Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,474 views

MaSari

Posts: 1,986

#381 • • MaSari space jammer
Nyt keksin lisää tunnustettavaa:
1999-2000 pompin Hartwall areenalla Jokereiden cheerleaderinä, vaikken ikinä ole ollutkaan mikään "fani". *justjoo* Oli kai sekin kokemuksensa. Ja nappasinhan sieltä mukaan ainoan pokaalin minkä mulla on, eli kauden esiintyjän 99-00 tittelin *iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Jennam0n

Posts: 55

#382 • • Jennam0n

Hippo, 17.8.2005 22:17:
---
dominikh, 17.8.2005 22:11:
---
Android, 17.8.2005 22:09:
---
Hippo, 17.8.2005 22:08:
En ole tietääkseni ikinä ollut onnellinen.

---


En minäkään.


---


Voin yhtyä tohon. Ehkä sellasta semi-onnellisuutta on ollut havaittavissa,muttakun on aina siellä kastin alapäässä mihin se paska valuu,niin eipä sitä aitoa onnellisuutta oo tietoisesti ollut havaittavissa ikinä.

---


Joo. Jos vähänkään tuntuu, että nythän on ihan kivat fiilikset, niin äkkiä tulee päähän kaikkea paskaa. Toivon muutenkin jotain ikävää sattuvan itselleni, jos suurin osa asioista tuntuisi olevan "ok".



Asenteen muutos saattais auttaa ? Siis positiivisempaan asenteeseen, että asiat VOISI olla huonomminkin *joo*
onni3mk

Posts: 3,973

#383 • • onni3mk Onni on.

sapeli, 21.8.2005 23:34:
---
DjTaika, 20.8.2005 02:30:
- Olin edellisessä elämässä intiaani ja sitä edellisessä sukua RA.lle
---


Itse olen kuullut meedioiden kautta olleeni Rooman valtakunnan aikaan perheellinen kauppias joka kuoli sodassa, jonkin faaraon kirjuri jonka perhettä uhkailtiin koska lavertelin ylipapin juonista faaraota vastaan, sekä 1700-luvulla Itävaltalainen säveltäjä joka ei kuitenkaan saavuttanut suurta mainetta. *hihu*



Mistä tämmösiä voi saada tietää? Ihan mielenkiinnosta olis siistiä kuulla kuka mä oon ollu edellisessä elämässä *hih*

--
Onni on.

koitos

Posts: 96

#384 • • koitos ooOOoo

Itse olen kuullut meedioiden kautta olleeni Rooman valtakunnan aikaan perheellinen kauppias joka kuoli sodassa, jonkin faaraon kirjuri jonka perhettä uhkailtiin koska lavertelin ylipapin juonista faaraota vastaan, sekä 1700-luvulla Itävaltalainen säveltäjä joka ei kuitenkaan saavuttanut suurta mainetta. *hihu*



VAAT? *nauru*

Munki on paljastettava että musta kylmä lihamakaronieines on hyvää...aika vaisu tohon faaraojuttuihin verrattuna. *hih* Nii enkä oo koskaan tuntenu tarvetta kokeilla huumeita.
sapeli

Posts: 11,768

#385 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk, 23.8.2005 19:25:
Mistä tämmösiä voi saada tietää? Ihan mielenkiinnosta olis siistiä kuulla kuka mä oon ollu edellisessä elämässä *hih*



Meedioistunnoissa yleensä, ja niitä meedioita voi löytää joiltain messuilta, esim Hengen ja Tiedon messut mitkä on vuosittain Helsingissä. Tosin nämä meediot joiden kanssa itse olen ollut tekemisissä on tuttujen kautta löytyneitä, ja en ollenkaan tiedä mitä he nykyään tekevät...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Metsäpiru

Posts: 418

#387 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Eipä ole mitään hirveän dramaattista paljastettavana mutta:

