SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,172,061 views

MissKoo

Posts: 1,289

#1921 • • MissKoo

AdonisHercules, 17.9.2007 11:32:
---
egmondo, 17.9.2007 11:01:
---
AdonisHercules, 15.9.2007 21:00:

Älä unohda runsaasti lihonnutta vaimoa ja kolmea lasta jotka vaan vittuilee mulle *nauru*

---


Ja sun täytyy kasvattaa kunnon takatukka ja ostaa flanellipaitoja ja pillifarkkuja et näytät vielä kunnon vaimonhakkaajalta*nauru*

---

Bitch, where's my beer! Släp! *vaimoahakkail* *uros*



Excuse muaaaa? *nauru* Mä sulle hakkaamiset näytän *senkin* *nauru*
Madda

Posts: 650

#1922 • • Madda ice-angel
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

Freja

Posts: 8,775

#1923 • • Freja Sihteeri

ice-angel, 18.9.2007 14:49:
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?



No jopas ny.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Marianne

Posts: 146

#1924 • • Marianne
Minäki tulen rymisten sisälle*sydän*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Janisa

Posts: 2,226

#1925 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ice-angel, 18.9.2007 14:49:
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?



Johan taalla henkselit paukkuu... *tirsk*

P.S. Tata ei kannata aaneen tuolla sinkkuluukussa mainita -kaikki yksinaiset sinkut syo sut elavalta... *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#1926 • • sapeli jokukukamikä?

Marianne, 18.9.2007 15:05:
Minäki tulen rymisten sisälle*sydän*



Hihii, onnea! *hali* Oliks tää se joka me tavattiin Furyissä? *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Marianne

Posts: 146

#1927 • • Marianne

sapeli, 18.9.2007 15:07:
---
Marianne, 18.9.2007 15:05:
Minäki tulen rymisten sisälle*sydän*
---

Hihii, onnea! *hali* Oliks tää se joka me tavattiin Furyissä? *vink*



On tämä juuri se*pepsodent*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Madda

Posts: 650

#1929 • • Madda ice-angel

Janisa, 18.9.2007 15:07:
---
ice-angel, 18.9.2007 14:49:
Voinko myös kuulua seukkausluukkuun jos mulla on monta "seurustelusuhdetta" monessa eri satamassa?

---


Johan taalla henkselit paukkuu... *tirsk*

P.S. Tata ei kannata aaneen tuolla sinkkuluukussa mainita -kaikki yksinaiset sinkut syo sut elavalta... *nauru*



Onneks mä siis asun ulkomailla;)

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

RainChild

Posts: 909

#1930 • • RainChild
Puoli vuotta *sydän*

--
Rainchild is back home

mariq

Posts: 2,154

#1931 • • mariq
Ois kyl kova hinku hieman pikakelata suunnitelmia kullan kanssa..
Vuoden vaihteen jälkeen on tarkotus alkaa kattelee yhteistä kotia. Nyt tilanne on se, et nähdään n. 1,5 kertaa viikossa välimatkan ja eriävien työvuorojen/koulun takia. Aika koville ottaa olla jatkuvasti ikävissään, kun helppo ratkasu ois muuttaa yhteen.

Mutta ei niitä suunnitelmia ihan turhan takia oo tehty, että kyllä sitä nyt vielä tän 3kk kestää, kun sitte ehitään olemaan yhdessä kyllä varmaan liiankin kanssa *hih*

Mutta pahalta tuntui taas eilen, kun flunssan ansiosta oltiin ehditty muutamia päiviä lojua sohvalla yhdessä ja sitten piti taas teiden erkaantua.

Hyvää kannattaa odottaa, mutta ärsyttää itseäni olla siinä (vähintään puolittaisessa) odotus-moodissa kaiken aikaa, ku ei sitten muka osaa nauttia niistä Nyt olevista hyvistä hetkistä ja asioista.

*sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Wegez

Posts: 2,141

#1932 • • Wegez wegezandnicsilver.com
n.7 vuotta! *sydän* *plur*

--
...we´re all made of stars...

Wegez

Posts: 2,141

#1934 • • Wegez wegezandnicsilver.com

Wegez,
n.7 vuotta! *sydän* *plur*


sts,
millos häät.




Jaa-a...kuha ny löytäis naisen eka, ni sit vois alkaa miettii häitä joskus... *nauru* 7v siitä kun aloin seurustelee bileiden kanssa... *tirsk* Joo, oon nukkunu liikaa ja liian pirteet juttuu... * lmao*

--
...we´re all made of stars...

sts

Posts: 7,969

#1935 • • sts Sama pyynti aitta!

Wegez, 24.9.2007 15:25:
---
Wegez,
n.7 vuotta! *sydän* *plur*


sts,
millos häät.

---



Jaa-a...kuha ny löytäis naisen eka, ni sit vois alkaa miettii häitä joskus... *nauru* 7v siitä kun aloin seurustelee bileiden kanssa... *tirsk* Joo, oon nukkunu liikaa ja liian pirteet juttuu... * lmao*



Hehe :D
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1936 • • Lost-Soul los pallos
päälle 6v jo *sydän*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

lohikarme

Posts: 1,730

#1937 • • lohikarme RitariVittupää

Nectarine, 16.9.2007 05:20:
Kohta 2kk naimisissa!

Ja kyllä, tämä kaikki on vaan niin *plur* vaikkakin honeymoon menikin töissä (perinteisesti ristiin:mä aamuvuorossa ja siippa yössä), mutta Oma Rakas on ja pysyy rinnalla.

Parempaa en voisi edes kuvitella, mulla on kuitenkin maailman Paras Aviomies *pihkassa*

Haluaisin plurista enemmänkin, mut sanat ei vaan riitä. Marko on vaan Parasta mitä oon ikinä saanut! *sydän*



Hyvä että taival on kivasti alkanut ^_______^ Meillä Elwiran kanssa kohta puolitoista vuotta jo naimisissa (kauhean nopeasti se aika kuluukin) ja edelleen sellainen fiilis että oltas vasta tavattu *sydän*

--
Qualis artifex pereo

blueangel

Posts: 328

#1938 • • blueangel
27.9 tuli rakkaan kanssa vuosi täyteen. Vuosipäivää vietettiin New Yorkissa joka oli murun mulle suunnittelema yllätys. Oli ihan taivaallisen ihanaa...*plur* Rakastan vaan ihan kamalan paljon kultaani..*sydän*
Avatar
#1939 • • kettu kiu Guest
nyt en ole varma kumpaan luukkuun kuulun. *ding*
(haluan kuulua *sydän* tänne edelleen!)
keisha

Posts: 1,394

#1940 • • keisha bullet with butterfly wings

keisha, 15.9.2007 22:07:
Kai se on sitten ilmoittauduttava tänne vaikka kuinka vannoin että nyt kinkkuillaan. Löyty niin hyvä ja halpa kaupungin kaksio Ruohiksesta että kai mä oon joku avohoito taas*eiei*

Paskat sitä kämppää saatiin, oliki liian hyvää ollakseen totta. Soittoa Sadolta tai VVOlta *odottel*

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)