SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,255 views

Epailija

Posts: 5,636

#1262 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Älkääs riehuko, näin siinä kuitenkin käy:

<Krummitus> Mut jätettiin.
<Krummitus> Tuli tekstari: "Olisko törkeätä jättää tekstarilla?"
<Krummitus> "Joo"
<Krummitus> "Okei soitan sulle illalla"
<Krummitus> En kyllä sitten osaa päättää jättikö se mut tekstarilla vai puhelimella.

(http://ircquotes.net/?102259)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lohikarme

Posts: 1,730

#1263 • • lohikarme RitariVittupää
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Jago

Posts: 4,039

#1264 • • Jago un-trained monkee

Epailija, 14.7.2006 09:48:
Älkääs riehuko, näin siinä kuitenkin käy:

<Krummitus> Mut jätettiin.
<Krummitus> Tuli tekstari: "Olisko törkeätä jättää tekstarilla?"
<Krummitus> "Joo"
<Krummitus> "Okei soitan sulle illalla"
<Krummitus> En kyllä sitten osaa päättää jättikö se mut tekstarilla vai puhelimella.

(http://ircquotes.net/?102259)

toi on niin lol ettei mitään rajaa..
mutta joo mun mielestä se on törkeetä.. siks en oo sitä tehnyt..
onneks se ei muista etten oo viellä jättänyt sitä*nauru*
eipä sillä oo mitään merkitystäkään kun en kuukauteen oo sitä kai nähnyt*nauru*

tässä vaiheessa se on jo itsestään selvää ettei deitata ja pitäis sopii jutut uusiks jos niin haluttais tehä

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Ozie

Posts: 1,389

#1265 • • Edited Ozie

lohikarme, 21.7.2006 11:34:
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa *lmao*



Kait on sit tarjolla live webcasting? *hymy*

Mut onneks olkoon iso läjä ja pino *aplodit*
lohikarme

Posts: 1,730

#1266 • • lohikarme RitariVittupää

Ozie, 21.7.2006 11:43:
---
lohikarme, 21.7.2006 11:34:
Tänään se sit on...TÖ päivä... musta tulee herra ja emännästä rouva *sydän* Ja NYT täytyy myöntää et alkaa jo oleen perhosia vatsassa *lmao*

---


Kait on sit tarjolla live webcasting? *hymy*

Mut onneks olkoon iso läjä ja pino *aplodit*



kiitti.... eiköhän sieltä kuvamateriaalia saada *hihu*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#1268 • • pia^^ Guest
Jos täältä vaikka poistuis ja lähtis sinkkuilee...
Avatar
#1269 • • Elwira Guest
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin *vink* *nauru* Aika fiilis *sydän* Raksutan sua mussu <3 Lohikarme <3
Jusna666

Posts: 1,447

#1270 • • Jusna666 Diablo
Mä oon yli vuoden ollu niin onnellisesti täälä, maailman paras luukku! *sydän*
*kehrää* *plur*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

vinsku

Posts: 749

#1271 • • vinsku huba huba
4.8. tuli puoli vuotta täyteen *sydän*

Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*

Noh, osataan me yksinkin nukkua vaikka tykkäänkin nukkua yhdessä *blush*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

vinsku

Posts: 749

#1273 • • vinsku huba huba
Heeeeeeei miks tää paikka on niin hiljaa *igor* Heitänpä siis ilmoille kysymyksen liittyen parisuhteeseenne.

Miten tapasitte ja koska? Missä?

Ja toinen:

Mitä tapoja olet oppinut kumppaniltasi? Entä mitä tapoja olet itse oppinut kumppaniltasi?

