Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,506,803 views

anis

Posts: 2,451

#2741 • • anis

MesMeRise, 3.10.2007 22:34:
Toi Kadi kyllä suorastaan raivostuttaa mua...



Joo.. Nimeämisperusteluissa jauho vaan unenlaadunhäirinnästä*toktok*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

MesMeRise

Posts: 667

#2743 • • MesMeRise Spinnamon

anis, 3.10.2007 23:02:
---
MesMeRise, 3.10.2007 22:34:
Toi Kadi kyllä suorastaan raivostuttaa mua...

---


Joo.. Nimeämisperusteluissa jauho vaan unenlaadunhäirinnästä*toktok*



Sama juttu Maxinella, ämmät makaa kaks tuntii sen jälkeen ku muut on noussu, naama on norsun vitulla, ja puol päivää ollaan tukka takussa ja naama rutussa. yöh..
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2744 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sts, 3.10.2007 19:14:


Ai kilon verran parin punnituksen sisällä? :D Joo kyllä naisilla turvottaa mutta ei noin paljoa :D



öö..Mulla saattaa vuorokauden sisällä heitellä paino jopa 3 kiloa.. *ding* Ja käytän aina samaa vaakaa.. Kuun ajankohdasta riippuen, sitä voi välillä olla tosi turvoksissa..*poks*

Ihan vain näin OT:na!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

mummoankka

Posts: 369

#2745 • • mummoankka

Super-Kerttu, 4.10.2007 07:34:
---
sts, 3.10.2007 19:14:


Ai kilon verran parin punnituksen sisällä? :D Joo kyllä naisilla turvottaa mutta ei noin paljoa :D

---


öö..Mulla saattaa vuorokauden sisällä heitellä paino jopa 3 kiloa.. *ding* Ja käytän aina samaa vaakaa.. Kuun ajankohdasta riippuen, sitä voi välillä olla tosi turvoksissa..*poks*

Ihan vain näin OT:na!



ot jatkuu:
joo kyllä kilon voi paino heittää ihan kevyesti... Lisäksi sit lihakset voi helposti kerätä ton kilon nestettä, kun ei oo tuolla talossa juuri mitään päässy tekemään, ja yht äkkiä alkaa jumppailee. Mut kyllä toi kadin syömättömyyskin voi pistää kropan sekasin ku seinäkello... tyhmä tyttö *toktok*
mummoankka

Posts: 369

#2746 • • mummoankka

sts, 2.10.2007 23:42:
Siihe lisätäkseen iltasanomat just tänää kertoi siitä ku kadi on lihonnu kilon siinä missä muut on laihtunu :D



kyl timo ainaki on selkeesti lihonu... ja moni muu. tai sit ne on vaan löystyny kaikki, voihan se painoo pysyy kutakuinki samana silti. Hyvä et vähän pääsee liikkumaan siel *igor*
sts

Posts: 7,969

#2747 • • sts Sama pyynti aitta!

**JenKKis**, 4.10.2007 10:56:
---
sts, 2.10.2007 23:42:
Siihe lisätäkseen iltasanomat just tänää kertoi siitä ku kadi on lihonnu kilon siinä missä muut on laihtunu :D

---


kyl timo ainaki on selkeesti lihonu... ja moni muu. tai sit ne on vaan löystyny kaikki, voihan se painoo pysyy kutakuinki samana silti. Hyvä et vähän pääsee liikkumaan siel *igor*



No noi muutenki mässää koko viikkotehtävän pilalle :D tänää 24/7 tulee tuomio :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#2748 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

sts, 4.10.2007 10:57:
No noi muutenki mässää koko viikkotehtävän pilalle :D tänää 24/7 tulee tuomio :D



En omista 24/7, joten joudun tyytymään vain Subin tarjontaan. On aika naurettavaa, että kun viikkotehtävänä on laihduttaminen, niin kikkarilta ostetaan 6 suklaalevyä ja pusseittain karkkia ja sitten mässäillään *ding* Aika peeloa porukkaa. Piia sentään ajatteli olla syömättä suklaata, mutta veti kuitenkin kermavaahtoa päälle.

Ei helkkari.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2749 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 4.10.2007 11:02:


En omista 24/7, joten joudun tyytymään vain Subin tarjontaan. On aika naurettavaa, että kun viikkotehtävänä on laihduttaminen, niin kikkarilta ostetaan 6 suklaalevyä ja pusseittain karkkia ja sitten mässäillään *ding* Aika peeloa porukkaa. Piia sentään ajatteli olla syömättä suklaata, mutta veti kuitenkin kermavaahtoa päälle.

Ei helkkari.



Ne pääsee seuraavaksi kauppaan kai tänään..ikäli viikkotehtävä onnistuu niillä on taas paljon rahaa ja voi ostaa mitä vaan. Mut jos tehtävä epäonnistuu, niillä on vaan pari euroo rahaa, eli silloin ei herkkuja viikonlopuksi ostella. Joten luulen, et noi suklaat ja namit ostettiin varastoon. En ainakaan usko et kukaan niistä syö noita herkkuja ton tehtävän aikana! Tehtävä loppuu kuitenkin jo tänään.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sts

Posts: 7,969

#2750 • • sts Sama pyynti aitta!