-olen hurahtanut ufoihin ja kaikkeen siihen liittyvään. toivon että ne tulisivat hakemaan minut täältä joku päivä. hihhuli mikä hihhuli.
-olen eronnut kirkosta.
-rakastan näytellä joskus eri persoonaa mitä olen ja tai varsinkin mielistellä ihmisille keistä en oikeasti pidä hevon vittuakaan.
-rasittaa kaikenmaailman pinnalliset jupit ketkä kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella tai jos vähättelevät minua tai minun ongelmiani.
-olen helvetin ujo ja kärsin joskus sosiaalisten tai julkistenpaikan kammoista.
-pelkään hämähäkkejä kuollakseni.
-olen ollut koulukiusattu, myös jopa ala-asteen opettajan. psyykkiset ongelmani alkoivat neljännellä luokalla.
-olen muumifani.
-olen yrittänyt itsemurhaa ja joutunut käväsemään sairaalassa lääkkeiden yliannostuksesta.
-kärsin joskus vakavista itsetunto ongelmista ja pidän itseäni vähä-älyisenä. joskus olen maailman narsistisin ihminen.
-haluaisin alastonkuviin vaikka kroppani ei siihen sovellutkaan.
-humalassa voin joskus olla kleptomaani. varastin kerran käytetyn tietokoneen näytön ja aamulla palautin sen.
-entinen ystäväni haastaa minut oikeuteen maton ja verhojen takia jotka olen ostanut häneltä ja hän vaatii niitä takaisin.

*hahjust*
Jutu

Posts: 3,054

#388 • • Jutu Blondi

Medeia, 24.8.2005 11:40:
-rakastan näytellä joskus eri persoonaa mitä olen ja tai varsinkin mielistellä ihmisille keistä en oikeasti pidä hevon vittuakaan.


Mulla vähän samantapainen juttu. Oon joskus esittänyt, että oon mukamas käynyt armeijan ja siihen AuK:n päälle (meni jopa läpi), ja sitten oon mukamas Rovaniemeltä muuttanut Nastolaan opiskelemaan (tämäkin meni läpi, vaikka vähän joutu selittelemään puuttuvaa murretta). Ihan kivaa välillä *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Metsäpiru

Posts: 418

#389 • • Metsäpiru metsäpiruilee

Jutu, 24.8.2005 11:47:
---
Medeia, 24.8.2005 11:40:
-rakastan näytellä joskus eri persoonaa mitä olen ja tai varsinkin mielistellä ihmisille keistä en oikeasti pidä hevon vittuakaan.

---

Mulla vähän samantapainen juttu. Oon joskus esittänyt, että oon mukamas käynyt armeijan ja siihen AuK:n päälle (meni jopa läpi), ja sitten oon mukamas Rovaniemeltä muuttanut Nastolaan opiskelemaan (tämäkin meni läpi, vaikka vähän joutu selittelemään puuttuvaa murretta). Ihan kivaa välillä *nauru*



Jooh, tutuille en tietenkään näin tee mutta tuntemattomille keitä ei tule koskaan enää näkemään *hih* Kerran esitin psykopaattista saatananpalvojaa ja sain jopa kehuja roolistani *lmao* Tosin tuota "mielistelyä" teen sitten sellaisille ketä tulen vielä näkemään. Siitä saa ihme kiksejä joskus.
Jutu

Posts: 3,054

#390 • • Jutu Blondi

Medeia, 24.8.2005 11:53:
Jooh, tutuille en tietenkään näin tee mutta tuntemattomille keitä ei tule koskaan enää näkemään *hih* Kerran esitin psykopaattista saatananpalvojaa ja sain jopa kehuja roolistani *lmao* Tosin tuota "mielistelyä" teen sitten sellaisille ketä tulen vielä näkemään. Siitä saa ihme kiksejä joskus.


