Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,663 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#2701 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*Mirri*, 29.9.2007 22:36:

Kertokaa mulleki ku minen nähny? *nauru*



bb tenttas timon naisasioista talossa, ja timo oli ihan tosissaan, vaikka tais bb ihan huumorilla heittää *tirsk*

hauskaa katsottavaa oli khyl *joo*

--
pinkki on pop!!!

T-Justice

Posts: 892

#2702 • • Edited T-Justice

Super-Kerttu, 1.10.2007 13:57:
"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."

Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*




Kiva tehtävä tosiaankin itse olisin myös hyvinkin fiiliksissäni! Ainoo vaan et oon melko varma että tehtävä kusee kilpailijoiden omaan hölmöyteen noiden lisäravinteiden kanssa. Eiks noi höppänät tajuu et esim. palautusjuomat ja protskut sisältää jonkin verran ekstrakaloreita? Hyvinkin turhaa juoda noita juomia tollaisessa tarkoituksessa... *igor* Paasto vois toimii edes jotenkin tuolla aikataululla.
Avatar
#2703 • • *Mirri* Guest
Pointsit Nikolle siit kommentist jonka se heitti Helille. "Sori nyt vaan , mut et sä niin seksikäs oo..." *nauru*
MesMeRise

Posts: 667

#2704 • • MesMeRise Spinnamon

*Mirri*, 1.10.2007 23:02:
Pointsit Nikolle siit kommentist jonka se heitti Helille. "Sori nyt vaan , mut et sä niin seksikäs oo..." *nauru*



Tää oli kyllä mun illan kohokohta :D

Mut ehkä heli olis esittäny sellasen laamatanssin joka saa kaikkien poikien puntit tutisee.
nethr

Posts: 763

#2705 • • nethr !!

MesMeRise, 1.10.2007 23:42:
---
Mut ehkä heli olis esittäny sellasen laamatanssin joka saa kaikkien poikien puntit tutisee.



Parhaimmillaan ehkä tyttöjenkin puntit *hih*

--
xD

Sinza

Posts: 2,227

#2707 • • Sinza
Niin hyvä, että Kadi nimes Timon äänestykseen! Mua on alkanu ällöttää se jätkä viime aikoina NIIN paljon, toivottavasti se putoo!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

MiMoSa

Posts: 1,664

#2708 • • MiMoSa

Sinza, 2.10.2007 09:21:
Niin hyvä, että Kadi nimes Timon äänestykseen! Mua on alkanu ällöttää se jätkä viime aikoina NIIN paljon, toivottavasti se putoo!!


No et oo ainoa, mä toivon todellakin et päästään siitä tällä viikolla eroon!

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

nethr

Posts: 763

#2709 • • nethr !!
Kuuntelin tossa äskettäin Voice FM:ltä Helin haastattelua. Sehän jääty ihan samalla tavalla ulkomaailmassakin :D

--
xD

anis

Posts: 2,451

#2710 • • anis

MiMoSa, 2.10.2007 09:23:
---
Sinza, 2.10.2007 09:21:
Niin hyvä, että Kadi nimes Timon äänestykseen! Mua on alkanu ällöttää se jätkä viime aikoina NIIN paljon, toivottavasti se putoo!!

---

No et oo ainoa, mä toivon todellakin et päästään siitä tällä viikolla eroon!



Joo kyl nous heti Kadin pisteet mun silmissä kun nimes Timon häätöäänestykseen.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Ninka

Posts: 564

#2711 • • Ninka
Joo nikon kommentti oli hyvä, heliin ja sen tansseihin liittyen *tirsk*

Ja joo hyvä kadi *aplodit* timo on ehkä talon sisällä ihan pidetty ja sen kanssa voi olla helppo elää. Mutta se tuskin saa kauheen suurta kannatusta täältä ulkomaailmasta, sen touhut näyttää jo niin naurettavilta. Se ruinaa ja ruinaa noilt muijilta eikä edes saa *ding* Mikä pelimies se sellanen on?