Super-Kerttu, 4.10.2007 11:06:
---
Lyylikki, 4.10.2007 11:02:


En omista 24/7, joten joudun tyytymään vain Subin tarjontaan. On aika naurettavaa, että kun viikkotehtävänä on laihduttaminen, niin kikkarilta ostetaan 6 suklaalevyä ja pusseittain karkkia ja sitten mässäillään *ding* Aika peeloa porukkaa. Piia sentään ajatteli olla syömättä suklaata, mutta veti kuitenkin kermavaahtoa päälle.

Ei helkkari.

---


Ne pääsee seuraavaksi kauppaan kai tänään..ikäli viikkotehtävä onnistuu niillä on taas paljon rahaa ja voi ostaa mitä vaan. Mut jos tehtävä epäonnistuu, niillä on vaan pari euroo rahaa, eli silloin ei herkkuja viikonlopuksi ostella. Joten luulen, et noi suklaat ja namit ostettiin varastoon. En ainakaan usko et kukaan niistä syö noita herkkuja ton tehtävän aikana! Tehtävä loppuu kuitenkin jo tänään.



Lihaskunnosta: palkintona pizzaa yms :D Eihä ne mässäile ei. ;D
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2751 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

sts, 4.10.2007 11:11:


Lihaskunnosta: palkintona pizzaa yms :D Eihä ne mässäile ei. ;D



Subin BB sivujen mukaan, ne söivät vaan siellä subin patongit ja karkkia. Eli saivat itse valita mitä syövät. Saivat toki syöda vaikka kaiken, mut ei tainneet haluta..Näin mä ainakin ymmärsin sen..

Tietty lihottaahan noi karkit ym..Mut ymmärsin tosiaan, et ne ei sitä pizzaa syöneet! No tämä selvinnee illan BB:ssä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MesMeRise

Posts: 667

#2752 • • MesMeRise Spinnamon

m_a, 4.10.2007 04:32:
---
MesMeRise, 3.10.2007 23:03:
---
anis, 3.10.2007 23:02:
Joo.. Nimeämisperusteluissa jauho vaan unenlaadunhäirinnästä*toktok*
---
Sama juttu Maxinella, ämmät makaa kaks tuntii sen jälkeen ku muut on noussu, naama on norsun vitulla, ja puol päivää ollaan tukka takussa ja naama rutussa. yöh..

---

voi kyynel! katotteko kans sit kuka menee aikasin nukq?
se on myös tv-katsojilta pois!
*nyyh*



Joo, kato ku se on mun elämästä niin paljon pois *nyyh*
oooo

Posts: 1,249

#2753 • • oooo

johanna_, 28.8.2007 16:55:
Talossa työskentelevä ystäväni totesi tänään, että tämä kausi tulee olemaan "kovaa kamaa". Käsikirjoittaja on vaihtunut ja tällä tyypillä on kuulemma hyviä ideoita hihassaan.



Ei nyt hirveästi siltä vaikuta *nauru*
oooo

Posts: 1,249

#2754 • • oooo
Toi Tiina on todella ärsyttävä. Sen ääni ja puhe ärsyttää mua ihan tajuttomasti.

"Voiiii viittuuuu, voiks ne muka rangaista tollee... Nyyyt kyl vituttaa muiden puolesta toosii paljooo, viiitttuuuu".

Paskat. Ei tarvinnut katsella, kun muut dokaa. Olis hiljaa.
Marjo

Posts: 1,796

#2755 • • Marjo pupuTupuna

satumetsä, 5.10.2007 23:07:
Toi Tiina on todella ärsyttävä. Sen ääni ja puhe ärsyttää mua ihan tajuttomasti.

"Voiiii viittuuuu, voiks ne muka rangaista tollee... Nyyyt kyl vituttaa muiden puolesta toosii paljooo, viiitttuuuu".

Paskat. Ei tarvinnut katsella, kun muut dokaa. Olis hiljaa.



Mua risoo sen tapa huutaa "Mitää viittuaa!?" aina, jos tapahtuu jotain yllätyksellistä. *grr*
Avatar
#2756 • • Rujo Mutantti Guest
:D
Greed

Posts: 178

#2757 • • Greed Esp`03

pupuTupuna, 6.10.2007 00:00:
---
satumetsä, 5.10.2007 23:07:
Toi Tiina on todella ärsyttävä. Sen ääni ja puhe ärsyttää mua ihan tajuttomasti.

"Voiiii viittuuuu, voiks ne muka rangaista tollee... Nyyyt kyl vituttaa muiden puolesta toosii paljooo, viiitttuuuu".

Paskat. Ei tarvinnut katsella, kun muut dokaa. Olis hiljaa.

---


Mua risoo sen tapa huutaa "Mitää viittuaa!?" aina, jos tapahtuu jotain yllätyksellistä. *grr*



Komppaan tän. Se on niin ärsyttävää.

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

%

Posts: 568

#2760 • • %
Oijoi Rakel Liekki taloon?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.