Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,489 views

sapeli

Posts: 11,768

#361 • • sapeli jokukukamikä?

Verano, 19.8.2005 15:04:
-skidinä nypin silmäripsiäni, koska siitä kuului kiva "plop" -ääni.



Mie nypin nenäkarvoja *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#363 • • sapeli jokukukamikä?

Epailija, 19.8.2005 10:40:
---
jansku=p, 19.8.2005 10:29:
*kun oli tarhaikäinen jahtasin poikia ja annoin pusun vaikka pakolla
---
:D Meillä oli ala-asteen ekalla semmoinen pusuhirviöklubi. Tehtiin samaa tytöille.



Sama tääl! *jiihaa* Tai siis tein niin yksin, mut kuiteskii *hih* Jahtasin tyttöjä niin paljon että sain siitä jopa jonkinlaisen maineen... *pahis* Taisin tehdä sitä NIIN paljon että kyllästyin niihin sitten yläasteen paikkeilla kokonaan *muhaha*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#364 • • sapeli jokukukamikä?

FAIRI, 19.8.2005 10:55:
minut on häädetty rippileiriltä.



En ole koskaan käynyt rippileiriä, erosin kirkosta kun täytin 16 *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verano

Posts: 4,649

#365 • • Edited Verano Merituuli
Edellisistä tuli mieleen, etten ole koskaan kuulunut kirkkoon, kävin aikoinaan Prometheus-leirin ja olin parina vuonna apuohjaajana.

Ed. Ekalla luokalla meillä ei vielä ollut elämänkatsomustietoa, vaan istuin opettajien huoneessa (oltiin tuolloin parakissa) sillä aikaa kun muilla oli ussantunti. Seinän takaa luokasta kuului lähes täydellisesti läpi kun muut laulo virsiä ja mitä siellä nyt puhuttiinkaan. Siellä mä sitten 7-vuotias tyttö yksin piirtelin aina kun muilla oli ussaa. Vanhemmat saivat sit sovittua niin et seuraavassa lukkarissa ussantunnit oli joko päivän aluks tai lopuks.

Tokalla luokalla meillä alkoi E.T. Sen olisi pitänyt alkaa jo aiemmin, koska meitä oli koulussa neljä, jotka ei kuuluneet kirkkoon. (Rajana oli tuolloin kolme. Meidän koulussa oli ehkä joku 200-250 oppilasta.) Oltiin kaikki naapureita ja kavereita, kaksi oli sisaruksia. Reksi oli joku pastorin rouva, lieko vaikuttanut asiaan.

Yläasteella kun kasilla siirryttiin juuri rakennettuun kouluun, niin reksi (jonkun kirkonmiehen vaimo sekin) oli unohtanut, et meidän luokalla oli uskonnottomia. Mulla oli kolme vaihtoehtoa: vaihtaa luokkaa, mennä ussantunneille tai lähteä kesken kesken liikan kaksoistunnin E.T:n tunnille ja sitten sillä aikaa, kun muilla mun luokkalaisilla oli ussaa, juosta tai harrastaa muuta liikuntaa yksin. Pari kuukautta jaksoin tuota viimeistä vaihtoehtoa, sit menin loppulukuvuodeks ussaan. Olihan se sinänsä ihan mielenkiintoista, sain kympin arvosanaks *hih*
Fyrisch

Posts: 4,525

#366 • • Fyrisch

sapeli, 21.8.2005 23:49:
En ole koskaan käynyt rippileiriä, erosin kirkosta kun täytin 16 *hymy*



Mäkää en oo käyny :D

koko perhe eros kirkost joskus ku olin ekal luokal!
Sparkling

Posts: 740

#367 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Täs ois jotain...
- Valitsin ala-asteella teknisen työn eli puukässän, jossa joutu sitten olemaan seiskaluokanki viel. Meit oli siel pari tyttöö, joista kukaan ei uskaltanu hitsata. *iihhih*

- En osaa ommella tai neuloo tms oikeestaan mitään. Suurin saavutukseni taitaa olla kun neuloin kerran ala-asteella äitille äitienpäivälahjaks ainaki 5metrii ketjusilmukkaa (en osaa kyl enää tehä sitäkää :D ). Ja jos vaikka paidasta lähtee nappi irti, nii vaatii erittäin paljon aikaa ym että saan sitä nappia siihen jotenki takasin. Mielummin ilman nappia ku rupeisin kiinnittelee sitä *hmph*(mutsi on entiseltä ammatiltaan ompelija, joten oon varmaan aina aatellu että kyl se hoitaa munki ompelut.. )

- Oon polttanu tupakkaa liian monta vuotta.

