb julkkistalosta ja ketä ne tahtois siellä nähdä joten saa nähdä tuleeko sellainenkin jossain vaiheessa. Itseäni ei kyllä kauheesti kiinostais sellainen.
Ennemmin kaipaisin taloon isompaa ikäjakaumaa ja enemmän kulttuurien sekoitusta ja viellä vahvempia persoonia jotka ei mukaudu yheksi muotiksi jo muutaman viikon sisää. Nyt tuntuu että talossa on iso harmaa pullamössötaikina ja jos joku tekee jotain vähänkin silleen miten pullamössöt ei tykkää niin se laitetaan äänestykseen ja suomen kansa äänestä sen viellä pois.



Otat random määrän tyyppei teknoskenestä, laitat taloon, lisää parit teräaseet, avot.
UnityF

Posts: 15,721

#2813 • • UnityF joo just se

sts, 8.10.2007 10:52:

Otat random määrän tyyppei teknoskenestä, laitat taloon, lisää parit teräaseet, avot.



*lmao*
mummoankka

Posts: 369

#2814 • • mummoankka
Arvasin että Martina menee taloon, heti kun luin lehdestä että "joku missi/malli..."... ja varmaan jokainen viimeistään siinä vaiheessa ku vappu haastatteli sitä. Eikö ne nyt parempaa keksiny *hmph* Tosin täytyy antaa Martinalle mahdollisuus...voihan se tuoda sinne säpinää.
sts

Posts: 7,969

#2815 • • sts Sama pyynti aitta!

**JenKKis**, 8.10.2007 10:57:
Arvasin että Martina menee taloon, heti kun luin lehdestä että "joku missi/malli..."... ja varmaan jokainen viimeistään siinä vaiheessa ku vappu haastatteli sitä. Eikö ne nyt parempaa keksiny *hmph* Tosin täytyy antaa Martinalle mahdollisuus...voihan se tuoda sinne säpinää.



Ei, koska oikeilla julkkisilla on oikeasti töitä ja tekemistä
KooKie

Posts: 4,338

#2816 • • KooKie aka. Petress Pan
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

POSER

Posts: 800

#2817 • • POSER Wimp and Poser
Nyt on pakko tilaa toi BB:n runkkaripaketti, eli se missä kameroista voi kattoo vaan Vessaan, suihkuun ja saunaan. wank wank...

--
Keppiä Jehoville!

AnderS

Posts: 470

#2818 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD



Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
josbe

Posts: 1,982

#2819 • • josbe suomalainen juhlakinkku

KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD


Pöh. Mä en lue koskaan seiskaa, ja mul on helvetin huono nimimuisti, mut oon kyl kuullu Martinasta monesti. Jos pitää silmänsä auki esim. kassajonossa, niin ei voi olla törmäämättä siitä kertoviin lööppeihin.
KooKie

Posts: 4,338

#2820 • • KooKie aka. Petress Pan

josbe, 8.10.2007 12:15:
Pöh. Mä en lue koskaan seiskaa, ja mul on helvetin huono nimimuisti, mut oon kyl kuullu Martinasta monesti. Jos pitää silmänsä auki esim. kassajonossa, niin ei voi olla törmäämättä siitä kertoviin lööppeihin.



Mä välttelen katsomasta niihin lööppeihin päin. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!