taloon :) Odottelin jo viime vuoden Big Brotheriin.
Hieno veto!
4,996 posts, 250 pages, 1,758,828 views
AnderS, 8.10.2007 12:11:
Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
KooKie, 8.10.2007 12:18:
---
AnderS, 8.10.2007 12:11:
Hah! Sitte ku sä vähä vanhenet niin tuut huomaamaan että on muitaki julkkiksia ku ransu ja histamiini! :DD
---
Noi oli varmaan julkkiksia sun nuoruudessa. Mun ikäryhmälle noi oli jo elostelevia eläkeläisiä.
KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
Saas nähdä esitteleekö se sitä tuolla.
MiMoSa, 8.10.2007 12:35:
Etkö oo koskaan missään yhteydessä kuullut ees sen surullisen kuuluisasta tatskasta?
Piia, 8.10.2007 13:09:
Mie en aio kattoo bb:tä enää, ennen ku se Martina lähtee sieltä suksimaan *ittuun! Ihan *aska juttu, sanon minä!
KooKie, 8.10.2007 11:30:
Mä en ollu ikinä kuullutkaan mistään Seiskan mehutyttö-Aitolehdestä - tosin en mä BB:täkään katso. Voisko nyt päätellä siis, että ne, jotka katsoo BB:tä, on niin elämättömiä, että lukee himolla myös Raamattuanne Seiskaa, koska teille tää nainen näyttää todella olevan "julkkis". :DD
vaikka tollaset missi/mallit ei kyllä millään saralla innosta *yök*
kuka on kenenki kans suihkussa vaatteet päällä jne. Laittas vaikka sitä punasta puhelinta soimaan ja siihen jotain jippoja. Mun mielestä ainakin tollaset pitkä aikaset ja arvaamattomat jujut on parempia. Eiks niil ollu viime vuon siel se joku nappi yms.... 
Orza, 8.10.2007 13:36:
---
Ninka, 8.10.2007 13:21:
On siihen väistämättä telkkarissakin törmännyvaikka tollaset missi/mallit ei kyllä millään saralla innosta *yök*
---
No varmasti jos hyvien dokkareiden sijaan katselee Reality TV-ohjelmia mitkä ovat pullollaan vanhan markan mediahuoria :)
KooKie, 8.10.2007 12:39:
---
MiMoSa, 8.10.2007 12:35:
Etkö oo koskaan missään yhteydessä kuullut ees sen surullisen kuuluisasta tatskasta?
---
You's talking gibberish. :(

Vittu mitä paskaa hohhoi ja kiitos, jäi vikaks Suomen BB:ks mitä seuraan. Ei näköjään ideoita löydy omasta päästä muuta ku tuupataan lisää possee, "JEE"! HV BB Suomi ja subin apinat 
Mark, 8.10.2007 15:29:
Tän show´n "käsikirjoittajat" tai ketkä ne nyt ikinä onkaan jotka keksii näitä "juonenkäänteitä" pitäs vetää kölin ali.Vittu mitä paskaa hohhoi ja kiitos, jäi vikaks Suomen BB:ks mitä seuraan. Ei näköjään ideoita löydy omasta päästä muuta ku tuupataan lisää possee, "JEE"! HV BB Suomi ja subin apinat
-M

ku palstatila lehdillä on vaaka laudalla, nythän se saattas päästä hyväl tsägällä johonki muuhunki lehteen ku seiskaan, kuten iltalehteen (johon on tainnu päästäkkin jo)