4,996 posts, 250 pages, 1,536,580 views
AnderS, 8.10.2007 09:54:
Jos bb-tuotanto olis halunnu jotain viihdearvoa ohjelmalle niin olis laittanu sinne vaikka fingeroosin aitolehden sijasta. Mitä vitun hyötyä ohjelmalle on laittaa sinne just avioon menny julkkis joka varoo ihan koko ajan sanomisiaan ja tekemisiään! Vituiksi meni oikeen isosti että poks ja onnea koko tuotantotiimille!
remotion, 7.10.2007 22:50:
mielipiteitä noin vahvasti ihmisestä jota tuskin kukaan kommentoijista tuntee ja sitten leiskautellaan nimimerkkien takaa aika laatu lausuntoja (---) tuontiliha Kadin ilmettä
ensiksi kun Heli tuli taloon ni se katto tosi kieroon, sitten toi blondi, mikäs sen nimi ny onkaa ja nyt Martina.
Ninka, 8.10.2007 00:01:
*hoh-hoijaa*
menee kyllä maku tosta touhusta... ei kerkee oikeen tutustuu noihin henkilöihin ku tulee kokoajan porukkaa lisää ja pakkaa sekotetaan. tehtävät on tylsiä ja porukka nukahtamaisillaan kokoajan...
sts, 8.10.2007 10:44:
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D
UnityF, 8.10.2007 10:49:
---
sts, 8.10.2007 10:44:
Ainoa järkevä Julkkis olis Matti Nykänen, sit tapahtuski jotai. :D
---
Nythän bb extrassa kokoajan vierailta kysytään mitä mieltä he olisivat bb julkkistalosta ja ketä ne tahtois siellä nähdä joten saa nähdä tuleeko sellainenkin jossain vaiheessa. Itseäni ei kyllä kauheesti kiinostais sellainen.
Ennemmin kaipaisin taloon isompaa ikäjakaumaa ja enemmän kulttuurien sekoitusta ja viellä vahvempia persoonia jotka ei mukaudu yheksi muotiksi jo muutaman viikon sisää. Nyt tuntuu että talossa on iso harmaa pullamössötaikina ja jos joku tekee jotain vähänkin silleen miten pullamössöt ei tykkää niin se laitetaan äänestykseen ja suomen kansa äänestä sen viellä pois.
sts, 8.10.2007 10:52:
Otat random määrän tyyppei teknoskenestä, laitat taloon, lisää parit teräaseet, avot.
**JenKKis**, 8.10.2007 10:57:
Arvasin että Martina menee taloon, heti kun luin lehdestä että "joku missi/malli..."... ja varmaan jokainen viimeistään siinä vaiheessa ku vappu haastatteli sitä. Eikö ne nyt parempaa keksiny Tosin täytyy antaa Martinalle mahdollisuus...voihan se tuoda sinne säpinää.
KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
josbe, 8.10.2007 12:15:
Pöh. Mä en lue koskaan seiskaa, ja mul on helvetin huono nimimuisti, mut oon kyl kuullu Martinasta monesti. Jos pitää silmänsä auki esim. kassajonossa, niin ei voi olla törmäämättä siitä kertoviin lööppeihin.