En mäkään tutuille tee, koska se ei menis koskaan läpi. Tota psykopaattista saatananpalvojaa voisikin kokeilla joskus *juonittel*.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

A-E

Posts: 528

#391 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
-Olen intohimoinen Him fani
-Mulla kesti 5 vuotta suorittaa merkonomin tutkinto kahdessa eri koulussa
-Poltan tupakkaa ketjussa jo yhdeksättä vuotta
-Juon kahvia päivittäin yli 12 kuppia
-Olen ihtohimoinen elokuvien keräilijä
-Olen joskus kuunnelut kiksua ja hardhousea
-Olen saanut yli puolen vuoden ajokiellon ja tuomion törkeästä liikenne turvallisuuden vaarantamisesta käräjäoikeudessa,koska ajoin huonossa talvikelissä tahallani hälytyksessä olleen hälytysajoneuvon ohi 140 km/h 60 km/h alueella.Joo tiedetään,että vitun tyhmää oli.
-Olen maksanut sakkoja valtiolle yhteensä noin 3000 euron edestä
-Olen ostanut ja myynyt levarini,mikserini ja jopa osan levyistäni kaksi kertaa edellä mainitun syyn takia
-Olen hankkinut itselleni vapautuksen rauhan ajan asepalveluksesta
-Olen ollut joskus aktiivisesti mukana Kokoomuspuolueen toiminnassa
-Olen kännissä kaatunut niin pahasti,että mursin vasemman polveni ja nenäni ja olin toista viikkoa sairaalassa
-Olen oikeasti kotoisin Jyväskylästä
-Olen eronnut kirkosta 2001
-kannatan kaikkien huumausaineiden vapauttamista

Tossa varmaan kaikki omat paheet,spedeilyt,mielipiteet ja tekemiset mitkä tuli näin äkkiseltään mieleen.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

-lera-

Posts: 394

#392 • • -lera-

A-E, 25.8.2005 01:37:

-Mulla kesti 5 vuotta suorittaa merkonomin tutkinto kahdessa eri koulussa
-Poltan tupakkaa ketjussa jo yhdeksättä vuotta



mä tiesin noi *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#393 • • sapeli jokukukamikä?
Haluan vauvan *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

pirpeli

Posts: 5,533

#394 • • pirpeli

sapeli, 25.8.2005 12:01:
Haluan vauvan *plur*



Niin mäkin....Heittää ihan häränpyllyy periaatteet. Blöö.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#395 • • sapeli jokukukamikä?

pirpeli, 25.8.2005 12:05:
Niin mäkin....Heittää ihan häränpyllyy periaatteet. Blöö.



No aijaa... *justjoo*

Mut haluun kuiteskii *plur* Paskat periaatteista *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Coon--

Posts: 640

#396 • • Coon-- 5,2 mmol/l

sapeli, 25.8.2005 12:01:
Haluan vauvan *plur*



Kyllä toi on ihan ymmärrettävää tuntien sun hoivaamis ja "opastamis" vietin *joo*

Oishan se varmaan aika moinen kokemus kasvattaa pala omaa lihaa ja verta, neuvoa ja opastaa sitä läpi elämän (tai no ainakin niiden ensimmäisen noin 20 vuoden) *hih*
Avatar
#397 • • Edited Muussika Guest
- Mä tykkään tanssia XBoxin tanssipeliä alasti. *jiihaa*

- Yläasteella isot pahat pojat sanoivat mulle että: ''Oisit ihan hyvännäkönen jos leikkaisit pääsi irti.'' *muhaha* Naurattaa nykyään mut sillon epävarmana angstimöykkynä ei naurattanut.

- Osoitin jo pienenä ''musikaaliset lahjakkuuteni'' viihdyttämällä pihan muita lapsia soittamalla huuliharpullani lastenlauluja.

- Olen käynyt läpi about kaikki mahdolliset ulkonäköön liittyvät tyylit aikavälillä yläaste - lukio, näin ärsyttävästi stereotypioiden aina hipistä ''jakkupukutyyliin'' ja goottiin. En kyllä edelleenkään tiedä kuka ja mikä olen. *hih*

- Mulla on ollut kaikenmaailman elukoita pienestä pitäen: sauvasirkkoja, erakkorapuja, jättimaakotiloita, rottia, lisko... Nykyään mulla on kääpiökynsisammakko Zakke.

