Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,188 views

KriSSe^

Posts: 85

#2661 • • KriSSe^
Sinne Aki tosiaan meni, prkl. *hmph*
Toivottavast sunnuntain lähtis sekä Kadi et Heli, ei niit jaksa katella eikä kuunnella.*igor*
Miinapiina

Posts: 3,494

#2662 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lil' Miss, 28.9.2007 15:47:

Tiedä sitten, että mitä noissa sopimusehdoissa edellytetään, että pitääkö olla puhdas rikosrekisteri vai ei minkäänlaista kahnausta lain kanssa.



ei vissiin kumpaakaan, vaan riittää et kertoo jos jotain on

--
pinkki on pop!!!

anis

Posts: 2,451

#2663 • • anis

Tontsis, 28.9.2007 13:24:
---
akir0, 28.9.2007 09:39:
---
MiMoSa, 28.9.2007 09:35:
---
RantaPalleroinen, 28.9.2007 09:25:
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2007/uutinen.shtml?565648

sinne meni...

---

Mä en kyl käsitä miks se piti tuolta poistaa. Noi sen jutut on tapahtunu melkein 20 vuotta sitten eikä se kuitenkaan oo tappanu ketään. En sit tiiä onko säännöissä joku sellanen kohta että ei sais olla rikosrekisteriä mut olihan sillä Helilläkin joku pahoinpitelytuomio.

---


Aika selkee kuvio -> Jos valehtelet haastatteluissa, joudut ulos. Mun mielestäni tossa ei oo mitään outoa. Jos ne ei noudattais tota sääntöä, niin ensi vuonna kaikki valehtelis ummet ja lammet.

---


Säännöt on säännöt, mutta mulle herää kysymys, että miksi tollasia (noin) vanhoja juttuja tarvii edes kysellä. Ikään kuin ihminen ei muuttuisi 15 vuodessa ja ikään kuin kerran rikollinen olisi aina rikollinen. Tuomiotkin on kärsitty. Olisiko Akin rikostausta vaikuttanut valintaan? Ei. Helinkään ei vaikuttanut ja Heli oli sentään väkivaltarikollinen ja tuoreempi sellainen. Aki ei olisi voinut olla minkäänlainen uhka. Tuolta talosta on Akin paha lähteä esim. ryöstelemään mitään :D Räisäsen mukaa Helin rikos oli sen katogorian teko, että Heli sopii ohjelmaan. Eikö omaisuusrikollinen sovi ohjelmaan? Paremmin kuin hyvin itse asiassa :D Entä Heka sitten? Mies retosteli jo ennen taloon menoa haastatteluissa ylinopeuksillaan. Ei tässä voi roolimalleistakaan olla kysymys. Onko Heka hyvä roolimalli autoilijoille? Ja se, että viime vuonna häädettiin seurusteleva pois talosta on taas hyvin ymmärrettävää, koska se on oleellinen tekijä valinnoissa. Akin 15 vuotta vanhat omaisuusrikokset eivät.

Mut noh, akin oma syyhän se tietty on. Harmittaa älyttömästi. Suomen BB ei ole kuin kerran näiden kolmen kauden aikana saavuttanut ne puitteet, mitkä sille on annettu, kun kakkoskaudella tuotiin nappi taloon. Siinä oli mielenkiintoista seurattavaa.



Hitto mähän en varmaan edes MUISTAIS oikeasti mainita noin vanhoja juttuja jossain..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Worin

Posts: 526

#2664 • • Worin
Liityn kans siihen kerhoon, joka mielestä Akin ois pitäny pysyä talossa. Syyt on ihan samat kun aikasemmin on sanottu.
Aamu

Posts: 999

#2665 • • Aamu you had me at hello

anis
Hitto mähän en varmaan edes MUISTAIS oikeasti mainita noin vanhoja juttuja jossain..



Jep sama täällä :D

ei hitto et on naurettavaa.
kaippa ne tällä kerää sit jotenkin lisäkatsojia...

mitenköhän tota on kysytty, 'ootko joskus rikkonut lakia'?


:D saikohan Aki myös jonkun ulkomaanmatkan niinku toiset tippujat,
vai mitenköhän sen käy...?

--
Do you think the expansion will make me fat?

Miinapiina

Posts: 3,494

#2668 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

akir0, 28.9.2007 18:32:

"Oletko koskaan ollut syytettynä mistään rikoksesta, ja jos olet, niin mistä?"
"Onko sinua koskaan tuomittu mistään rikoksesta, ja jos on, niin mistä?"



ok,kiitsa *hymy*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#2669 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hahah noille timon pkhuone keskusteluille *lmao*

--
pinkki on pop!!!

TonySt

Posts: 4,166

#2670 • • TonySt mediamoguli

Miinapiina, 28.9.2007 22:20:
hahah noille timon pkhuone keskusteluille *lmao*



joo, oli kyl päivän paras :D Ihme, että BB:llä itsellään piti pokka tossa...

