SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,147,413 views

akir0

Posts: 2,554

#2361 • • akir0 idleRPG champion 2009

Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.



Eikös tuo Päivin tytär (myöskin kunnallisvaltuutettu) lukiokirjat1608SW_lk.jpg olis kuitenkin lähempänä sun ikäluokkaa :)
akir0

Posts: 2,554

#2362 • • akir0 idleRPG champion 2009
Mahtavaa oli kyllä palata kotiin reissusta oman kullan kainaloon *pus*
Auacusha

Posts: 1,097

#2363 • • Edited Auacusha Koneradio

akir0, 27.10.2008 17:38:

Eikös tuo Päivin tytär (myöskin kunnallisvaltuutettu) lukiokirjat1608SW_lk.jpg olis kuitenkin lähempänä sun ikäluokkaa :)



vanhaan sanontaan viitaten, mä ottaisin tässätapuksessa khyl ton tyttären *fäpfäp*

(tietenkin olettaen että en kuuluis tänne luukkuu jo muutenkin :D )

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

noena

Posts: 3,138

#2364 • • noena first breath after coma
...and then we broke up.
Jos suhde ei enää toimi ja kaksi ihmistä elää aivan eri elämiä jotka eivät sulaudu yhteen niin kyllä sitä pitää pistää pillit pussiin. Harmillista aina mutta parempi näin molemmille ja tullaan toimimaan paljon paremmin ystävyyspohjalta koska näin kukaan ei loukkaannu enempää esim. väärinymmärryksistä tjm. Kuitenkin oli mahtavat pari vuotta enkä vaihtais siitä mitään, en ylä- enkä alamäkiä!
Over and Out *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park

hemuz

Posts: 2,178

#2365 • • hemuz kätevä emäntä
*plur*
Avatar
#2366 • • magpie Guest
Mä olen niin onnekas kun on joku näin erityinen ihminen jakamassa kanssani kaikki isot ja pienet asiat. Tuntuu melkeinpä mahdottomalta ajatella että tämä suhde voisi enemmän tästä vielä lujittua mutta niin se vain tekee. Mikään tuleva ei enää huoleta tai pelota samalla tavalla kun tietää että kokee kaiken, mitä sitten tulikaan, rakkaan ihmisen kanssa yhdessä. Hyvänä asiana pidän lisäksi sitä että olen vihdoinkin oppinut itkemään ja tekemään sen ensimmäistä kertaa myös onnesta.

Rakastan niin paljon*sydän*
sapeli

Posts: 11,768

#2367 • • sapeli jokukukamikä?
Meillä on hyvä tiimi. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Nightmare

Posts: 137

#2368 • • Edited Nightmare
Johan tännekkin ryhmään on kuuluttu melkei jo 2kk. Eipä ole enää yksinäisiä sinkku iltoja. Niin onnellisesti tässä on käynyt että kumpikin on vakavissaan kuin vaan voi olla. Onnellinen ja erittäin rakastunut <3

- Mentiin maaliskuus 2. päivä kihloihin ja esikoinen syntyy syyskuussa. Ollaan erittäin onnellisia *plur**sydän**hali*
Elmiira

Posts: 1,446

#2370 • • Elmiira

Elmiira, 13.11.2007 07:59:

-> 3 vuotta *sydän*



-> 4 vuotta *sydän*

Niin se vaan aika rientää. Kulta onnistui täysin yllättämään
neljällä punaisella ruusulla. *plur*

Häpeäkseni täytyy myöntää, että itse unohdin koko vuosipäivän.
(Tai alitajuisesti tajusin, että se on nyt viikonloppuna, mutta en
jotenkin tajunnut, että se on todella tänään. Tosin en kyllä edes
tiennyt monesko päivä tänään on...)

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Avatar
#2371 • • Muussika Guest

Anselmi, 11.11.2008 22:06:
Mä en haluais särkeä teidän sydämiä mutta... http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200811068549806_lz.shtml :D

Nainen mun makuun.



Tää ei kyllä särje mun sydäntäni. Uskon, että tässä voi olla paljonkin perää, tietysti ihmisestä riippuen - yksilöitä kun ollaan.

On aika mielenkiintoista pohtia, kuinka paljon yhteiskunnan sanelemat normit vaikuttavat omiin ajatuksiin, arvoihin ja päätöksiin. Veikkaan, että omalla kohdallani melko paljonkin, päähäni kun on iskostunut ajatus pariskunnasta ja ns. ydinperheestä, jos siis pohdin parisuhdetta lastenkin kannalta. Mutta miksipä perheessä ei voisi olla vaikkapa kaksi äitiä ja kaksi isää, jos kaikki rakastavat toisiaan? Näitä asioita on ihan mielenkiintoista pohtia. :)

En tuomitse moniavioisia suhteita ollenkaan, enkä muitakaan ihmissuhteiden muotoja, niin kauan kuin kaikki osapuolet ovat aidosti ja oikeasti tyytyväisiä. En kuitenkaan osaa sanoa, kykenisinkö itse moniavioiseen suhteeseen. En tiedä, riittäisikö minulla aikaa ja puhtia elämäni intensiiviseen jakamiseen useamman kuin yhden partnerin kanssa. Elämä tosin voisi olla rikkaampaa moniavioisessa suhteessa. Toisaalta sen rikkauden voi löytää juurikin siitä haasteellisuudesta sekä ylä- ja alamäistä, joita suhde yhden elämänkumppanin kanssa pitää sisällään.
KooKie

Posts: 4,338

#2372 • • KooKie aka. Petress Pan
2-vuotispäivää suunnitellen. *sydän* Erik *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

kilobitti

Posts: 2,419

#2373 • • kilobitti 1-2-3 techno
Osuipa kohdalle aika osuva kiteytys, kyseessä Pentti Saarikosken runo vuodelta 1968;

" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Minä kuuntelen sitä. Minä rakastan sinua,
ja kaikki on sitä myöten selvää."

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Anselmi

Posts: 2,578

#2374 • • Anselmi And sell me
" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Tuo kaljaa ja anna kaukosäädin,
ja mene takaisin keittiöön."

--
sen pituinen se

wiwi

Posts: 1,575

#2375 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Anselmi, 15.11.2008 16:57:
" Sinä puuhaat keittiössä. Laitat paikkoja kuntoon.
Tuo kaljaa ja anna kaukosäädin,
ja mene takaisin keittiöön."


Parantumaton romantikko. *sydän*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Nasutin

Posts: 265

#2376 • • Nasutin
1v *sydän*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Sssan*

Posts: 651

#2377 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Nyt ei vaan mee hyvin... Kaikki ongelmat on kasaantunu eteen samalla kertaa...ja Mä oon yrittäny olla kärsivällinen mut ei oo näyttäny auttavan.. Ei tiedä mitä nyt tekis.. Rikkinäinen olo.. *nyyh*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

unoha

Posts: 929

#2378 • • unoha Lti-/UG Collective
3kk lihavan kääpiön kanssa*toktok*

--
Never Quit !

Miinapiina

Posts: 3,494

#2379 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
*plur* teLo *sydän*

--
pinkki on pop!!!