Tiesitkö tämän minusta?

769 posts, 39 pages, 215,473 views

AnssiV

Posts: 1,798

#161 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

SikaihQ, 18.8.2005 18:17:


Mitviiiittt... Juu änd mii bouth, aivan tismalleen sama juttu. Tai no, oliks sulla mustax värjätyt hiuXet?



Ei ollu mustat, ihan luonnon ruskeahkot... ...ysien myötä se sitten vaihtui Scooter-vetyperoksidi-Take That-siiliin... *hihu*
Verano

Posts: 4,649

#162 • • Verano Merituuli

mayah, 18.8.2005 18:20:
---
Verano, 18.8.2005 18:17:
Yks samoilla pihoilla asuva tyttö sano mulle, ettei voi leikkiä mun kaa, koska sen äidin mukaan r-vika tarttuu.
---
*nauru* V*ttu mikä mutsi sillä! Aikuiset on tyhmiä.



En tiiä olikse sit oikeesti sanonu, olis kyllä hyvin voinukin. Toinen naapurintäti sano kun menin kysyy onks Tuija kotona, et se leikkii nyt Katin kanssa kahestaan. Sä et voi tulla tänne kun te ette eilen leikkineet Tuijan kanssa *uuh*

Täytyy kyl myöntää et joskus ala-asteen alun molemmin puolin esiinty jonkin verran tollasta et ma A&B oli frendei, ti B&C&D, ke A&D, to C&Ö ja pe kaikki oli taas yhes tjn.
kAiStA

Posts: 229

#163 • • kAiStA
Lukion 2.lla luokalla ollessani abit tekivät penkkaripäivänä minusta julisteen jossa oli kaikki viikonpäivät ja jokaisen päivän kohdalla mulla oli eri vaatteet.. esim. hipahtavat, gootahtavat, lökärit jne.....

Pahinta oli, että ne oli piirretty mun omista vaatteistani ja todellakin olin ollut niissä kaikissa koulussa päällä. *nauru*

Ei vaan, kyllä vieläkin löytyy vaatteita ihan laidasta laitaan, mulle vaatteet on sinänsä aika yks ja sama asia, niin sit on helpompi "sulautua" joukkoon niiden avulla :).

Tai erottua joukosta *vink*

--
Let the music be your only God..

Lyylikki

Posts: 2,975

#164 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pidän HP fanfictionista.

Tällä hetkellä en harrasta mitään (oon kyllä ehkä aloittamassa kitaran soittoa), mutta olen harrastanut kaikkea kanoottipoolosta kanteleensoittoon. Mikään laji ei ole vieras.
Jone

Posts: 8,258

#165 • • Edited Jone Archibald Haddock
Olen ollut...
- Ala-asteella rehtorin puhuttelussa
- Yläasteella rehtorin puhuttelussa
- Lukiossa rehtorin puhuttelussa ja melkein saanut kenkää koulusta ainoastaan pari viikkoa ennen ylppäreitä
- AMK:ssa käsittääkseni ainoana opiskelijana oppilaitoksen historiassa koulutusalajohtajan puhuttelussa

Peruskoulun jälkeiset puhuttelut liittyvät ongelmiini suhtautua auktoriteetteihin heidän olettamallaan tavalla. Lukiossa huorittelin rehtoria ja käskin sen painua vittuun kun se oli ensin tullut avautumaan mulle abikronikasta, jota olimme hiki hatussa ja hyvällä fiiliksellä tehneet vapaaehtoisina ties kuinka kauan. AMK:ssa eräs lehtorimme oli avautunut tutortoiminnastamme kahdelle naispuoliselle tutor-opiskelijalle (jollaisena itsekin toimin) parisadan fuksin edessä ja nämä eivät olleet uskaltaneet sanoa mitään vastaan. Seuraavalla tauolla avasin sanaisen arkkuni täysin levälleen ("epäpätevät kusipäät", "egosentriset keskenkasvuiset mulkut" ja muut sen sellaiset tuli käytettyä) ko. lehtorille muutaman kymmenen opiskelijan edessä huutoraivarina.

Olen saanut porttikiellon Highlightiin takavuosina kertoessani ravintolan pokeille lähtiessäni mitä mieltä olin niiden ammattitaidosta. Porttikiellon lisäksi sain raikuvat aplodit ulkona seisseeltä jonolta.

Olen ollut pidätettynä vahingonteosta. Tämän lisäksi olen ollut putkassa useampaan otteeseen epäiltynä rikoksesta, josta olisi voinut saada 4 vuotta kiven sisällä. Tämän lisäksi puhelimeni on ollut poliisin seurannassa. Vahingontekoa lukuunottamatta (josta en siitäkään mitään rangaistusta saanut) kyse on ollut ainoastaan valokuvien ottamisesta sellaisesta aineistosta, josta virkavalta ei olisi minun halunnut kuvia ottavan.

