Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,480 views

Miksan

Posts: 1,464

#441 • • Miksan

onni3mk, 13.9.2005 14:21:
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!


Ei pienempiä saa kiusaa! (ellei kyseessä oo oma pikkusisko/veli*vink*)
ezzy

Posts: 8,060

#442 • • ezzy Droid-pappa

candyraver, 13.9.2005 04:27:
pienenä kauhukakarana tuli oltuu partiossa 5v..*blush*
olin mallipartiolainen*kiitoskiitos*
[pieni]tänä päivänä ei sitten onnistu mikään mihin kosken...paska homma,no elämä on[/pieni]



samoin, vieläpä uskonnollisessa moisessa, tosin se uskonnollisuusaspekti meni totaalisen ohi (enkä kuulu edelleenkään kirkkoon). Vetäjä oli bestiksen faija ja ne tais olla mormooneja.
Jago

Posts: 4,039

#443 • • Jago un-trained monkee

onni3mk, 13.9.2005 14:21:
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!


*muhaha*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

MissKoo

Posts: 1,289

#444 • • MissKoo
Minä yleisesti ottaen inhoan klubbaria ja varsinkin sen 'erityispiirteitä' elikkä sitä, että mistään asiasta ei täällä saa sanoa negatiivisesti, ilman että tulee sata kiloa paskaa niskaan. Kaiken pitäisi olla niin ihquu ja *plur* *plur*. Mikä sinänsä on huvittavaa, kun ottaa huomioon että täällä(kin) varsin suuri osa porukasta on jollain tasolla mielenterveysongelmaisia, syömishäiriöistä kärsiviä, narkkareita tai muuten vaan tulossa ei mistään ja menossa ei minnekään. Välillä jopa säälin itseäni kun pyörin täällä, mutta perustelen sen itelleni sillä, että täällähän voi ilmaiseksi rupatella kavereiden kanssa ja näkee hyvin missä on bileet. Siis niiden OIKEIDEN kavereiden, ei niiden bilekavereiden jotka ei oikeasti tiedä susta hevonhelvettiä ja joita ei oikeasti kiinnostakaan.

Että silleen. Tiedättepä nyt tämän asian musta. *paskapalautetta odotellen* *nauru*
Juhgu

Posts: 7,921

#445 • • Juhgu Virnistelijä

Söpö-Katja,
Minä yleisesti ottaen inhoan klubbaria ja varsinkin sen 'erityispiirteitä' elikkä sitä, että mistään asiasta ei täällä saa sanoa negatiivisesti, ilman että tulee sata kiloa paskaa niskaan.



...ttuuko rupeet avautumaan siinä *hakee paskaämpärin*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

hemuz

Posts: 2,178

#446 • • hemuz kätevä emäntä

onni3mk, 13.9.2005 14:21:
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!



haha *iihhih*
ezzy

Posts: 8,060

#447 • • ezzy Droid-pappa

Söpö-Katja, 13.9.2005 14:44:
Minä yleisesti ottaen inhoan klubbaria ja varsinkin sen 'erityispiirteitä' elikkä sitä, että mistään asiasta ei täällä saa sanoa negatiivisesti, ilman että tulee sata kiloa paskaa niskaan. Kaiken pitäisi olla niin ihquu ja *plur* *plur*.

Että silleen. Tiedättepä nyt tämän asian musta. *paskapalautetta odotellen* *nauru*



Olet kyllä käsittänyt väärin, nykypäivän trendi on olla vittumainen ämmä (vaikka olisitkin mies). Polkkaraivo on valtaamassa alaa.
Avernian

Posts: 7,451

#448 • • Avernian Kerettiläinen

Söpö-Katja, 13.9.2005 14:44:
--- kun ottaa huomioon että täällä(kin) varsin suuri osa porukasta on jollain tasolla mielenterveysongelmaisia, syömishäiriöistä kärsiviä, narkkareita tai muuten vaan tulossa ei mistään ja menossa ei minnekään. ---



Tällainen käsitys on mullakin. *nauru*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Karvinen

Posts: 699

#449 • • Edited Karvinen SekaiSin MariSta
olen todella hyvä muistamaan numeroita,(esim. muistan 2 siskoni ja äitini puhelinnmurot ja sotut ja tilinumerot ulkoa, ja monta kymmentä muuta puh.numeroa)

en omista ajokorttia

oikee nimeni on Mari

mitää muuta mus ei oo tietämistä . ..

