Suomen Big Brother [spoilerivaroitus]

4,996 posts, 250 pages, 1,505,678 views

kiiki

Posts: 491

#2681 • • kiiki hankala

*Mirri*, 29.9.2007 22:42:
Siis mitä se Farbod ( vai mikä lie..) teki äsken siel makuuhuoneen oven vieres? *whaat* *ding*



"Levitoi" eli nousi toisen jalan varpaille/päkiöille. Sitä vähän ihmettelen, että jos tuon katsoo sivusta (ei yläviistosta kuten kamera kuvas), se taaempi, kannatteleva jalkahan näkyy toisen takaa??
Avatar
#2682 • • candyraver Guest

Ninka, 28.9.2007 14:28:
Mun mielestä sillon viime kaudella sen tytskyn pois heittäminen oli aika naurettavaa. Mä käsitin ainakin niin että se oli ihan päiviä ennen alkanu vakavammin olemaan jonkun kanssa.. siellä terassilla se jotain puhui ja pähkäili "olis yks mies...niin ku ehkä vähän tapaillaan tai sillain..." ja jotain muuta ei mitään kauheen selkeetä. Ja saman tien *poks* ja tytskä pihalle.

En omistanut sillonkaan 24/7 tai sit ymmärsin asian väärin *eikä*



No, oli se vissiin puhunu vähän enemmänkin..Se oli casting vaiheessa sanonut olevansa sinkku ja sitten talossa puhunut kahteenkin otteeseen seurustelevansa. Kaipa se oli ajatellu, et sil olis paremmat mahdollisuudet päästä mukaan valehtelemalla siviilisääty...

Sitäpaitsi, en jaksa uskoa, että kyseessä olis ollu ihan vaan "joku mies" tai "jotain juttua", kun muutama viikko tän häädön jälkeen(kun senvuotinen bb ei ollut edes loppu) tuli tämä henkilö miesystävänsä kanssa mun työpaikalle ostamaan läjän huonekaluja ja vempeleitä yhteiseen kotiin...
Kaipa se kerkes saada sit jotain rahaa kumminkin*nauru*
Asiahan ei minua liikauta, mut ajattelinpa vaan ilmaista mielipiteeni.

Sitäpaitsi, ei kukaan järkevä ihminen valehtele esim. työtä hakiessaa mihinkään lomakkeisiin mtn. Tai jos hakee vaikka opiskelupaikkaa, ni ei niitä arvosanoja voi siellä muutella et ois paremmat mahikset päästä kouluun*toktok* okei, tässä on nyt kyseessä vaan tv-ohjelma, mutta vale mikä vale, turha niitä on selitellä jälkeenpäin...
illusion

Posts: 1,061

#2683 • • illusion team-sauna :D
Helipeli paraspeli lähtee
MissKoo

Posts: 1,289

#2684 • • MissKoo
Tein tänään huomion, että inhoan oikeastaan jokaista BB-talon asukasta jollakin tapaa *nauru* Eniten ehkä inohan kuitenkin tätä Farbodia tällä hetkellä, selkeesti karmee näyttely päällä koko ajan ja on jotenkin ällöttävä.

Eiköhän Heli poistu tänään talosta..
Miinapiina

Posts: 3,494

#2685 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tuli vaan tällai juttu mieleen...
ku toi aki tossa sano ettei se sen diabetes oo vaikuttanut talossa olemiseen/elämiseen millään lailla,
ja just iltasanomis se sit sano et sen riidan aikana ("heikoilla hangilla" "sä oot vaan nainen") sanotut jutut johtu siitä et sen verensokerit laski niin matalalle...
no mun yhellä hyvällä ystävällä on diabetes ja oon saanut sellasen käsityksen et jos laskee tosi matalalle ni saattaa mennä sekavaks ja höpötellä omiaan (voin tietty olla väärässäkin)
mut hassua et se aki alkaa puolustelee omii sanomisiaan diabeteksella mut sit tos suoras lähetykses ei mainitse siitä mitn...
*ding*

--
pinkki on pop!!!