Ton uuden porukan tuleminen vois kyllä loppua, menee fiilikset *eiei*

Satu ja einari uudestaan sisään *vink* *hih* *nauru* *iloinen*...vois olla et tapahtuskin jotain *iloinen*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Miinapiina

Posts: 3,494

#2712 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

*Mirri*, 1.10.2007 23:02:
Pointsit Nikolle siit kommentist jonka se heitti Helille. "Sori nyt vaan , mut et sä niin seksikäs oo..." *nauru*



hööööh, mä en tollasta nähnyt...
mut just hyvä heitto *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

pululu

Posts: 1,102

#2713 • • pululu .jemmutti.
en oo kattonu yhtä ainoatakaan jaksoa bb:tä mut kuulin kaverilta et siel on suvi jonka kanssa oltiin samalla riparilla :D

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2714 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hmmh.. jos noi alkaa jotain kreatiinia kiskoon, niin viikkotehtävä on varmaan siinä. Turvottaa kuitenkin vähän ja rasvanpolttovaikutus on ihan olematon.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

remotion

Posts: 5,283

#2715 • • remotion nostatus guru

Hyzenthlay, 2.10.2007 22:45:
hmmh.. jos noi alkaa jotain kreatiinia kiskoon, niin viikkotehtävä on varmaan siinä. Turvottaa kuitenkin vähän ja rasvanpolttovaikutus on ihan olematon.



Kreatiini pyruvaatti on eriasia kuin normi kreatiini.

JA, lisäksi tolla liikunnalla, jos vaan kumminkin muistaa syödäkin että suolisto toimii ja erityisesti juoda paljon vettä. niin pari kiloa saa parissa päivässä melkeen.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#2716 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

remotion, 2.10.2007 23:00:
Kreatiini pyruvaatti on eriasia kuin normi kreatiini.

JA, lisäksi tolla liikunnalla, jos vaan kumminkin muistaa syödäkin että suolisto toimii ja erityisesti juoda paljon vettä. niin pari kiloa saa parissa päivässä melkeen.



No monohydraatti oli kai se joka turvottaa viel enemmän, mut en menis takuuseen ettei pyruvaatti turvottaisi. Joten tossa tilanteessa ei mitään järkee. Ja syödä pitää tottakai, en oo sitä kiistänyt... riisit ja perunat kannattas tosin pitää ehkä vähemmällä, ja nauttia niitä protskujauhoja kohtuudella. Ja paljon vettä tietty :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

MesMeRise

Posts: 667

#2717 • • MesMeRise Spinnamon
Mun mielestä tylsä viikkotehtävä :/

Onhan se mielenkiintosta saavatko painoo pois, mutta mutta... kattoo ku hikiset ihmiset hikoilee ja ähkii. jee.
a98

Posts: 871

#2718 • • a98
tosta sais hyvän viikkotehtävän jos noille aletaan tarjoilemaan ihan älyttömiä määriä kaikkea lihottavaa mättöä ja keittoa. ja kaikkea et esim päiväkirjahuoneessa salaa tarjotaan kilpailijoille herkkuja, ja sit kerrotaa myöhemmin muille et ne on vetäny niitä :)
sts

Posts: 7,969

#2719 • • sts Sama pyynti aitta!

a98, 2.10.2007 23:26:
tosta sais hyvän viikkotehtävän jos noille aletaan tarjoilemaan ihan älyttömiä määriä kaikkea lihottavaa mättöä ja keittoa. ja kaikkea et esim päiväkirjahuoneessa salaa tarjotaan kilpailijoille herkkuja, ja sit kerrotaa myöhemmin muille et ne on vetäny niitä :)



Nehä saa iha himmeen määrän keittoo just par aikaa ku niil on ne eroottiset bileet.
sts

Posts: 7,969

#2720 • • sts Sama pyynti aitta!
Siihe lisätäkseen iltasanomat just tänää kertoi siitä ku kadi on lihonnu kilon siinä missä muut on laihtunu :D