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Hippo

Posts: 221

#450 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity

onni3mk, 13.9.2005 14:21:
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!



Vähemmästäkin on kasvanut kyrpä otsassa. *nauru*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

tomppi

Posts: 1,600

#451 • • tomppi thzombie ™

Karvinen, 13.9.2005 17:26:
en omista ajokorttia



ööh..?

Karvinen, 16.1.2005 17:13:
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .*grr*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Avatar
#452 • • *Mirri* Guest

Söpö-Katja, 13.9.2005 14:44:
Minä yleisesti ottaen inhoan klubbaria ja varsinkin sen 'erityispiirteitä' elikkä sitä, että mistään asiasta ei täällä saa sanoa negatiivisesti, ilman että tulee sata kiloa paskaa niskaan. Kaiken pitäisi olla niin ihquu ja *plur* *plur*. Mikä sinänsä on huvittavaa, kun ottaa huomioon että täällä(kin) varsin suuri osa porukasta on jollain tasolla mielenterveysongelmaisia, syömishäiriöistä kärsiviä, narkkareita tai muuten vaan tulossa ei mistään ja menossa ei minnekään. Välillä jopa säälin itseäni kun pyörin täällä, mutta perustelen sen itelleni sillä, että täällähän voi ilmaiseksi rupatella kavereiden kanssa ja näkee hyvin missä on bileet. Siis niiden OIKEIDEN kavereiden, ei niiden bilekavereiden jotka ei oikeasti tiedä susta hevonhelvettiä ja joita ei oikeasti kiinnostakaan.

Että silleen. Tiedättepä nyt tämän asian musta. *paskapalautetta odotellen* *nauru*



*muhaha* Provo-Katja. Soot paras. *plur* <- *sulautuu massaan*
Bellezaaa

Posts: 573

#453 • • Bellezaaa Afrodite*
- en osaa viheltää (ainakaan kovin hyvin) *nauru*
- syntynyt ja asunu Ruotsissa 9 vuotta
- oikee nimeni on Christa ja toinen Melissa
- harrastanut tanssia monta vuotta ja vielä monta vuotta sitten ja joskus vois viel mahollisesti jatkaa mikäli aikaa saa jostain ostettuu lisää *hih*

siinä jotain....
Miksan

Posts: 1,464

#454 • • Miksan

luci, 13.9.2005 21:54:
---
Miksan, 13.9.2005 14:22:
---
onni3mk, 13.9.2005 14:21:
Mä oon ala-asteella uskotellu kaverin kanssa kaverin 2 vuotta nuoremmalle pikkusysterille, et mä oon ollu ennen poika ja mulle on tehty sukupuolenvaihdos. Jäljeks on jääny mun arpi otsassa. Eli siis sukupuolenvaihdos tehtiin otsan kautta *lmao* Ja se systeri usko sen!

---

Ei pienempiä saa kiusaa! (ellei kyseessä oo oma pikkusisko/veli*vink*)

---



sielujeni silmillä näen sut käristämässä pikkuveljesi nenäkarvoja..?..mitä? *hmph*


Aika lähellä*nauru*
Karvinen

Posts: 699

#455 • • Karvinen SekaiSin MariSta

tomppi, 13.9.2005 21:59:
---
Karvinen, 13.9.2005 17:26:
en omista ajokorttia

---


ööh..?


---
Karvinen, 16.1.2005 17:13:
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .*grr*

---



ööh ? silloin omistin *eiei*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Jutu

Posts: 3,054

#456 • • Jutu Blondi
Mut valittiin yläasteen kasilla Vuoden Kokiksi *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

innae

Posts: 1,377

#457 • • innae PaskaJätkä
-Hymykuoppa poskessani tuli pienenä, kun laskin persmäkeä jäädytetystä lumikasasta lapioo päin.

-Toisessa korvassani ei ole paljoa rustoa, eli se on lörppökorva.

-Ala-asteen ja yläasteen ajan minua kiusattiin mistä tahansa. Ala-asteen 4.luokalla minulla ei ollut yhtään kaveria. Vaihdoin kerran ala-astetta.