Olen tapellut elämässäni muistaakseni 4 kertaa, joista kaikki saman kundin kanssa. 3 ensimmäistä tappelua tapahtuivat yläasteella ja viimeisin alkukesästä ravintolan ulkopuolella Keravalla. Tässä tappelussa pamautin ko. kundilta kulmahampaan irti ja pääsen mitä todennäköisimmin korvaamaan sen. Kundi oli muuten koulukiusaajani.

Kotonani on parikymmentätuhatta kuvaa graffiteista.

Olen poliisin henkilörekisterissä (valokuva, sormenjäljet, tuntomerkit... Tonkin yhteydessä tehdyssä kuulustelussa leukailin kun kuulustelija kysyi "onko liikanimiä." Vastasin että "kutsuvat Viiltäjä-Väänäseksi." Kuulustelija ehti kirjaamaan ton ylöskin jo ennenkuin puolisen minuuttia myöhemmin havahtui siihen, että se oli varmaan vitsi.)


R E G U L A R B A D A S S
[pieni]Hauskinta on, että tuttuni tietävät että olen lauhkea kuin vastasyntynyt lammas[/pieni]

-

Tollasia nyt tuli mieleen. Eipä juuri salaisuuksia, mutta tuskin useimpien tiedossa.
zenny

Posts: 1,145

#166 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Poltin tupakkaa jonku vuoden ala asteella... osa syy varmaan siihen miks oon näin lyhyt....
Ylä asteella pidin hoopari vaatteit.. housut roikku ku hullut....
Mut on hakattu (ei mitenkää pahast kyl..) yläasteella.. sen takii kuulemma ku olin katton jotain tyyppii liian pitkää...*justjoo*
Faijan entinen muija löi mua avaril päin näköö...onneks ei enää kuviois...
oon tosi nirso...


ja kaikkee muuta mukavaa ja ei niin mukavaa....

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#167 • • jesus Guest

Jone, 18.8.2005 18:27:


R E G U L A R B A D A S S
[pieni]Hauskinta on, että tuttuni tietävät että olen lauhkea kuin vastasyntynyt lammas[/pieni]

Tollasia nyt tuli mieleen. Eipä juuri salaisuuksia, mutta tuskin useimpien tiedossa.



Badass todellakin!*pahis**nauru*
Jone

Posts: 8,258

#168 • • Jone Archibald Haddock

jesus, 18.8.2005 18:42:
Badass todellakin!*pahis**nauru*



No kun siis hauskinta tässä koko jutussa on se, että oon oikeasti maailman suurin maitoperse. Kysy keneltä tahansa ystävältäni. *nauru*

Mun elämässä vaan on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista enkä osaa ihan aina pitää suurta suutani kiinni kun se kannattaisi, mutta senhän kaikki jo tiesivätkin.
Yediah

Posts: 1,090

#169 • • Yediah FINRG, Spacehouse
-Olen soittanut 5 vuotta rumpuja
-Saanut porttikiellon ravintolaan siksi koska kaverillani oli pakollinen tarve esitellä sukukalleuksiian asiakkaille.. porttikielto joka on vieläkin voimassa????? what a fuck?!?!
-olen ollut ala-asteella koulukiusattu
-5 entistä kaveria kuollut huumeiden ylianostukseen (olivat kuollessaan jo entisiä kavereita)
(ja luulempa ja näyttää siltä että 6 entinenkin kaverikin lähtee kohta) *uuh**uuh*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#170 • • Jussi Soro choon!

Verano, 18.8.2005 18:17:
Yks samoilla pihoilla asuva tyttö sano mulle, ettei voi leikkiä mun kaa, koska sen äidin mukaan r-vika tarttuu.


Tarttuuhan se, tosin tuskin ihan noin lyhyissä kontakteissa. Esimerkiks pienet lapset oppii helposti sisaruksiltaan r-vian.
Darkness

Posts: 518

#171 • • Darkness Spank~monkey
Olen ollut koulukiusattu.
Kun tuli hiukan iää lisää etsin kiusaajat käsiini ja olen piessyt jokaisen entisen koulukiusaajani ainakin kerran.

--
There aint no party like an alcoholic party!

ETJ

Posts: 1,229

#172 • • ETJ Failed specimen
* Meikäläistä kiusattiin ärrävikaseks perskarvaks ala-asteen ekoilla luokilla, kunnes opin sanomaan ärrän ja annoin moukkua kiusaajille (olin niitä fyysisesti vahvempi).

* Meiksillä on jonkin sortin keskittymishäiriö. En pysty seuraamaan mitään puhetta kauaa, kun ajatukset alkavat jo harhailla ja puhujan puhe muuttuu mömmöksi. Keskenäinen juttelu menee ihan hyvin perille, mutta jos pitää kuunnella monta lausetta putkeen alkaa osa menemään toisesta korvasta ulos samaan aikaan kun toisesta sisään.

* Teimme kaverien (3 poikaa ja yks tyttö) kanssa yläasteella väkivaltafilmin videokuvauskurssilla, josta jouduimme kurssinpitäjän, rehtorin ja kuraattorin puheille. Filmi myös sensuroitiin.


