1,167 posts, 59 pages, 672,568 views
Alley Cat, 22.2.2006 17:42:
En mä haluaisi olla yksinäinen, itkeä yksin omassa kämpässä sitä, ettei musta kukaan välitä tai ettei kukaan kaipaa mun seuraa. Kyllä mä tiedän, ettei mua täältä kukaan tule hakemaan, mutta itse en uskalla ottaa kontaktia keneenkään. Pelko torjutuksi ja hylätyksi tulemisesta on liian voimakas.
Avernian, 22.2.2006 22:30:
---
Osuma, 22.2.2006 17:00:
wow on hyvä lääke.
---
En kyllä tajua yhtään että miten. Missä mielessä?
ezzy, 22.2.2006 17:16:
tuttu hiipi kans kallonkutistajalle masennuksen takia ja olivat heti syöttämässä tabuja. varsin avuliasta touhua sekin lääkefirmojen talutusnuorassa eläminen ja "auttaminen", kun kaipais vaan juttukaveria
Nii vittu ihme urpoja ku lukee ensin kuus vuotta psykologiaa ja sit tekee psykiatrin töitä vuosia eikä tajuu kysyy sulta et miten potilaat parannetaan
Varsinki potilaat yleensä viel itse tietää parhaiten et mikä auttaa!
VAI MITÄ!
Ana-5000, 22.2.2006 22:35:
---
ezzy, 22.2.2006 17:16:
tuttu hiipi kans kallonkutistajalle masennuksen takia ja olivat heti syöttämässä tabuja. varsin avuliasta touhua sekin lääkefirmojen talutusnuorassa eläminen ja "auttaminen", kun kaipais vaan juttukaveria
---
Nii vittu ihme urpoja ku lukee ensin kuus vuotta psykologiaa ja sit tekee psykiatrin töitä vuosia eikä tajuu kysyy sulta et miten potilaat parannetaan
Varsinki potilaat yleensä viel itse tietää parhaiten et mikä auttaa!
VAI MITÄ!
Osuma, 22.2.2006 22:32:
saa tavoitteita ja uusia kavereita esim.?
eli vähän kuin uusi harrastus mitä voi tehdä kavereiden kanssa jne.
ezzy, 22.2.2006 22:40:
Aye.
Lääkkeillä ei varmaan pahemmin hoideta syytä, vain seurauksia.
ja tuntuu kurjalta kyseisen tapauksen takia.
Ana-5000, 22.2.2006 23:55:
---
Anyway, mä pistäisin itte kyl rahani likoon sen puolesta, et kaverilles pillereitä määränny ihminen osaa hommansa paremmin kuin sinä, ja muutenkin tollanen "urpot vaan ei tajuu"-asenne spesifisiä tieteenaloja kohtaan on häkellyttävän naiivi.
Avernian, 22.2.2006 22:47:
[OT, ehkä]
Siinäkin vaiheessa kun sosiaalisuuteen on tarvetta, suurin osa äänessä olevista pelaajista on nillittäviä esiteinejä, joista ei saa kauheasti innostusta mennä tapaamaan oikeita ihmisiä. Nettikommunikaatiokaan ei ole lähellekään sama asia kuin oikea. Ei juurikaan valmista "oikeaan elämään", siis.
ezzy, 23.2.2006 00:10:
---
Ana-5000, 22.2.2006 23:55:
---
Anyway, mä pistäisin itte kyl rahani likoon sen puolesta, et kaverilles pillereitä määränny ihminen osaa hommansa paremmin kuin sinä, ja muutenkin tollanen "urpot vaan ei tajuu"-asenne spesifisiä tieteenaloja kohtaan on häkellyttävän naiivi.
---
Puhut asiaa. Ei mulla muuta. Jaoin kokemuksen ja vitutuksen aiheen. Tarkoituksena ei ollut laukoa totuuksia tai parantaa maailmaa.
Alley Cat, 14.3.2006 22:33:
pääsen terapiaan. --- ne vuosien saatossa syntyneet solmut lopultakin aukeaa tuolta mielen syövereistä.
Alley Cat, 14.3.2006 22:33:
Tänään kävin lääkärillä ja hän aikoi kirjoittaa lähetteen psykoterapiaan, koska kolmessa kuukaudessa on kokeiltu kahta lääkettä, eikä kumpikaan ole auttanut. Toisaalta on helpottunut olo, koska minäkuvani on niin vääristynyt, että itse en pysty sitä korjaamaan. Toisaalta tuntuu, että joudun terapiaan ja tunnen itseni vielä entistäkin sairaammaksi. Vaikka hyvä asiahan se vaan on, että saan apua ja pääsen terapiaan. Ehkä ne vuosien saatossa syntyneet solmut lopultakin aukeaa tuolta mielen syövereistä.
superpete, 23.8.2002 11:26:
Tämän lisäksi masentuneisuus voi johtua paljon siitä, että kaikilla on aina mukamas kiire, Silti on epäselvää se, että mihin on kiire. Siitä syntyy stressi ja tulee näitä kuuluisia loppuunpalamisia. Ei vaan osata ottaa omaa aikaa ja rentoutua.
Medusa, 1.2.2005 01:00:
Onneksi tanssi tuo sentään vähän iloa elämääni ja sen jälkeen maailma hymyilee taas pari päivää.