-Menin naimisiin 9.7.05

-Minulla ei ole koskaan ollut näin pitkiä hiuksia kuin nyt (lapaluiden alle/puoliväliin selkää).

-Kävin puheopetuksessa ala-asteella hyvin pahan s-vian takia. Ei tosin ole vieläkään "kunnollinen".

-En ole kertaakaan varastanut kaupasta/kaverilta.

-Pidän erittäin paljon sienien poimimisesta.

-Vaikka välillä suutun helpolla, en ole yleensä vihainen pitkään.

-Jahkailen asioiden kanssa. Mietin ja stressaan pienistä asioista aivan liikaa.

-Pentuna "harrastin" talvisin hiihtoa, ts. vapaa-ajan vietin suksien päällä.

-Harrastin fudista.

-Pelkään pimeää.

--
PaskaJätkä

kilobitti

Posts: 2,419

#458 • • kilobitti 1-2-3 techno

Söpö-Katja, 13.9.2005 14:44:
--- kun ottaa huomioon että täällä(kin) varsin suuri osa porukasta on jollain tasolla mielenterveysongelmaisia, syömishäiriöistä kärsiviä, narkkareita tai muuten vaan tulossa ei mistään ja menossa ei minnekään. ---



Onneks en mä vaan noi muut!

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mellu-

Posts: 4,006

#459 • • Mellu-
Jatkoa:

Oikealta nimeltäni olen Melita Carolina Constansia
Olen harrastanut n+1:tä urheilulajia elämäni aikana, tennistä,jalkapalloa,lenttistä,golfia,yleisurheilua,uintia ym ym ym
Olen ratsastanut kilpaa aluetasolla ja jopa pärjännyt siinä.
Minulla on ollut hevonen 6kk vuokralla sekä poni 2kk hoidossa.
Ollessani 14v koulutin 3v suomenhevos tammaa johon ei oltu koskettu 1,5v *nauru*
Lempivärini on Oliivinvihreä
Kyynärpäissäni on synnynnäinen vika joka aiheuttaa nivelten lukkiutumista.
vain yksi lävistyksistäni on otettu liikkeessä (kieli)
Olen fanaattinen hopeanuoli ja disney friikki.
Pelkään hylkäämistä.
Olen vittumainen jos sille päälle satun (lue: erittäin harvinaista)
En tykkää jäätelöstä enkä ole syönyt sitä 4v.
Tykkään star wars elokuvista *nauru*
Harrastan yksinään puhumista.
Stressaan pikkuasioista todella paljon.
Haen hyväksyntää ( luultavimmin peruja siitä kun vaihtanut lenttis-seuraa nii useasti)
Olen vaihtanut lenttis seuraa viisi kertaa.
Pidän paljon omaa kivaa (mielikuvitus taas)

tämmösiä..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

anthocyan

Posts: 1,511

#460 • • anthocyan Kohti valoa...

Söpö-Katja, 13.9.2005 14:44:
Minä yleisesti ottaen inhoan klubbaria ja varsinkin sen 'erityispiirteitä' elikkä sitä, että mistään asiasta ei täällä saa sanoa negatiivisesti, ilman että tulee sata kiloa paskaa niskaan. Kaiken pitäisi olla niin ihquu ja *plur* *plur*. Mikä sinänsä on huvittavaa, kun ottaa huomioon että täällä(kin) varsin suuri osa porukasta on jollain tasolla mielenterveysongelmaisia, syömishäiriöistä kärsiviä, narkkareita tai muuten vaan tulossa ei mistään ja menossa ei minnekään. Välillä jopa säälin itseäni kun pyörin täällä, mutta perustelen sen itelleni sillä, että täällähän voi ilmaiseksi rupatella kavereiden kanssa ja näkee hyvin missä on bileet. Siis niiden OIKEIDEN kavereiden, ei niiden bilekavereiden jotka ei oikeasti tiedä susta hevonhelvettiä ja joita ei oikeasti kiinnostakaan.

Että silleen. Tiedättepä nyt tämän asian musta. *paskapalautetta odotellen* *nauru*



Toi on ihan totta... Mut tää on vähän kuin eri maailma...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-