Ohan noita vaikka mitä kuhan alkais vaan muistumaan mieleen.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#173 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
- Harrastanut jalkapalloa, pesäpalloa, koripalloa, vesipalloa (2seurassa), uintia, koripalloa, Taekwondoa (3seurassa) ja suunnistusta

- Sairaala käyntejä on ollut toistakymmentä kertaa päähän kohdistuneista iskuista. (ja sen kyllä huomaa *justjoo*)

- Ehkä tuon edellisen kohdan takia minulla on älyttömän huono lähimuisti (vai kutsutaanko sitä lyhytmuistiksi?). Saatan lähteä vaikka keittiöön juomaan mehua ja kesken matkan hämmennyn että mihin olinkaan menossa tai tekemässä.

- Olen ollut ainakin 4kertaa lehdessä ja muutaman kerran telkkarissa (en tod. kerro minkä asian yhteydessä *iihhih*)

- Ala-asteella olin kiusattu ja ylä-asteella kiusaaja (tai enemmänkin sellanen kovis jolle kukaan ei uskaltanu puhuu, en siis hakannu ikinä porukkaa tai vastaavaa)

- Suurella todennäköisyydellä minulla on lapsi joka olis nyt 7v, mutta en edes tiedä onko se poika vai tyttö.

- Nuoruudessa varastanut paljon eri kokoista ja arvoista tavaraa, enkä jäänyt ikinä kiinni *pahis* lopetin kaikki sellaiset hommat muistaakseni 15vuotiaana.

- Olen isossa porukassa/klubilla erillainen ihminen kun esim. yksin jonkun ihmisen kanssa/kotona.

- Olin ensimmäistä kertaa kermassa eturivissä tanssimassa 15vuotiaana *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

hemuz

Posts: 2,178

#174 • • hemuz kätevä emäntä
Kylhä täs tuli mielee juttui, ku luki noita edellisii...

-pyrin musiikkiopistoon -en päässy
-musiikkiluokalle pääsin ja olin 7vuotta, yritin soittaa pianoo 4vuotta yksityisellä opettajalla, mutta eihän siitä mitään tullu.
-taitoluistelin yläasteen alkuun saakka, pari viimestä vuotta muodostelmassa
-luin a-saksaa 3-9lk. lopputulos heikko.
-ei oo mikää murtunu, eikä oo ollu reikiä hampaissa ikinä. yöraudat vai mitkä lie niskatuet kylläkin
tom_gore

Posts: 168

#175 • • tom_gore kiksujäärä

Hoitsu, 18.8.2005 16:04:
*Ihastun ehkä noin kerran vuodessa, jos sitäkään



Onko tämä nyt sitten niinkun paljon vai vähän...?
Lallu

Posts: 356

#176 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
hmm..
yläasteella kaikki opettajat kirjas juttuja ylös mitä tein/sanoin... oon sit kai niin helvetin ärsyttävä!.. tai ne halus potkii mut pihalle..
Ylioppilaslakin saaminen olikin sit kiinni noin 5 minuutista ja 60 kemian extratehtävästä, mut kyl mä sen lakin sit sain.. Kiitos "Tuootaa-Reksi" *nauru*

mulla on vikaa päässä..tai silt ainakin tuntuu.. vai miltä kuulostaa jossen voi juoda appelsiini mehua jollen itse ole avannut purkkia tai isoissa litran jugu purkeissa on aivan varmasti rotan ruumis tai vähintään luita.....??

oon kanssa harrastanu yleisurheilua Sm-tasolla ja hypänny joksus niin pirusti korkeutta.. :)
Avatar
#177 • • emppu Guest
Täs o pari töksäytyst musta:

-Pahoinpitelin yhden kaverin kaupungil kun oli 15v. Jouduin maksamaan siitä 10 000 markkaa....sillälailla*aplodit* Suosittelen mielenrauhaa kaikille*piis*
-Olen polttanu viidennel luokal vuoden verran röökiä. Sen jälkee en oo "vakituisesti" polttanutkaa
-Sain hymypoika patsaan kuudennella luokalla*enkeli*
-Olen pelannut lätkää nuoruudessani A-junnujen sm-karsinnois. Tiputin eräässä lätkämatsis sekä vastustajan et tuomarin(tuomaria tönäisin toista löin) tuli 6 pelia penaltii*hihu*täst aiheest onki sit loputtomasti tapahtumii*nauru*
-Olin AUK:n tulenjohtolinjan priimus, myöhemmin santsari samaises mestas*uros*
-Sain päättötyöstäni kiitettävän arvosanan eli 4*hih* aihe:internetin vaikutus asuntokauppaan(esimerkkinä porvoon alue)

sellast*igor*
Turri

Posts: 124

#178 • • Turri
Olen *sydän* Armin van Buurenin musiikkin *nauru*

--
Furrrrrry

akiapina

Posts: 2,729

#179 • • akiapina apinaki
Tästä tulee väkisinkin mieleen Conan O'Brienin "Secrets"-sketsi *nauru*
Avatar
#180 • • jesus Guest

wxw, 18.8.2005 20:05:

-Sain hymypoika patsaan kuudennella luokalla*enkeli*



No oothan sä aika hymypoika, litra sellainen*muhaha*