- Vihaan tiskaamista ylikaiken. Nytki oon juonu varmaan 2 viikkoo samasta mukista, kun kaikki muut on ollu tähän asti likasina.

- Olen välillä siis aivan liian saamaton ja laiska.

- Mul oli joskus aikoinaan kans r-vika.

- Joskus alle kouluikäsenä painin serkkupojan kanssa ja tiputin sen suhteellisen onnistuneesti pää edellä sängystä lattialle (se oli varmaan puolet painavempi ku mä ja ainaki 4vuotta vanhempi) ja joskus pikkusena hermostuin toiseen serkkuun niin, että löin sitä hyppynarulla piiskan omaisesti selkään niin lujaa, että serkku jäi makaamaan maahan ja minä sain lopulta (molemmissa tapauksissa) kunnon moitteet. Ja itkut.

- Yläasteel mullaki oli teräskärkimaiharit. Toises maiharis oli neonoranssit kengännauhat ja toises
neonvihreet. *nauru*

[pieni]kaikkein pahimmat saa kyl jäädä kertomatta... :D[/pieni]

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Fyrisch

Posts: 4,525

#368 • • Fyrisch

Joannainen, 22.8.2005 01:13:

- Vihaan tiskaamista ylikaiken. Nytki oon juonu varmaan 2 viikkoo samasta mukista, kun kaikki muut on ollu tähän asti likasina.



Luulisin et kaikki inhoo tiskaamist :)

Ite myös saatan juoda samast lasist useita viikkoja ilman että tiskaisin sen, huuhtelen aina tietty vedellä päivittäen, sit syön aina jostai isost kipost ruokaa, inhoon lautasii ku en muutenkaa koskaa syö keittiös.
Unik

Posts: 4,117

#369 • • Unik
Mä en vihaa, enkä inhoa tiskaamista.
Fyrisch

Posts: 4,525

#370 • • Fyrisch

U n i k, 22.8.2005 01:29:
Mä en vihaa, enkä inhoa tiskaamista.



tos olis 3 viikon tiskit ;D

pyykkien pesu on taas hauskaa jos on pesukone ja kuivausrumpu, puhtaan tuoksuset vaatteet on lääh!
Jutu

Posts: 3,054

#371 • • Jutu Blondi

Fyraett, 22.8.2005 01:22:
Luulisin et kaikki inhoo tiskaamist :)


En mä inhoo tiskaamista. Musta se on rentouttaa puuhaa *hih*

Mutta joo, lukion uskonnon tunnilla opettaja meinasi heittää minut pihalle kun sanoin, että saatanahan on periaatteessa toinen jumala koska jotkut palvovat sitä ja oli mulla siihen muitakin perusteluja. Opettaja hieman tulistui siitä, mutta pitihän sinne luokkaan saada jotain keskustelua *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

martina

Posts: 1,875

#372 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, [

En mä inhoo tiskaamista. Musta se on rentouttaa puuhaa *hih*




no sittenhän sä voit tulla aina mun luo tiskaamaan tästä lähtien. *HIH* mä vihaan tiskaamista...
Jutu

Posts: 3,054

#373 • • Jutu Blondi

martina, 22.8.2005 09:45:
no sittenhän sä voit tulla aina mun luo tiskaamaan tästä lähtien. *HIH* mä vihaan tiskaamista...


