Replying to masennus...:
vala, 6.5.2010 06:42:
---
Logan Miller, 6.5.2010 03:13:
---
Miten muuten koet ton oman psyykkeesi? Onko se mielestäsi ihan kohdillaan?
Sanoisinko näin että te vään ette ymmärrä mun juttuja ja pistätte mulle sitten replyjä jotka vaikuttaa nekatiivisesti mun psyykkeeseen.
Se kun on mahdollista, että meidän kaikkien henkilöllisyys eli vähintäänkin nimi ja IRC-galleria kuvat menevat pahojen puolella olevien ihmisten tietoon ja aiheuttavat meille pahaa..
Eli minä vain tarkoitan hyvää..
Mulla on sellainen persoonallisuus häiriö, että katos vaikka puhun vain hyvää niin muut luulee että puhun pahaa ja näin aiheutan vain itselleni paskaa kun muut eivät ymmärrä..
Tarkennan, että mun puheet ovat mielikuvia minun päässä ja ette näe mun pään sisälle ellette ole samallainen kuin minä kuten Ninja Sarasalo. Eli ette ymmärrä minun monoloogeja jotka ovat todellisuudessa vain mielikuvia päässäni..
Näissä foorumi jutuissa vaan ei mun pää kestä kun 100 väärinymmärtäjää hyökkää kimpuun.. face-to-face olen taas aina itse vahvoilla, koska mulla on kova itsetunto.. ja sillä hiljennän väärinymmärtäjän.
IT-alalla jossa olen töissä eli olen rakettinörtti ja teen työkseni hakkerin töitä niin tämäpä on yleistä.. pomoni tietävät tämän ja osaavat minua johtaa niin ettei psyykeeni kärsi.
Tuossa jonkun tekemää faktaa..
http://catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
Työssöni mulla on lupa käyttää foorumeita tuolla metodilla jos en itse osaa ja koodi pitää saada toimimaan..