SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,147,438 views

Kolera

Posts: 4,256

#2341 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

magpie, 8.10.2008 15:55:
---
Kolera, 8.10.2008 15:47:
Mulle kävi sama juttu joskus. Mut ihme et sun piti sitten lähteä poliisilaitokselle saakka täyttelee lappuja. Mä soitin kelaan ja painotin niille ettei se saa olla minun ongelma jos joku toinen ei tee ajoissa osoitteenmuutosta tai muuta sellaista ja et koska kyse ei ole mun mokasta niin asia vie kohtuuttomasti mun aikaani. Täti totesi langan toisessa päässä asian olevan sillä selvä.


no siis huomennahan mä vasta siel käyn ja se nyt menee tos sivussa niiden muiden asianhoitamisten kanssa. Sen lisäks mä todennäkösesti saan sitä kaipaamaani massia nopeammin kun hoidan itse asiat kuin jos rupeisin kitisee niille et ei oo mun vika entee. Tämä aikaisempi asukas häädettiin ja karhukirjeet valumassa koko ajan ni empä usko et hetkeen ilmottaa missä punkkaa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#2342 • • Muussika Guest

Nitta, 8.10.2008 15:37:

Entä sääriä *vink*



Sääriä kyllä juu, mutta meikäläinen on sen verran nipo-nillittäjä näissä siivoushommissa, että en kyllä jätä karvan karvaa lojumaan väärään paikkaan. *vink*
Tiia

Posts: 352

#2344 • • Tiia
Se tais olla sit siinä *uuh*
Olimpa taas tyhmä *eikä*
Avatar
#2345 • • Muussika Guest

ezzy, 9.10.2008 09:40:

suuhun? :D



Ay yeas!

Mihinkäs sitä ny rättejä ja moppeja tarvii, kun omassa kielessä on hyvä tarttumapinta. *slurps*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#2346 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
2 vuotta! *pihkassa*

Ei voisi ihminen olla onnellisempi elämästään, kun se on niin täynnä rakkautta! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Sssan*

Posts: 651

#2347 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Mulla on niin ihana poikaystävä *sydän* Ei vois kyllä parempaa toivoo!! (paitsi et sen työreissut vähentyis ja olis vähä enemmän kotona) Mut silti *hymy* Reilu 3 vuotta ollaan oltu yhessä ja vieläki mä oon ihan rakastunu!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Mar6

Posts: 2,178

#2348 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Puoli vuotta pitäisi kestää tässä ikävää.
Onneksi sentään on erityinen ihminen ketä ikävöidä ja miltei täydellinen parisuhde. Sekä välissä muutaman viikon totaalisen unelmaloma kahdestaan paratiisissa *sydän*
Joten eiköhän tuo kestetä vaikka kaipuu onkin kova *joo*

--
-Where there is house there is a home-

Anselmi

Posts: 2,578

#2350 • • Edited Anselmi And sell me
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

--
sen pituinen se

Nasutin

Posts: 265

#2351 • • Nasutin
Huhhuh... Niinpä se kohta täälläkin pamahtaa vuos täyteen!! Onnellisena aika vierii nopeaan. Ja edelleen yhtä rakastunut. Taas tuo mies jaksoi yllättää kun äskön ilmoitti olevansa matkalla mun luo (helsingistä turkuun)... Aivan mieletön tunne kun toinen jaksaa tota väliä ajella mun takia. Ja nää yllätysvierailut kyllä piristää mieltä ja suhdetta kummasti! *plur*

Onneks ei kauaa enää tarvitse miettiä koska seuraavaks taas näkee. Yhteisen asunnon metsästys alkaa päästä vauhtiin. Ehkä yhteiseen kotiin jo jouluksi? Turhan suuria odotuksia? Toivottavasti ei!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Kolera

Posts: 4,256

#2352 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.


MILF *SYDÄN* JA TERVEHENKINEN PERHENAINEN!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

ValaX

Posts: 3,891

#2353 • • ValaX

Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.



Herra siunaa ja varjele meitä Päivi Räsäseltä...
m1kk3

Posts: 5,560

#2354 • • m1kk3 no-life

Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.


*iloinen*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#2355 • • ValaX

Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.



Onko Päivi peto sängyssä...?
vaikku

Posts: 3

#2356 • • vaikku
Viis ja puol vuotta and still going strong!!! <3
crissy

Posts: 1,958

#2357 • • Edited crissy

VaLa, 25.10.2008 22:53:
---
Anselmi, 25.10.2008 17:15:
Mä ja mun tyttöystävä. Just vasta tavattiin, mutta se oli rakkautta ensi silmäyksellä.

---


Herra siunaa ja varjele meitä Päivi Räsäseltä...



varjele todellakin!!
noena

Posts: 3,138

#2358 • • noena first breath after coma
and we are on a break...

--
TwistedLife™ Amusement Park

Mar6

Posts: 2,178

#2359 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

noena, 27.10.2008 11:33:
and we are on a break...



*hali*

--
-Where there is house there is a home-