Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,476 views

Avatar
#601 • • Reetta Guest
olen ollut aikoinaan partiossa...*joo*
Jusna666

Posts: 1,447

#602 • • Jusna666 Diablo
Olen potkaissut poliisilta tajun veks.



Tapahtui kyllä tosin ihan treeneissä, eikä kadulla *nauru*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

akir0

Posts: 2,554

#603 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oon tehny maalin jääkiekon SM-liigan ottelussa.
r0n

Posts: 2,258

#604 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Nimeni kirjoitetaan näin -> Ronie

--
6er reihe

^T^

Posts: 167

#605 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

Lash!, 26.7.2006 13:18:
- Tunnen itseni aina ja kaikkialla yksinäiseksi
- olen ollut masentunut hyvin pitkään ja kukaan ei sitä huomaa koska olen ulospäin iloinen ja reipas "ihminen"
- tarvitsen musiikkia jotta voin tehdä yleensä mitään. Hiljaisuus tekee minut hulluksi
- Olen ajanut motocrossilla 4-vuotiaasta
- Olen tanssinut Paritansseja melkein 10-vuotta
- Pelannut jääkiekkoa 5 vuotta
- Harrastanut itsepuolustuslajeja ja haluasin aloittaa taas uuden lajin mutta täällä landella ei ole moisia mahdollisuuksia
- En oikeasti tiedä mitä haluan itseltäni ja tulevaisuudelta vaikka kaikille kerron tulevaisuuden visioita.
- Omistan lukihäiriön ja jonkinmoisen pahan keskittymis häiriön
- en osaa katsoa ihmisiä silmiin
- Olen ollut koulukiusattu koko peruskoulu ajan (ja arvet näen vieläkin)
- Herään joka aamu 6:lta... ei ole väliä missä nukun, milloin mennyt nukkumaan, mutta onneksi osaan kääntää nykyään kylkeeni


Oletko koskaan kokeillut joogaa ? Auttaa moniin "vaivoihin", joita tuossa luettelit. Suosittelen lämpimästi. Jos paikkakunnallasi ei järjestetä jooga-kursseja niin ei muuta kuin kirjastosta jokin joogakirja (esim. Ulrica Norberg: Voimajooga. Selkeä, hyvä itseopiskeluun) lainaan ja joogaamaan.
On ehdottaman tärkeää edetä hyvin rauhallisesti mikäli joogaat yksinäsi, ettei tule venähdyksiä. Muista kuunnella kehosi ääntä. Uskon, että huomaat eron ja koet harvinaislaatuista levollisuutta jo muutaman kerran jälkeen. Jos haluat kuunnella musiikkia samalla kun joogaat kannattaa valita jotakin rauhallista, mutta sellaista mistä pidät. Jooga on erityisen hyvä aamuisin, koska se antaa energiaa ja hyvän mielen koko päiväksi. Hyvä vaihtoehto kyljenkääntämiselle. Kaikkea hyvää sinulle.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

Fyrisch

Posts: 4,525

#606 • • Fyrisch

zaler, 2.8.2006 00:40:
---
AlexS, 1.8.2006 23:34:
En

---

meinasin just sanoa samaa :D



haha, luin ton topicin nimen uudet boksist ja sanoin "en" ja klikkasin, yllätys yllätys nii spottasin sit nää postaukset täält viel kaupanpäälle :D
Lash!

Posts: 57

#607 • • Lash! Lost soul

DjTaika, 18.8.2006 14:56:
---
Lash!, 26.7.2006 13:18:


---

Oletko koskaan kokeillut joogaa ? Auttaa moniin "vaivoihin", joita tuossa luettelit. Suosittelen lämpimästi. Jos paikkakunnallasi ei järjestetä jooga-kursseja niin ei muuta kuin kirjastosta jokin joogakirja (esim. Ulrica Norberg: Voimajooga. Selkeä, hyvä itseopiskeluun) lainaan ja joogaamaan.
On ehdottaman tärkeää edetä hyvin rauhallisesti mikäli joogaat yksinäsi, ettei tule venähdyksiä. Muista kuunnella kehosi ääntä. Uskon, että huomaat eron ja koet harvinaislaatuista levollisuutta jo muutaman kerran jälkeen. Jos haluat kuunnella musiikkia samalla kun joogaat kannattaa valita jotakin rauhallista, mutta sellaista mistä pidät. Jooga on erityisen hyvä aamuisin, koska se antaa energiaa ja hyvän mielen koko päiväksi. Hyvä vaihtoehto kyljenkääntämiselle. Kaikkea hyvää sinulle.