Totta kai mä tuun. Et tiiäkään kuinka monta kertaa oon kavereitten tiskit tiskannut *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Shira

Posts: 474

#374 • • Shira Teknokissat Ry

sapeli, 21.8.2005 23:49:
---
FAIRI, 19.8.2005 10:55:
minut on häädetty rippileiriltä.
---


En ole koskaan käynyt rippileiriä, erosin kirkosta kun täytin 16 *hymy*



Sama täällä, ripari jäi käymättä koska erosin 12-vuotiaana kirkosta*hymy*

--
-Saippuakuplia & pvc-unelmia- :D

SuperSalmiak

Posts: 95

#375 • • SuperSalmiak
Ette taida tietää musta yhtään mitään, joten voisin kertoa itsestäni kaiken. Mutta en sitä tee...
*olen ollut POHJALLA, mutta taas elossa
*olen käynyt ekoissa bileissä sillon kun Marusha oli Tulliamarilla ed. kerran
*olen oikeasti ujo ja arka, vaikka esitän ehkä muuta
*mä luulen monesti et ihmiset ei hyväksy mua, ja olen siksi vihainen ja kaunainen
*rakastan musiikkia, biletystä ja tanssimista
*en juo lainkaan alkoholia
*vihaan sitä, että mä en IKINÄ pääse yhteenkään kuvaan*lohduttel*
*haluaisin aina kuulua joukkoon, olla osa sitä mitä teen, mutta vahvasti koen että bilemaailmassa mä en ole kuten "pitäisi". mä en osaa pukeutua kuten pitäisi, tanssia kuten pitäisi tai puhua kuten pitäisi *nyyh*
*olen yliherkkä sille, jos joku pitää mua huonompana kuin itseään
*mul on vähän huono itsetunto outojen ihmisten parissa
*olen sisimmässäni diivailija
*mäkin joskus hölmö pieni yritin raadella itseni hengiltä joduttuani loimaan poliisien toimesta putkaan. Onneksi en onnistunut*hymy*
*mä olen herkkä tunteellinen tyttö vain, joka haluaa että musta välitetään ja tykätään ja saan olla tässä kummallisessa maailmassa omalla paikallani, omana itsenäni
aurinko

Posts: 895

#376 • • aurinko mustikkainen noitanainen

Joannainen, 22.8.2005 01:13

- Yläasteel mullaki oli teräskärkimaiharit. Toises maiharis oli neonoranssit kengännauhat ja toises
neonvihreet. *nauru*



:D mul oli samanlaiset.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

bubbelgum

Posts: 2,477

#377 • • bubbelgum ~sylikissa~
Tuli vielä jotain mieleen...

- Oon ollut isosena rippileireillä.

- Oon seurustellut tytön kanssa.

- Oon laulanu kuorossa ja myös soittanut pianoa.

- Mulla oli nuorempana ongelmia alipainon kanssa.

- Mulla on ollut melkeen koko elämäni silmälasit. Nykyään ei enää oo. *ding*

- Oon asunut porvoossa. *nauru*

Että semmosia tällä kertaa. *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Occu

Posts: 2,528

#378 • • Occu
ainakin yksi asia mikä tulee päällimmäisenä mieleen
on, että syön bigmac hampurilaisen siten, että
syön eka siitä sen "normaalin" hampurilais osan
ja sitten vasta sen pohjan missä on viellä kuitenkin
se yksi pihvi.

bubbelgum

- Oon asunut porvoossa.



Porvoossa asumisessa ei ole mitään vikaa..
Eipä.. :D
Kanssa itse ko. kylässä 20v. asunneena...

--
..::MOI::..

extramppa

Posts: 217

#379 • • extramppa hengailija

Joannainen, 22.8.2005 01:13:
.

- Vihaan tiskaamista ylikaiken. Nytki oon juonu varmaan 2 viikkoo samasta mukista, kun kaikki muut on ollu tähän asti likasina.

- Olen välillä siis aivan liian saamaton ja laiska.




Mä en edes vihaa tiskaamista niin paljoa, ku imuroimista, mutta onnistuipa kerran kahden salaatista jääneen tomaatinsiemenen ruveta itämään mun tiskialtaassa...*iihhih*
coolcat82

Posts: 771

#380 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mä olen just se vittumainen ämmä jot et tahdo edes kunnolla tuntea kun huomaat että tunnet jo *muhaha*

--
*sydän* Diamonds *sydän*