SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,270 views

anis

Posts: 2,451

#2581 • • anis
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

kinderi

Posts: 1,783

#2582 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!



..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,774

#2583 • • Freja Sihteeri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---


..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p



Mulla taas iski melki masennus ku tyhmänä luulin olevani vahva ja menin kattoo Ystävänpäivä-leffaa yksin. Ensinnäkin koko kaupunki oli täynnä nuoria ja vanhoja pariskuntia, puhumattakaan leffateatterista.. Jotenki kummasti tuli kaipuu kainaloon ja käsi kädessä kävelyyn..

Joten menin ja ostin hyvän pihvin ja linnottauduin kotiini. Ystävänpäivät on perseestä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#2584 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Freja, 14.2.2010 20:56:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---


Joten menin ja ostin hyvän pihvin ja linnottauduin kotiini. Ystävänpäivät on perseestä :D



Mulla ei ole edes mitään herkkuja *uuh*
Sain jotain aikaseks, hajotin taas selkäni kun vedin pulkkaa :DD
(tämmöset pakolliset inlööv-päivät on kyl paskaa)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,774

#2585 • • Freja Sihteeri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

kinderi, 14.2.2010 20:59:
Mulla ei ole edes mitään herkkuja *uuh*



luottokortilla mäki ton pihvin ostin ku ei ois ollu muuten varaa siihen :D t. nimim ei kukaa tarjonnu mulle pihviä joten oli pakko ite se ostaa mut onneks huomen liksa :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anis

Posts: 2,451

#2586 • • anis

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---


..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p



Todellakin oli kyllä *pihkassa*. Uskon, että jokaiselle ihmiselle on tarkoitettu se oikea ja toivon että sinäkin sellaisen löytäisit. Itsellä sellainen tilanne, että palasin ensirakkauteni kanssa takaisin yhteen 5 vuoden eron jälkeen. Siinä välillä ollut fiasko-suhde kyllä opetti että mikä on tärkeää tässä elämässä. No jaah, häitä tanssitaan sitten kun taloudellinen tilanne on vähän vakaampi (haluun hienot häät, kun se tapahtuu omien periaatteideni ja toivottavasti vain sen kerran elämässä) mutta sormuksia pitäis mennä kattelemaan piakkoin : )

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

thomas

Posts: 5,618

#2587 • • thomas

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Freja, 14.2.2010 20:56:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---


..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p

---


Mulla taas iski melki masennus ku tyhmänä luulin olevani vahva ja menin kattoo Ystävänpäivä-leffaa yksin. Ensinnäkin koko kaupunki oli täynnä nuoria ja vanhoja pariskuntia, puhumattakaan leffateatterista.. Jotenki kummasti tuli kaipuu kainaloon ja käsi kädessä kävelyyn..

Joten menin ja ostin hyvän pihvin ja linnottauduin kotiini. Ystävänpäivät on perseestä :D



enpä ois voinu paremmin itse sanoa. toivottavasti pihvi maistui ;)
Freja

Posts: 8,774

#2588 • • Freja Sihteeri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

thomas, 15.2.2010 18:16:
enpä ois voinu paremmin itse sanoa. toivottavasti pihvi maistui ;)



Oli muuten perkeleen hyvä. 180g mediumraakaa nautaa, NNOOMMMM.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

flatstick

Posts: 343

#2590 • • flatstick UG-/// Liquid Skies // Playaz Club
*plur**sydän*


*iloinen*

--
Rahat vai kolmipyörä?!
Don't fight the feeling..

kinderi

Posts: 1,783

#2595 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

anis, 15.2.2010 18:09:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---


..ja vastaus oli...kyllä?

---


Todellakin oli kyllä *pihkassa*.



ONNEA!! *plur*

(ja kyllä mä luotan siihen että kaikille, myös minulle, on se joku siellä jossain<3)

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

T0mbstone

Posts: 728

#2596 • • T0mbstone The Process.

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Freja, Mulla taas iski melki masennus ku tyhmänä luulin olevani vahva ja menin kattoo Ystävänpäivä-leffaa yksin. Ensinnäkin koko kaupunki oli täynnä nuoria ja vanhoja pariskuntia, puhumattakaan leffateatterista.. Jotenki kummasti tuli kaipuu kainaloon ja käsi kädessä kävelyyn..

Joten menin ja ostin hyvän pihvin ja linnottauduin kotiini. Ystävänpäivät on perseestä :D



Ei hitsi. Tosta toiminnasta sain kyl päivän parhaan hymyn. *hymy*
Nyt kun miettii, oli ehkä vähän kannikasta makoilla kotona itsekseen ystävänpäivänä. *justjoo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Freja

Posts: 8,774

#2598 • • Freja Sihteeri

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

T0mbstone, 16.2.2010 23:25:
Ei hitsi. Tosta toiminnasta sain kyl päivän parhaan hymyn. *hymy*
Nyt kun miettii, oli ehkä vähän kannikasta makoilla kotona itsekseen ystävänpäivänä. *justjoo*



Anteeks tyhmyyteni mut.. Mitä tarkottaa kannikas? *blush* :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nasutin

Posts: 265

#2599 • • Nasutin

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

anis, 15.2.2010 18:09:
---
kinderi, 14.2.2010 20:51:
---
anis, 14.2.2010 17:16:
Minnuu kosittiin eilen *plur*!

---


..ja vastaus oli...kyllä?

Hienoa, ihan alkaa kateus iskeen kun tuntuu että ympärillä jokainen kihlautuu taikka menee naimisiin :p

---


Todellakin oli kyllä *pihkassa*. Uskon, että jokaiselle ihmiselle on tarkoitettu se oikea ja toivon että sinäkin sellaisen löytäisit. Itsellä sellainen tilanne, että palasin ensirakkauteni kanssa takaisin yhteen 5 vuoden eron jälkeen. Siinä välillä ollut fiasko-suhde kyllä opetti että mikä on tärkeää tässä elämässä. No jaah, häitä tanssitaan sitten kun taloudellinen tilanne on vähän vakaampi (haluun hienot häät, kun se tapahtuu omien periaatteideni ja toivottavasti vain sen kerran elämässä) mutta sormuksia pitäis mennä kattelemaan piakkoin : )



Voi vitsit, onneks olkoon!!

Täällä kanssa tuntuu että kaikki ympärillä menee naimisiin ja kihloihin ja saa vauvoja. Eikä omalla kohdalla mikään kiire olekaan, vaikka pitkään on ollut selvää, että tää on just se juttu mulle. Mutta kun näitä tapahtumia on paljon niin kyllähän sitä pakostakin välillä vähän odottelee jo omallekin kohdalle. Onneksi tässä on vasta lyhyet vajaa 2,5v takana ja edelleen sydän sykkyrällä kuin olisi juuri tavannut, joten meillä on kaikki maailman aika! Nyt vaan odotellaan Kinderi & Co mukaan virallisesti tälle puolelle! *nauru*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

domi

Posts: 7,069

#2600 • • domi Työn sankari.

Replying to SEUKKAUSLUUKKU:

Freja, 17.2.2010 09:45:
---
T0mbstone, 16.2.2010 23:25:
Ei hitsi. Tosta toiminnasta sain kyl päivän parhaan hymyn. *hymy*
Nyt kun miettii, oli ehkä vähän kannikasta makoilla kotona itsekseen ystävänpäivänä. *justjoo*

---


Anteeks tyhmyyteni mut.. Mitä tarkottaa kannikas? *blush* :D


Kannikka eli pakara (eli tässä tapauksessa perse) :D