Twist

Posts: 925

#2686 • • Twist Team Kemuttajat

Miinapiina, 30.9.2007 22:00:
tuli vaan tällai juttu mieleen...
ku toi aki tossa sano ettei se sen diabetes oo vaikuttanut talossa olemiseen/elämiseen millään lailla,
ja just iltasanomis se sit sano et sen riidan aikana ("heikoilla hangilla" "sä oot vaan nainen") sanotut jutut johtu siitä et sen verensokerit laski niin matalalle...
no mun yhellä hyvällä ystävällä on diabetes ja oon saanut sellasen käsityksen et jos laskee tosi matalalle ni saattaa mennä sekavaks ja höpötellä omiaan (voin tietty olla väärässäkin)
mut hassua et se aki alkaa puolustelee omii sanomisiaan diabeteksella mut sit tos suoras lähetykses ei mainitse siitä mitn...
*ding*



Pfff... Kyl ihmiset jaksaa joka vitun sanomisista repii kaiken mahdollisen irti.
Occu

Posts: 2,528

#2687 • • Occu
heli lähti! onneksi!

--
..::MOI::..

Miinapiina

Posts: 3,494

#2688 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Twist, 30.9.2007 22:09:

Pfff... Kyl ihmiset jaksaa joka vitun sanomisista repii kaiken mahdollisen irti.



*ding*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

Posts: 8,060

#2690 • • ezzy Droid-pappa

Twist, 30.9.2007 22:09:
---
Miinapiina, 30.9.2007 22:00:
tuli vaan tällai juttu mieleen...
ku toi aki tossa sano ettei se sen diabetes oo vaikuttanut talossa olemiseen/elämiseen millään lailla,
ja just iltasanomis se sit sano et sen riidan aikana ("heikoilla hangilla" "sä oot vaan nainen") sanotut jutut johtu siitä et sen verensokerit laski niin matalalle...
no mun yhellä hyvällä ystävällä on diabetes ja oon saanut sellasen käsityksen et jos laskee tosi matalalle ni saattaa mennä sekavaks ja höpötellä omiaan (voin tietty olla väärässäkin)
mut hassua et se aki alkaa puolustelee omii sanomisiaan diabeteksella mut sit tos suoras lähetykses ei mainitse siitä mitn...
*ding*

---


Pfff... Kyl ihmiset jaksaa joka vitun sanomisista repii kaiken mahdollisen irti.



Sitä se tekee, kun menee tv-ohjelmaan...siihen kannattanee varautua, että _kaikesta_ tulee julkista.
Avatar
#2691 • • *Mirri* Guest

MissKoo, 30.9.2007 21:40:
Eniten ehkä inohan kuitenkin tätä Farbodia tällä hetkellä, selkeesti karmee näyttely päällä koko ajan ja on jotenkin ällöttävä.



Muakin ärsyttää sen jatkuva näyttely eli itekseen juttelu jne. Toki jotkin läpät myös naurattavat mutten saa jotenki mitn käsityst siit ihmisenä noin muuten.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2692 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Onneksi Heli saatiin ulos! Mut nyt alkaa mennä maku koko BB:stä, kun sinne kokoajan ramppaa uutta jengii.. Alkaa häviämään se idea, kun siellä on enää pari alkuperäistä ja koko paskan voittaa varmaan tyyppi, joka on siellä sit loppupeleissä ollut vaan viikon..*igor*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MissKoo

Posts: 1,289

#2693 • • MissKoo

*Mirri*, 30.9.2007 23:03:
---
MissKoo, 30.9.2007 21:40:
Eniten ehkä inohan kuitenkin tätä Farbodia tällä hetkellä, selkeesti karmee näyttely päällä koko ajan ja on jotenkin ällöttävä.

---


Muakin ärsyttää sen jatkuva näyttely eli itekseen juttelu jne. Toki jotkin läpät myös naurattavat mutten saa jotenki mitn käsityst siit ihmisenä noin muuten.