- Olin pienenä näyttelemässä lastenohjelma Veturin parissa jaksossa. *hahjust*

- Olen harrastanut partiota (w00t?!), ratsastusta, salsaa, hip-hoppia, disco-jazzia. Nykyään harrastan lähinnä XBoxin tanssipeliä, hahah, ja bändihommia. *iloinen* *ding* Haaveilen kuiteskin takaisin hoppitunneille.

- Olen tehnyt ja teen hommia kerhotätinä, lastenohjaajana, nuoriso-ohjaajana jne. Kerhotätinä (ja muissakin hommissa) mun tuntomerkkejä olivat / ovat legendaariset pinkki väri ja pääkallot, minut tunnettiin myös loistavana jou-miehen imitoijana lasten keskuudessa (etenkin talvisin, kun jaloissa oli lökätoppahousut ja päässä pipo sekä huppu).

- Mä röyhtäilen lujaa. *pelle*

- Pelkään ampiasia kuollakseni, mulla on mieletön fobia niitä kohtaan. Ei ole ikinä päässyt pistämään, kun juoksen ja lujaa kun näen ampparin. Välillä joudun vetämään julkisissa kulkuneuvoissa rundia eestaas, jos siellä on ampparin perkele. Joskus olen jäänyt pois kulkuneuvosta, kun en vaan ole kestänyt. Myös koulussa olen poistunut luokasta ampparin takia.

- Mä olen vainoharhainen, kauhuleffat saa mut täysin tolaltani, näen mörköjä kaikkialla sen jälkeen. Pimeä yleensä aina pelottaa, paitsi baareissa pimeys on hyvä asia.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#398 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pitäähän tähänkin nyt vastata, vaikka pitkän aikaa mietin, että en tee niin...

-Oon ihan täysin konemusiikkipuristi (ja pluristi *plur*) ja bileet ovat erittäin tärkeitä mulle. Menee monen asian edelle.
-liittyen edelliseen, saan musiikista ihan hirveet kiksit ja myöhästyn usein kaikesta tärkeästä mm. sen takia, että joku ylihyvä biisi on pakko kuunnella loppuun.
-Oon koko ikäni jostain syystä ihannoinut mustia hiuksia, ja olen kestovärjännyt niitä viimeiset 7 vuotta.
-mulla on ostoholistisia taipumuksia :D
-olen niin itsepäinen, että jos päätän tehdä jotain, ei mun päätä saa käännettyä millään.
-opiskelin lukiossa ihan 100% teholla mut nykyään en tee oikeen mitään. Olen kulissiopiskelija
-olin 17-vuotiaana aika tosissani kääntymässä buddhalaiseksi. Meditoin sillon joka päivä.
-en osaa englantia käytännössä ollenkaan, puhumattakaan muista kielistä.
-oon seurustellut varhaisteinistä asti
-olin joskus tosi innokas säveltään omia biisejä. Niitä tais olla liki 200 mun koneella, mutta tuhosin kaikki kun mun äiti näytti ne ilman lupaa mun poikaystävälle *igor*
-Juon kahvia pahimmillaan 1.5 litraa päivässä.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Ohkolan-ohjus

Posts: 30

#399 • • Ohkolan-ohjus
Haistelen erillaisia tuotteita: vaatteita, ruokia (esim. juustoa, leipää jne.), huonekaluja, eläimiä, (tuttuja) ihmisiä, hiuksiani... Ylipäätään kaikkea.
Oon suunnistanut joskus Rastihaukoissa.
Tarsu

Posts: 2,449

#400 • • Edited Tarsu

Hyzenthlay, -Oon ihan täysin konemusiikkipuristi..



No hyiny helvetti !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham