Vittu mikä ääliö, just noin käy kun tommosille hissukoille annetaan viinaa, ne käy agressiivisiksi ja idiooteiksi. Lähetinkin eilen Jaakolle 5 miinuspistettä.
4,996 posts, 250 pages, 1,536,434 views
Super-Kerttu, 12.10.2006 10:49:
Aaahhahhaa! Kaarlon paluu arkeen sujui hyvin! http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1248557
*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö.
Super-Kerttu, 13.10.2006 09:28:
---
*Mirri*, 13.10.2006 09:18:
Älkää nyt teilatko mua heti... Enhän mä puhunu Jaakon käytöksest tai luonteest mitn; sanoin vaan et soon söpö.
---
Sä oot nainen sekasin! Jaakossa oo mitään söpöö! Paskanen tukka, juntti, rähisijä..ym..
*Mirri*, 13.10.2006 09:33:
Edelleenkään en kommentoi mitn sen luonteesta... Älä nyt käy äriseen mulle siel..
Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.
Sallakat, 16.10.2006 11:12:
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
---
Twist, 16.10.2006 09:21:
Mä tajuu, et miten jengi ei pysty ymmärtää sitä et sillonhan Jaakko just veti sitä roolia ku se alko rähisee.. Tyhmä Suomalainen turisti, joka rähisee jurrissa.. Voin sanoo , että ei ollu kaveri todellakaan tosissaan. Harmi , että tippu.
---
mistäs sä sen voit noin varmasti sanoa? Eihän sillä mitään kunnon roolia ollut koko aikana kehiteltynä, ett miten se muka sitten kännipäissään yltää tuollaisiin roolisuorituksiin??
Mun mielestä ainakin näytti, ett se oli vaan niin vtun kännissä, että alkoi rähisemään. Just niin tyypillistä, ett muuten hiljainen kaveri ja sitte ku vetää kauheet tumut niin alkaa lässyttämään ja rähisemään. Ei mitään uutta tollasessakaan.
Twist, 16.10.2006 11:49:
---
---
Ja millä miiinuksilla se lähtikään hahahah! oiskohan isoimmat miinuspisteet koko tän BB:n historiassa? Olin vielä ihan satavarma ett Mia tippuu kun Jaakolla oli niin paljo enemmän plussaa, eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
---
Sanotaan näin , että henkilö on tuttu myös siviilistä .. Voin sanoa 100% varmuudella , että pelkkää huumoria koko juttu .
Kon-tiki, 16.10.2006 11:50:
---
Sallakat,
eka kerta ilmeisesti kun näissä isoimmilla miinuksilla ollut lähteekin ulos.
---
Tarkotitkohan että isommilla plussilla? (siis imo)!
Sallakat, 16.10.2006 13:11
Muuten kommenttina tähän koko talon touhuun, että tylsäksi on mennyt. Edes toi karaoke ilta ei sanut mitää säpinää aikaan vaik tilanteessa oli nautittu huomattava määrä viinaa. Päinvastoin alkoi vituttamaan miten huonosti ja PALJON ne silloin lauloi. Arkipäivät on ihan murhaa tuolla, ei mitään hässäkkää. Loistokkain hetki viimeiseen öö kahteen viikkoon on ollut Ollin yöllinen kusiretki