Ninka, 28.9.2007 14:28:
Mun mielestä sillon viime kaudella sen tytskyn pois heittäminen oli aika naurettavaa. Mä käsitin ainakin niin että se oli ihan päiviä ennen alkanu vakavammin olemaan jonkun kanssa.. siellä terassilla se jotain puhui ja pähkäili "olis yks mies...niin ku ehkä vähän tapaillaan tai sillain..." ja jotain muuta ei mitään kauheen selkeetä. Ja saman tien ja tytskä pihalle.
En omistanut sillonkaan 24/7 tai sit ymmärsin asian väärin
No, oli se vissiin puhunu vähän enemmänkin..Se oli casting vaiheessa sanonut olevansa sinkku ja sitten talossa puhunut kahteenkin otteeseen seurustelevansa. Kaipa se oli ajatellu, et sil olis paremmat mahdollisuudet päästä mukaan valehtelemalla siviilisääty...
Sitäpaitsi, en jaksa uskoa, että kyseessä olis ollu ihan vaan "joku mies" tai "jotain juttua", kun muutama viikko tän häädön jälkeen(kun senvuotinen bb ei ollut edes loppu) tuli tämä henkilö miesystävänsä kanssa mun työpaikalle ostamaan läjän huonekaluja ja vempeleitä yhteiseen kotiin...
Kaipa se kerkes saada sit jotain rahaa kumminkin*nauru*
Asiahan ei minua liikauta, mut ajattelinpa vaan ilmaista mielipiteeni.
Sitäpaitsi, ei kukaan järkevä ihminen valehtele esim. työtä hakiessaa mihinkään lomakkeisiin mtn. Tai jos hakee vaikka opiskelupaikkaa, ni ei niitä arvosanoja voi siellä muutella et ois paremmat mahikset päästä kouluun*toktok* okei, tässä on nyt kyseessä vaan tv-ohjelma, mutta vale mikä vale, turha niitä on selitellä jälkeenpäin...