joogaa olen joskus miettinyt... mutta en ole saanut aikaiseksi sitä asiaa eteenpäin viedä.. enemmän noihin fyysisiin vaivoihin olen huomannut auttavan selkeä fyysinen harrastus mutta nykyisin ei juuri itselläni ole aikaa moisille kun työ ja koulu vievät kaiken vapaa aikani

Kiitos kuitenkin ehdotuksestasi
asdf

Posts: 3,155

#608 • • asdf

vinsku, 1.8.2006 23:29:
- Pelkään (julkista) oksentamista

- Pelkään pellejä/klovneja ja mm. puuhanalleakin (eli tollaisia johonkin pukuun pukeutuneita ihmisiä) ..



Kyllä kyllä kyllä, luulin olevani ainoa. *plur* Ja varsinkin noihin pukuihmisiin ni joulupukki kuuluu (vieläkin) samaan kategoriaan.. varsinkin joulun alla ostoskeskuksissa on niitä nii helvetisti et yritän viimesen päälle välttää niihin menemistä *blush*
AnssiV

Posts: 1,798

#609 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
*Olin 3v kun jouduin ensimmäisen (ja toistaiseksi viimeisen) kerran leikkauspöydälle, vuosien saatossa olen todennut siitä olleen hyötyä.. *hymy*
*Olin ala-asteella koulukiusattu, yläastella se loppui kun tuli pituutta ja kokoa murrosiän myötä.
*Soitin kutosluokalta lähtien jokaisessa discossa ja 2v paikallisessa baarissa Juankoskella täytettyäni 18v enkä koskaan itse päässyt tanssimaan, nyt otan vahinkoa takaisin...*hymy*
*Kuulun siihen porukkaan joilla oli yläasteella pilotti ja maiharit, lisäksi pää sivuilta kalju ja loput hiukset niin pitkät että ne sai ponnarille taakse...oli se silloin aika näky... *tirsk*
*Jäin kummassakin kylän kaupoista kiinni varastamisesta...viikkorahat ei ilmeisesti riittäneet siihen määrään karkkia mitä ois pitäny saada...
*En osaa viheltää
*Olin yläasteella aika rasavilli, ainakin englannintuntien jälkeen piti aina jäädä istumaan luokkaan kun muut kirmasivat välitunnille...
*Olin Juankosken yläasteen discotanssiprinssi vuosimallia -94
*Oon ollu telkkarissa 5 kertaa, kerran säätäjät-chatissa, 2 kertaa siinä vastaavanlaisessa ohjelmassa muutama vuosi sitten jonka nimeä en muista jota juonsi mm. Jaajo (itseasiassa sen nimi oli Pulssi) ja sit on takana myöskin kahdet missikisat... *hymy*
*Mullakin oli pienenä r-vika...
*Reputin autokoulun b-kirjalliset kerran ja armeijassa ce-kirjalliset kolmesti.
*En ole ikinä joutunut putkaan eikä minulla ole rikosrekisteriä.
*Olen tapellut viimeksi kuutosluokalla (voitin). Kiitos kokoni ja loistavien puheenlahjojen ei ole tarvinnut alentua moiseen *vitsinviäntel**hihu*
*En juurikaan suutu mistään, en edes muista milloin olisin suuttunut...
*Olen suorittanut sähkövoimatekniikan perustutkinnon (sähköasentaja)
*Olen ollut 4 vuotta puolivakinaisessa palokunnassa, vanhempi sammutusmies (kurssit menneet vanhaksi)
*Olen res.Korpraali, sotilaskeittäjä/kuljettaja
*Olin isosena kahdella rippileirillä, sittemmin erosin kirkosta.
*Lauloin seurakunnan nuorisokuorossa joululauluja eräänä jouluna...*kiitoskiitos**nauru*
*Tatuointeja ei (vielä) löydy mutta lävistyksiä on kertynyt vuosien saatossa 6. *joo*
*En juurikaan käytä alkoholia enkä batteryä ja tupakkaa lukuunottamatta muitakaan aineita. ->humalassa 2-3 kertaa vuodessa eli hauskanpito selvinpäin ei ole ongelma*hymy*
*En ole koskaan pettänyt seurustelusuhteessa enkä koskaan lyönyt naista...*joo* (En siis ole MIES *justjoo*)
*Niin ja kai mulla sydänkin on.. http:// www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=1106;pid=676075#676075
Sand3

