769 posts, 39 pages, 223,788 views
pupuTupuna, 17.8.2005 22:30:
Mulla oli neljä-vuotiaana Matti Nykäsen juliste mun sängyn yläpuolella.
Nexus__69, 20.8.2005 03:43:
---
hemuz-, 18.8.2005 22:20:
---
Jone, 18.8.2005 22:16:
- Olin koko ala-asteen tekstiilitöissä teknisten töiden sijaan
---
Sä sen sanoit, mut mul meni toisinpäin. Olin ala-asteen puutöissä, paitsi kolmannella sen pakollisen 0,5v tekstiilissä. Seiskalla olin tekstiilissä ja joka kerta ku piti käyttää ompelukonetta, mun kaveri laitto mulle langat koneeseen
---
Henna, mä löysin lisää samoja ominaisuuksia meistä
eeci, 20.8.2005 03:36:
---
Joo, mutta miten ihanan "leppoisaa" oliskaan työskennellä mestassa, jossa ilmapiiri on huumeisiin niin hysteerisesti suhtautuva, että joku klubituskin luetaan huumemyönteiseksi foorumiksi ja tänne rekisteröityminen ilmeisesti varmana osoituksena huumeiden käytöstä/myymisestä...
---
Älkää ihmiset hyvät nyt ymmärtäkö tätä viestiä väärin ja vielä mieluummin, älkää aloittako tässä ketjussa aiheesta massiivista väittelyä (sille on omat topiccinsa), MUTTA mun on nyt aivan pakko tuoda tässä esiin myös työnantajan näkökulma.
Kyseisen työnantajan ei oo oikeestaan mitään muuta tarvinu ku vilkasta tota meiän "käytätkö huumeita"-gallupia ja se antaa jo kauniistikin ilmastuna aika helvetin negatiivisen kuvan tän foorumin käyttäjistä. Noin tuhannesta vastaajasta likimain 40% tunnustautuu huumeiden käyttäjiksi. Täähän tarkottaa sitten sitä, että kun se saa yhden klubbarilaisen eteensä työhaastattelussa niin se on jo fifti-fifti että onko kyseinen henkilö aineiden käyttäjä vai ei. Työnantajalle on huomattavan paljon helpompaa ottaa se seuraava hakija josta ei tiedä mitään ja jonka käyttötodennäköisyys vastaa maan keskiarvoa, kuin lähteä ns oikeita reittejä selvittelemään tän klubbarilaiseks tietämänsä hakijan puhtoisuutta.
mekaanikko, 19.8.2005 19:00:
Viimeks nähty julkisesti vissiin heinäkuun Unityssä. Enkä mä ny nukkuessa lätsää pidä, enkä aina nuku yksin. =p
13rass, 20.8.2005 14:39:
Ajanut autolla yli 230km/h*pahis*
discopöllö, 20.8.2005 15:02:
Eikö kaikki, joilla vaan on ollut käsillä tarpeeksi tehokas auto
Nauskiss, 20.8.2005 11:47:
Hmm... Fiksu ja tieteellisellä intohimolla asioihin suhtautuva työnantaja kuitenkin ehkä tulee ajatelleeksi, ettei tuohon kyseiseen keskusteluun vastanneiden joukko edusta kattavaa SATUNNAISOTANTAA klubbarilaisista, vaan voi olla tietyllä tapaa orientoitunut. Mä luulen, että k.o. topickiin vastaaminen on jännempää (en keksi parempaakaan sanaa) silloin, jos jotain tunnustettavaa löytyy - ts. on vähintään kokeillut, kuin silloin kun vastaus olisi: "En käytä, enkä ole kokeillut".
Itis, 19.8.2005 20:00:
Hehe, pakko tähänkin on jotain tunnustaa ;)
Olen varastanut lapsena leikkiessäni pyykkinarulta Papin työvaatteet leikkejä varten. Hieman nauratti kun se pappi tuli hakemaan niitä kaverini kotoa ja sen kaverin äiti siinä ovella että jaaettäämitäonpölliny? Eikyllämeidänkullanmuru......... ja me hiippaillaan kaveriporukassa siellä taka alalla enemmän ja vähemmän papinvaatteissa.
Olen kussut Myöhempienaikojenpyhienjeesuksenkristuksenkirkon (joka on Mormoonikirkko Marjaniemessä) postiluukkuun aamukuudelta kun posti on juuri saapunut. Mormoonien käännytysyritykset olivat tehneet tehtävänsä...
Lissää ku muistan noita...
Mut tätä tietää harva edes läheisistä ystävistä. Mulla on paha sammakkofobia. Sammakon näkeminen yllättävässä tilanteessa aiheuttaa suorastaan paniikkireaktion.