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Miinapiina

Posts: 3,494

#2671 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

TonySt, 28.9.2007 22:22:

joo, oli kyl päivän paras :D Ihme, että BB:llä itsellään piti pokka tossa...



niinpä, mä repeilin ja tirskuin täällä yksikseni *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Twist

Posts: 925

#2672 • • Twist Team Kemuttajat
Alko vituttamaan koko ohjelma kun Aki lens pois. Aki oli ehdottomasti mun suosikki , ei tota muiden jatkuvaa pelleilyä jaksa kukaan. Noh Sauli vaikuttaa kans ihan fiksulta tyypiltä . *piis*
Avatar
#2673 • • Edited Fuzzy Guest
:D Vittu toi Timo on nolo! Tai siis c'mon hei... Yläfemmat??:DD
Joo nauratti kans sen puheet siel huonees... Tuntu jotenki et BB ois vittuillu sille mut se otti ihan tosissaan ja rupes oikee miettii et kummankohan se kellistäis mielummin... whad a looser:D

Nii joo siis saaks niil olla kelloja sielä vai ei?
nethr

Posts: 763

#2674 • • nethr !!

Twist, 28.9.2007 23:03:
Alko vituttamaan koko ohjelma kun Aki lens pois. Aki oli ehdottomasti mun suosikki , ei tota muiden jatkuvaa pelleilyä jaksa kukaan.


Mitä se Aki teki nyt niin ihmeellisesti että se olis ollu "tosi _kuul"? Siis en todellakaan ymmärrä miten siitä henkilöstä saisi mitään viihdearvoa edes päiväksi. Ihan ok, että tuolla on sakkia jotka aiheuttaa vähän konfliktia keskenään, mutta Akkeli oli mulle ainakin ihan "harmaata taustaa" - nosti itsensä esille vaan sen ruman perseen esittämisellä ja todella urpoilla jutuilla :D Mut minkäs teet jos joku tykkää ja luulee että toi talo olis ollu tosi ihmeellinen Akin "ansiosta". Lähinnä hiekkalaatikko kakkapissa-leikiltä se vaikuttii.

Itse oon tyytyväinen että Akkeli lens pihalle. Siis pitäähän talossa olla äksöniä ja ristiriitaisia tilanteita, mutta jos 24/7 ainoa anti on se, että Aki syö nompparelleja superpiripäisesti, niin MORO vaa!!! *hihu* Eihän se tyyppi tehny siellä talossa mitään muuta kuin "luovi" itseänsä vaan eteenpäin ja puhui muista paskaa selän takana, ja jopa PK huoneessa XD - siis häiritsevää!!!

Ja mikä helvetin "isähahmo"??? Ihan yhtä "hyvä" isä kuin Heka on xD ... Mä ainakin haluan että mun skidit pöllii aseella uhaeten Lohjan R-kioskin ja ne tuo mulle Ässäarvan, jolla voitan 200e!!!!!

Nyt vasta alkaa oikea BB *joo*. Einari taloon, niin rupee jopa ehkä tapahtuu *hihu* Kaikki perseurpot on jo ulkona - Kadi voitttoon (tai sit joku muu!!!)

--
xD

Miinapiina

Posts: 3,494

#2675 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

-Fuzzy-, 29.9.2007 02:25:

Nii joo siis saaks niil olla kelloja sielä vai ei?



ei niil oo kelloi siellä, niil oli joku systeemi mil ne arvioi aikaa...

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#2676 • • *Mirri* Guest

Miinapiina, 28.9.2007 22:20:
hahah noille timon pkhuone keskusteluille *lmao*



Kertokaa mulleki ku minen nähny? *nauru*

Nii ja mitä tohon huomiseen tulee ni Heli ulos, vaikka Kadi käykin hermoon. Oon kans totaalisen täynnä sitä mulkoiluu... *dissaa*
Avatar
#2677 • • *Mirri* Guest
Siis mitä se Farbod ( vai mikä lie..) teki äsken siel makuuhuoneen oven vieres? *whaat* *ding*
Marjo

Posts: 1,796

#2678 • • Marjo pupuTupuna

*Mirri*, 29.9.2007 22:42:
Siis mitä se Farbod ( vai mikä lie..) teki äsken siel makuuhuoneen oven vieres? *whaat* *ding*



Näytti kuin ois harjotellu levitointia. Levitoinnissa ihminen näyttää siis kuin olisi ilmassa eli siis leijuisi. Ehkä se aikoo pitää muille esityksen.
RainChild

Posts: 909

#2679 • • RainChild

TonySt, 28.9.2007 22:22:
---
Miinapiina, 28.9.2007 22:20:
hahah noille timon pkhuone keskusteluille *lmao*

---


joo, oli kyl päivän paras :D Ihme, että BB:llä itsellään piti pokka tossa...



Heihei, mä oon missannu :(.. mulla ei oo tääl ees telkkuu mis olen.... Mitä se on puhunu??

--
Rainchild is back home

akir0

Posts: 2,554

#2680 • • akir0 idleRPG champion 2009

pupuTupuna, 29.9.2007 22:45:
---
*Mirri*, 29.9.2007 22:42:
Siis mitä se Farbod ( vai mikä lie..) teki äsken siel makuuhuoneen oven vieres? *whaat* *ding*

---


Näytti kuin ois harjotellu levitointia. Levitoinnissa ihminen näyttää siis kuin olisi ilmassa eli siis leijuisi. Ehkä se aikoo pitää muille esityksen.



Ollihan esitteli samaa viime vuonna.