Posts: 1,157

#610 • • Edited Sand3 satuolento
-Olen jäänyt mopon alle...poliisia ei tietysti kutsuttu paikalle kun olin niin sokissa ja poika sanoi niin. Pojalla totta kai oli viritetty mopo. Vieläkin on jäljet ko. onnettomuudesta.
-Rakastan VPK-toimintaa. Tosin nyt harrastus on jäänyt hiukan vähemmälle.
-Olen pienenmpänä käynyt itkemässä kaupantädeille että pulloautomaatti söi mun pullot enkä mä saanut rahojani sieltä, totta kai kaupan tädit uskoivat ja laittoivat sen viisi markkaa siihen kuittiin lisää. Todellisuudessa olin saanut rahat aivan oikein, mutta kun teki niin hirveästi mieli sitä karkkipussia mikä siel hyllyllä roikkui. *enkeli*
-olen ainoa kakara.
-Rakastan talvea ja lautailua.
-Olen yllättävän sosiaalinen siihen nähden että olen ollut koulukiusattu.
-Asun pienessä yksiössä Munkkivuoressa
-Olen sinkku (ehkä sen kaikki jo tietävät mut ihan sama)
-Ajokortista löytyy B&C ja A pitäisi jossain vaiheessa ajaa
-Kamala prätkäkuume
-Olen ollut suomen suurin palovaroitin *nauru* kokoa kyllä löytyi
-Olen ihan riittävän pitkä ja silti käytän polkkapopoja *nauru*
-Olen kamalan itsekriittinen
-En tykkää Cocacolasta tai pepsistä *sars* ei muutenkaan noi limut uppoa
-Nyt olen taas alkanut urheilemaan (tosin jos se vaikka joskus näkyisikin jossain)
-Crowmore (?) rokkaa *kuolaa*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

112

Posts: 61

#611 • • 112

Trixie, 17.8.2005 22:04:
Mul on joskus sillo lapsena jääny hirveet traumat siit ku jengi on riidelly ja huutanu toisilleen. Mulle saa kyl huutaa ja raivoo mut mun edessä ei saa huutaa toiselle tai ridellä kovaa koska mä meen eräänlaiseen pieneen shokkitilaan mitä kukaan ei oikeesti ymmärrä... kaiki vaan kattoo et oox kunnos ja mikä vittu sulle tuli ku vaan toljotat siin???



Mulla on joskus samoja oireita. Jos joku korottaa ääntään ja rupee kiroilemaan tai huutamaan, meen lukkoon. Se on vain jokin pelkotila, enkä pysty hallitsemaan itseäni siinä tilanteessa. Minulle se on jäänyt siitä, kun pelkäsin pienenä isääni.. *uuh*
Humalassa tilanne on toinen, en pelkää yhtään, koska olen niin rentoutunut.
Paniikkihäiriöstä johtuvasta tärinästä kärsin pari vuotta sitten, mutta siitä olen melkein kokonaan päässyt irti, onneksi..

--
Jos sinulla on hyvä olo, älä ole huolissasi,
se menee kyllä ohi.

Freja

Posts: 8,775

#612 • • Freja Sihteeri
Tuli vaa mielee noista äänioikeus-jutuista; ainoa kutonen ysin päättötodistuksessani oli historia. Yksi seiskakin taisi olla, loput kaseja ja ysejä. Yhtään kymppiäkään en saanut *hmph*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

rose

Posts: 1,047

#613 • • rose vakaasti epävakainen
mut on sekotettu useesti onni3mk:aan ja kerran Jagoon *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

asdf

Posts: 3,155

#614 • • asdf
Mua alkaa usein jotenkin nolostuttamaan jos katon jotain ihmistä silmiin kun se puhuu mulle, musta tuntuu että se luulee et mä tuijotan sitä :o Siks useimmiten katonkin sitä, miten toisen huulet liikkuu kun mulle puhutaan, ja siitä se tyhmä olo vasta tuleekin :D
Avatar
#618 • • ALIEN Guest

as, 25.10.2006 00:59:
Olen mitään aikaansaamaton nörtti *hihu*



silti itsestäsi aikaan nörtin sait *pus*
hypo

Posts: 15

#619 • • Edited hypo
penkkailen yli kolmesataa kiloa ja töissä ollessani en näe juurikaan maanpäällistä valoa - olen kellariväkeä, eli konesali hengetär..
Avatar
#620 • • Säty Guest
Tykkään pitää hauskaa. Välillä haluan olla yksin. Nautin elämästä tosi paljon.*hymy*