Haluaisin tehdä tästä uuden topicin jos sellaista ei oo ja jos se olis kaikkien mielestä vähänkin hyväksyttävää. :D Mitäpä ootte mieltä? Seukkausluukkuunhan tuo kuuluu mutku tää on niin kuollut. Ja voihan sitä existäkin puhua. Mut vastailkaas te ensin.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

alphamagic

Posts: 3,628

#1274 • • alphamagic
Täällä hengannu kohta 4kk ja fiilis edelleen sama kun alussa *pihkassa*
Kiitos kulta, oon niin onnellinen kun löysin siut.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

lohikarme

Posts: 1,730

#1275 • • lohikarme RitariVittupää


Miten tapasitte ja koska? Missä?
Ekan kerra näin Elvin Haltyan levyjulkkareissa v.2004 soittamassa... olin et "nainen mun makuuni". Siinä sitten kesän seikkailujen ohella ryhdyin laittamaan Elville viestiä klubbarissa ja hänpä päättikin tulla luokseni kylään. Harvassa opn ne päivät jotka sen jälkeen on oltu erosa *sydän* Ja nyt jo tosiaan avioliiton onnellisessa satamassa ^_____^


Mitä tapoja olet oppinut kumppaniltasi? Entä mitä tapoja olet itse oppinut kumppaniltasi?
Olen oppinut pitämään paremmin puoliani asiassa kuin asiassa *vink* Sisäinen leijonani on siis herännyt ^______^

--
Qualis artifex pereo

luode

Posts: 287

#1276 • • luode
mie oon inttileski. *nyyh*

vinsku, 14.8.2006 15:57:
Miten tapasitte ja koska? Missä?

Ja toinen:

Mitä tapoja olet oppinut kumppaniltasi? Entä mitä tapoja olet itse oppinut kumppaniltasi?



me ollaan tavattu ala-asteen kolmannella luokalla. vähän päälle vuosi sitten kyllä vasta seurustella alettiin.

mitä tapoja olen oppinut..? hmmh.. öäää.. ripustan pyykit kuivumaan enkä laita niitä kuivausrumpuun, ellei ole kiire jonkun vaatekappaleen kanssa. tiskaan astioita käsin, enkä laita niin herkästi tiskikoneeseen. syön turkinpippureita maidon kanssa. nää tuli ekana mieleen. *nauru*

mie puolestani kysyn mikä on toisessa puoliskossa omituisinta? (jokin tapa, sanonta yms.)
coolcat82

Posts: 771

#1277 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Yli 8kk jo *plur* Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? *nauru* Ehkä siihen tottuu äkkiä...

--
*sydän* Diamonds *sydän*

lohikarme

Posts: 1,730

#1278 • • lohikarme RitariVittupää

coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo *plur* Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? *nauru* Ehkä siihen tottuu äkkiä...



Kyl se ensihuuma niistä katoo ;) Sen jälkeen taas miehesi on toistenlaisten "lyömä"soittimien kimpussa *wirn*

--
Qualis artifex pereo

coolcat82

Posts: 771

#1279 • • coolcat82 You only live once, so do it well!

lohikarme, 15.8.2006 13:22:
---
coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo *plur* Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? *nauru* Ehkä siihen tottuu äkkiä...

---


Kyl se ensihuuma niistä katoo ;) Sen jälkeen taas miehesi on toistenlaisten "lyömä"soittimien kimpussa *wirn*



Sitä se tekee muutenkin, meni koko perjantai ihan kivasti... Puoles välis baarimatkaa piti kääntyy himaa takas kun tuli parempaa tekemistä *iloinen* Ja sitte kun ois pitän lähtee, ni pilkku oli tullu jo ajat sitte *nauru*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

vinsku

Posts: 749

#1280 • • vinsku huba huba

luode, 15.8.2006 12:23:
mie oon inttileski. *nyyh*



I/06 santahamina-leski täälläkin *nyyh* puolikas toimii alikersanttina *tirsk* TJ 140 jotain. :D

Oudointa toisessa .. no ainaki se että son ihan sotahullu *hymy* mut se on ihan hyvä juttu. Muakin kiinnostaa nimittäin. En osaa nimetä sellasta outoa tapaa mikä olis jääny erityisesti mieleen kyllä. Editillä tai uudella postauksella jos tulee mieleen *pepsodent*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus