Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,503 views

La Petite

Posts: 1,160

#421 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Just muistin nää:

OOn halannut Bonoa ja Carl Coxia

ja oon joraillut puistobileissä paljain jaloin Sven Väthin kanssa *jiihaa*
(about 2minuuttia mut kuiteskiiiii...)

--
Rem tene, verba seqventur

Rocca

Posts: 3,064

#422 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
olen ollut todella [iso]PAKSU[/iso] noin 1,5 vuotta sitten...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

FAIRI

Posts: 558

#423 • • Edited FAIRI
yks ystävä on kerran sanonu niin osuvasti minusta totuuden:

sul on jotain samaa naamassa ku perseessä.
:D
(niin, tää on totta. ei mikään läppä, mun perseessä on tosiaan jotain samaa ku naamassa, en vaan sano että mitä.)

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

jeesboks

Posts: 4,064

#424 • • jeesboks p u p u
- En osaa kovin helposti ainakaan nukahtaa ilman musiikkia. Siis pienempänä opetettiin nukkumaan musiikin tms. soidessa jah enkä oo päässy siitä oikeen eroon.

- Kilpailen sm-tasolla olympialuokkien soudussa.

- Hiihtänyt 10 vuotta kilpaa aikoinaan.

- Olen ollu muutaman kauden TPS:n fanikatsomossa (jääkiekko).


eipäs tullut enempää mieleen nyt...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#425 • • Aziz Combat Fighter

pahapaha, 31.8.2005 11:53:
SÄ OLET NIIN OIKEESSA!!!!POSITIIVISEMPAA ASENNETTA, NIIN KLISEELTÄ KUIN SE KUULOSTAAKIN, MUTTA SE ETTÄ JOKU SANOI MINULLE AIKANAAN, ETTÄ "NYT SE PASKAN NAAMAN NÄYTTÄMINEN RIITTI JA LOPETAT TON OMASSA ITSESÄÄLISSÄ KIERISKELYN!!", SE AUTTOI!! Ja olen ikuisesti kiitollinen tälle rohkealle ystävälle joka minua auttoi nousemaan!




Aahahahah vitun hyvä :D

Ärsyttää kyl n+1 ihmiset mitkä olettaa et depressio, masennus ja elämänilottomuus on "asennekysymys".

Haarukalla silmään.
siveys

Posts: 2,492

#426 • • siveys lovely

Ana-5000,
Ärsyttää kyl n+1 ihmiset mitkä olettaa et depressio, masennus ja elämänilottomuus on "asennekysymys".


Joillakin se on, joillakin se ei ole. Jos joku sanoo, että itsellä näin oli niin ei se tarkoita sitä, että kaikilla muilla homma olisi samalla tavalla.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#427 • • Aziz Combat Fighter

siveys, 12.9.2005 13:19:
---
Ana-5000,
Ärsyttää kyl n+1 ihmiset mitkä olettaa et depressio, masennus ja elämänilottomuus on "asennekysymys".

---

Joillakin se on, joillakin se ei ole. Jos joku sanoo, että itsellä näin oli niin ei se tarkoita sitä, että kaikilla muilla homma olisi samalla tavalla.



Nojoo, masennus =/= depressio

Mut se on aika saatanan vähättelevää ku sanoo jollekin ettei ole onnellinen, ni toinen sanoo et "Hei! Anna auringon paistaa! Muuta asennettasi! Elämä on ihanaa! Sä et vaan tajuu!"

Vähän niinku sanois et "Hei ei se mitään kyl me tästä selvitään kelaat vaan kato et se syöpä niinku et sul oiski enemmän ku viikko elinaikaa et kelaat vaan et se niinku katoaa ^__^ mennään jätskille!"
Tripla-T

Posts: 373

#429 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo


Aahahahah vitun hyvä :D

Ärsyttää kyl n+1 ihmiset mitkä olettaa et depressio, masennus ja elämänilottomuus on "asennekysymys".

Haarukalla silmään.



Joo, ei se ole asennekysymys, mutta tietynlaiset ihmiset ovat herkempiä masentumaan of köörs. Niillä kenellä ei ole siihen taipumusta saattaa olla vaikea ymmärtää kyseisiä ihmisiä.

--
Crom ! - Conan Barbaari

Cloud

Posts: 2,162

#431 • • Cloud Game Freak

ALIEN, 31.8.2005 05:59:
pelaan wowia shadowsong-realmissa (lvl 60 horde warru) *hihu*



Joo mä pelaan taas stormreaverilla 60lvl troll mage
Nii ja tietysti ne lukuisat altit eri servereillä kuten ravencrest ja bloodhoof ^^

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

sapeli

Posts: 11,768

#432 • • sapeli jokukukamikä?

Ana-5000, 12.9.2005 16:50:
[iso]Vastustan ehdottomasti![/iso]

Jos Sapeli hankkii kersan niin lapsiraukkahan altistuu vauvaiästä asti polkalle :(



Ja tässä huushollissahan ei polkkaa kuunnella! *grr*

Kiksua sen olla pitää *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sune

Posts: 2,096

#433 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

sapeli, 12.9.2005 18:08:
---
Ana-5000, 12.9.2005 16:50:
[iso]Vastustan ehdottomasti![/iso]

Jos Sapeli hankkii kersan niin lapsiraukkahan altistuu vauvaiästä asti polkalle :(

---


Ja tässä huushollissahan ei polkkaa kuunnella! *grr*

Kiksua sen olla pitää *plur*



sul taitaa tulla sit aika karvanen vauva *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Juhgu

Posts: 7,921

#434 • • Juhgu Virnistelijä
hyvä topikki!

ella_,
---
serotonot, 18.8.2005 09:28:
Mäkin olen aina oksentanut suusta :(
---
ai niinkö se meni.. ei voi muistaa kun viime kerrasta on yli 10v..


Onnistuu se nenästäkin. *sars*

Mellu-,
Miä olin yläasteel hevipelle henkeen ja vereen


mayah,
Yläasteella mulla oli pilottitakki ja rautakärkiset maiharit.


Oisko kuvia? :)


Pablo, 18.8.2005 23:03:
Olen opiskellut 10 vuotta pianon soittoa musiikkiopistossa. Lopetin 16 vuotiaana. Musiikin teoriantunnit olivat niin kuivia että lintsasin lähes jokaiselta ja näinollen en päässyt 3/3 teoriaosuudesta lävitse.



Multa jäi aikanaan 3/3 säveltapailu ja sen myötä musiikkikoulun päästötodistus saamatta. Muutenkaan osannut kovin hyvin laulaa, ja sitten kun yritti äänenmurrosvaiheen korkealla äänellä jotain lautakunnan edessä vinkua, niin se oli niin kertakaikkisen nolaava kokemus että eihän siitä mitään tullut. Seuraavana vuonna ei huvittanut mennä koko tunneille ja se sitten jäi.

Jossain vaiheessa tulin ajatelleeksi että onhan se hölmöä jättää päästötodistus noin pienestä asiasta kiinni, ja menin viime vuonna suorittamaan sen ongelmitta. Nyt mulla on sitten musiikkikoulun päästötodistus, jossa lukee että otettu opistoon vuonna 1992 ja valmistunut 2004 :D


Hyzenthlay,
saan musiikista ihan hirveet kiksit ja myöhästyn usein kaikesta tärkeästä mm. sen takia, että joku ylihyvä biisi on pakko kuunnella loppuun.


Mä lähden bussiin viime sekunnilla tai rikon pyöräilyennätyksiä, kun lähtiessä pakko kuunnella vielä se yksi biisi ja sitten vielä se toinen ja se yksi hyvä kohta pitää kuunnella ainakin viidesti ennenkuin siitä saa tarpeekseen.

olin joskus tosi innokas säveltään omia biisejä. Niitä tais olla liki 200 mun koneella, mutta tuhosin kaikki kun mun äiti näytti ne ilman lupaa mun poikaystävälle *igor*


:(


alek száhala,
+ olen leikkinyt lihasotaa ihmisen lihalla



Tää on jo aika paha, päivän o_O *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jutu

Posts: 3,054

#435 • • Jutu Blondi

mayah,
Yläasteella mulla oli pilottitakki ja rautakärkiset maiharit.



Mulla on vieläkin rautakärkiset maiharit *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Encoder

Posts: 310

#436 • • Encoder Kofeinisti

kilobitti, 31.8.2005 01:43:
Moi, oon soittanu 8 vuotta viulua, sit lopetin.



Mäpä soitin 9 vuotta selloa. Ja niinikään lopetin.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

kilobitti

Posts: 2,419

#437 • • kilobitti 1-2-3 techno

Encoder, 13.9.2005 00:11:
Mäpä soitin 9 vuotta selloa. Ja niinikään lopetin.



Näin jälkeenpäin ajateltuna luulen, että sello ois sopinu mulle paljon paremmin. Rockimpi soundikin*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#438 • • Edited candyraver Guest
pienenä kauhukakarana tuli oltuu partiossa 5v..*blush*
olin mallipartiolainen*kiitoskiitos*
[pieni]tänä päivänä ei sitten onnistu mikään mihin kosken...paska homma,no elämä on[/pieni]
iriil

Posts: 371

#439 • • iriil
Ostin eilen vesurin, vaikka en tee sillä mitään. Mutta en voinut vastustaa vanhaa valurautaista jättiä *iloinen*
onni3mk

Posts: 3,973

#440 • • onni3mk Onni on.
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!

--
Onni on.