769 posts, 39 pages, 223,718 views
Lash!, 26.7.2006 13:18:
- Tunnen itseni aina ja kaikkialla yksinäiseksi
- olen ollut masentunut hyvin pitkään ja kukaan ei sitä huomaa koska olen ulospäin iloinen ja reipas "ihminen"
- tarvitsen musiikkia jotta voin tehdä yleensä mitään. Hiljaisuus tekee minut hulluksi
- Olen ajanut motocrossilla 4-vuotiaasta
- Olen tanssinut Paritansseja melkein 10-vuotta
- Pelannut jääkiekkoa 5 vuotta
- Harrastanut itsepuolustuslajeja ja haluasin aloittaa taas uuden lajin mutta täällä landella ei ole moisia mahdollisuuksia
- En oikeasti tiedä mitä haluan itseltäni ja tulevaisuudelta vaikka kaikille kerron tulevaisuuden visioita.
- Omistan lukihäiriön ja jonkinmoisen pahan keskittymis häiriön
- en osaa katsoa ihmisiä silmiin
- Olen ollut koulukiusattu koko peruskoulu ajan (ja arvet näen vieläkin)
- Herään joka aamu 6:lta... ei ole väliä missä nukun, milloin mennyt nukkumaan, mutta onneksi osaan kääntää nykyään kylkeeni
zaler, 2.8.2006 00:40:
---
AlexS, 1.8.2006 23:34:
En
---
meinasin just sanoa samaa :D
DjTaika, 18.8.2006 14:56:
---
Lash!, 26.7.2006 13:18:
---
Oletko koskaan kokeillut joogaa ? Auttaa moniin "vaivoihin", joita tuossa luettelit. Suosittelen lämpimästi. Jos paikkakunnallasi ei järjestetä jooga-kursseja niin ei muuta kuin kirjastosta jokin joogakirja (esim. Ulrica Norberg: Voimajooga. Selkeä, hyvä itseopiskeluun) lainaan ja joogaamaan.
On ehdottaman tärkeää edetä hyvin rauhallisesti mikäli joogaat yksinäsi, ettei tule venähdyksiä. Muista kuunnella kehosi ääntä. Uskon, että huomaat eron ja koet harvinaislaatuista levollisuutta jo muutaman kerran jälkeen. Jos haluat kuunnella musiikkia samalla kun joogaat kannattaa valita jotakin rauhallista, mutta sellaista mistä pidät. Jooga on erityisen hyvä aamuisin, koska se antaa energiaa ja hyvän mielen koko päiväksi. Hyvä vaihtoehto kyljenkääntämiselle. Kaikkea hyvää sinulle.
vinsku, 1.8.2006 23:29:
- Pelkään (julkista) oksentamista
- Pelkään pellejä/klovneja ja mm. puuhanalleakin (eli tollaisia johonkin pukuun pukeutuneita ihmisiä) ..
Trixie, 17.8.2005 22:04:
Mul on joskus sillo lapsena jääny hirveet traumat siit ku jengi on riidelly ja huutanu toisilleen. Mulle saa kyl huutaa ja raivoo mut mun edessä ei saa huutaa toiselle tai ridellä kovaa koska mä meen eräänlaiseen pieneen shokkitilaan mitä kukaan ei oikeesti ymmärrä... kaiki vaan kattoo et oox kunnos ja mikä vittu sulle tuli ku vaan toljotat siin???
Zenni, 25.10.2006 01:00:
---
as, 25.10.2006 00:59:
Olen mitään aikaansaamaton nörtti
---
Second that