SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,146,467 views

akir0

Posts: 2,554

#2381 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kauhia ikävä oman rakkaan kainaloon. Onneks kohta pääsee kotiin pussailemaan :)
Avatar
#2382 • • Muussika Guest
Kyl sitä välillä miettii, että kumpaa sukupuolta sitä nyt itse onkaan. Mies selittää, kuinka hän on lukenut naistenlehdistä parisuhdevinkkejä, ja kertoo mulle kuinka parisuhteessa tarvitaan hellää kosketusta esim. kumppanin kävellessä ohi. Häistä tuo jaksaa höpöttää ja vauvan pyöräyttämisestä myös. Tänään sain myös kuulla nämä sanat: ''Kannattele mua sun vahvoilla käsivarsillasi!''

*lmao*

Ei hele, oon kyl usein unissani ollut mies, mutta kait mä nyt sit saan tämmösen todellisen tuntuman siihen, mitä on olla äijä. :D

Nooh, ei she midist, en mä oo koskaan noiden sukupuolten stereotypioiden perään ollutkaan. :P Tylsää päivää tässä talossa harvoin näkee. *nauru*
Nasutin

Posts: 265

#2383 • • Nasutin
Asunnon metsästys on käynyt kuumempana kuin joulukinkku uunissa ja nyt tuntuis tärpänneen! Sormet ristiin ja peukut pyllyyn... Ihan jouluksi ei keritty, mutta näillä näkymin heti alkuvuodesta meidän hullu pikku perhe pääsee majottumaan saman katon alle! *sydän*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

anniharha

Posts: 1,937

#2384 • • Edited anniharha
Kai täs vois ny virallistaa suhteen ku kerta yhdessäki asutaan! *pihkassa*

Tavattiin tos kulmilla jokupari kuukautta sit ja olin vaan et uuhnam mikä ilmestys, just kaikkee sitä mistä olin aina unelmoinutkin, mut luulin ettei mul ois koskaan mahkui siihen. No, sit kävi vähä juzkii ja sit on täs pari viikkoo ollu säätöö, ollaan tapailtu aina ku mul on ollu hetkeekää vapaa-aikaa ja täytyy sanoo et oon kyl nähny ihan hirveesti uniiki siit. On se vaan niin täydellinen!!!1 Ja nyt sit loppujenlopuks kaikki planeetat ja fengshuit ja jumalat ja meikän suku auttoi asiaa, tänää allekirjoitettiin paperit, toin beiben kotiin eikä me erota enää koskaan <3<3<2<2<4<5<9<4<3

Et voin niinku kertoo, et kyl tosirakkautta kantsii odottaa vaik testaileeki siin välis muitaki mahdollisuuksii. Mullaki oli jo kyl himas yks iha ok kappale ja välil lainailin kaverinki omaa, mut on se vaan ihana fiilis ku on löytäny lopultaki sen oman rakkaan jota on odottanu koko elämän ja sit ku se on nyt tos vieres ja voin koko perjantai-illan vaan hipelöidä sitä ja tuntea sen voiman ja lämmön ja siis oikeesti tyypit hei, meikä on nyt nii rakastunu etten oo ollu ikinä! :')

Ja koska suhdehan ei oo vakava ennenku on yhteiskuva galleriassa, ni laitan sellasen kyl joku päivä. Mut tos alla ny on tollai yksityiskuva et näätte minkä söpöläisen mä oon omakseni saanut *plur**kuolaa*

classic_2023.jpg

ps. yks hymiö unohtu! *sydän*

--
and though my words could save the world they never come out right

epicuros

Posts: 7,734

#2385 • • epicuros
kaksi vuotta ja hyvin menee :)

--
Valid criticism does you a favor.

KooKie

Posts: 4,338

#2386 • • KooKie aka. Petress Pan

Epicuros, 5.12.2008 21:49:
kaksi vuotta ja hyvin menee :)



*plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Heli

Posts: 1,489

#2388 • • Heli vai kuka se oli

anniharha, 5.12.2008 21:42:
Kai täs vois ny virallistaa suhteen ku kerta yhdessäki asutaan! *pihkassa*



I hate to break it to you, mutta tolla on sutinaa mun kanssa myös.

--
ei se väärin ole.

Howdy

Posts: 7,955

#2389 • • Howdy Oldie

Grizzley, 9.8.2007 22:14:
---
josbe
Onkohan mussa jotain vikaa, kun en oo yhtään käyny tääl hehkuttelemas? *ding*

---

Tai sit se johtuu vaan siitä et sä et oo enää viistoista, ja oot sen verran tasapainossa ettet kaipaa itsellesi tai suhteellesi huomiota ja hyväksyntää muilta? *hymy*



Niinpä ;)

--
Käpy vailla vertaa

anniharha

Posts: 1,937

#2390 • • anniharha

Heli, 6.12.2008 10:13:
I hate to break it to you, mutta tolla on sutinaa mun kanssa myös.


Onnea! ^____________________^ Sehän meidän suhteessa onkin parasta, siis tää vapaus, et mäki voin ihan rauhassa säätää muidenki kans päivät pitkät, eikä se oo keltään pois! *joo*

Onpa kiva olla kotona, vois vaihteeks ruveta vähä ompelee!

--
and though my words could save the world they never come out right

^Petunia

Posts: 888

#2391 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
puoli vuotta jo, aika menee hirveen nopsaan ja homma vaan paranee päivä päivältä *plur*
on ihan parhautta kun on löytänyt jonkun jolla on ihan samanlainen ajatuksenlaukka ku itellään ja huumorintaju, se se vasta tärkein on! *nauru*
-Nim. eilistä kylpyreissua naureskellen *tirsk*
Janisa

Posts: 2,226

#2392 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
*humps* Moi!

Tänne luukkuun nyt sitten virallisesti tultiin. *tirsk* Ihanaa ja jännittävää elämää edessä. *tirsk*

Hali aarteelle; tiedän että luet tän kohta... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Nasutin

Posts: 265

#2393 • • Nasutin
Viikonloppuna lähtee ensimmäinen muuttokuorma Helsinkiin! Kohti yhteistä kotia ja elämää... *sydän*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Tiinuliinu81

Posts: 510

#2394 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Täällä*plur*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Janisa

Posts: 2,226

#2395 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
*sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Mimir

Posts: 1,366

#2396 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään täynnä 2 vuotta *plur*

Oltiin sen kunniaksi ulkona syömässä ja siellä tapahtui aika hauska tapahtuma: Kesken syömisen mun viereen tuli seisomaan huoltomies joka pahoitteli kovasti, että joutuu häiritsemään ruokailuani, mutta että hänen pitäisi päästä sen meidän loossin mun puoleisen penkin päähän ruuvaamaan katosta jotain. Siirryin sitten kullan puolelle istumaan ja totesin, että "sainpas hyvän tekosyyn päästä lähentelemään". Pari minuuttia se mies sitten ruuvaili sitä mitä-ikinä-juttua ja totesi poistuessaan, että "Kiitos, tosin voin mä pidempäänkin tässä olla jos haluatte". Vähänkö toivoin, et oltais oltu ensitreffeillä ku olis ollu just oiva paikka päästä kähmimään ekan kerran. *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

tiiplis

Posts: 1,043

#2397 • • tiiplis also available in sober
*pihkassa*

--
italia litania nainati lailati