Jooh, siis tuntuu että se Farbod on siellä vaan vapaamatkustajana, siitä ei saa mitään irti. Onkohan kielimuuri sit osasyynä, vai mikä, mutta ei kyllä tosiaankaan saa mitään irti koko kaverista.
akir0

Posts: 2,554

#2694 • • akir0 idleRPG champion 2009
Vähän väsynyttä kun taas tuotiin taloon uus heppu..
Kon-tiki

Posts: 1,936

#2695 • • Kon-tiki The Unsinkable

akir0, 1.10.2007 10:27:
Vähän väsynyttä kun taas tuotiin taloon uus heppu..



Michael Moore -dokkarin vuoksi katoin talk show'n vasta tänä aamuna ja oikeesti luulin ekana, että vihdoinkin saatiin taloon kauan toivomani (ei uusi vaan) vanha heppu. Jussin leveistä vyötäröfarkuista, tylsästä mustasta puserosta, leuoista ja maalaisjantterin siilitukasta päättelin, että nyt tuli taloon "ainakin 40-v. portsari". Noh, toinen puoli arvauksestahan osui just eikä melkein *nauru*

En kyl vieläkään voi uskoa, että joku voi olla tommonen setä jo 27-vuotiaana, but maybe that's just me.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2696 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."

Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

anis

Posts: 2,451

#2698 • • anis

Tontsis, 30.9.2007 22:55:
Toi oli kyl noloo BB:n osalta, että kun kadi jääty, ni vappu ei yhtään auttanut. Kas kun ei vielä liekittänyt lisää, että "oot suorassa lähetyksessä, älä nyt mokaa!" :D



Totta.. Kadihan näytti siltä kuin sillä olis alkamassa paniikkikohtaus.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

hanabi

Posts: 81

#2699 • • hanabi

Tontsis, 1.10.2007 11:06:
Kas, en mä tiennytkään tosta Jussista, kun katoin ykkösen Michael Moore-dissausdokkaria talk shown loppuajan.

BB:n kotisivuilta loppuu yläbannerista tila, kun alkaa tota porukkaa olemaan rivissä :D Alkaa kieltämättä mennä aika naurettavaksi jo. "Sinä sisään. Sinä ulos. Sinä sisään. Sinä ja sinä ulos. Te sisään. Sinä ulos".


"Big Brother -taloon Maxine uskoo tuovansa yllättävyyttä, pelihenkeä ja ehkä jopa myötähäpeää."

"Big Brother -taloon hän (Heli) lupaa tuoda menoa ja meininkiä sekä konflikteja."

"Sauli uskoo tuovansa Big Brother -taloon muun muassa viihdettä ja hulluutta."

"Timo lupaa tuoda talon arkeen myös menoa ja meininkiä."

"Myös Big Brother -taloon espoolainen myyjä (Niko) aikoo tuoda huumoria, tarttuvia sanontoja sekä tempauksia ja kepposia."

"Tiina uskoo tuovansa Big Brother -taloon spontaanisuutta, räväkkyyttä ja rock-henkeä."

"Jussi uskoo tuovansa Big Brother -taloon vauhtia ja vaarallisia tilanteita, hyviä keskusteluja ja bileitä."


No niin, näillä luulisi jo tapahtuvan :D



Niinhän sitä luulis........... :D
ianna ei anna!

Posts: 1,999

#2700 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti

Super-Kerttu, 1.10.2007 13:57:
"Kuudes viikkotehtävä alkoi. Asukkaiden tehtävänä on nostaa kuntoa ja pudottaa painoa yhteensä 10 kiloa."

Luulis, että tää tehtävä on kaikkien mieleen, ovathan he toivoneet liikuntaa.. Ja eiköhän neljässä päivässä 12 ihmistä saa 10 kiloa pois.. Mä ainakin olisin ihan fiiliksissä tosta tehtävästä, jos olisin talossa..*hikoil*



Joo samma här olisin NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIn innoissani :)

Hyvä tehtävä kyllä *joo*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_